Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rævehvalpe med nyt lokkekald
#61
Kan I der har haft held med dette kald ikke smide et par linier om, hvilken lyd I har haft bedst effekt med. Jeg synes sgu det lyder som en mellemting mellem barndommens Freddy Frækfløjte (husker I dem[Big Grin]) og min gamle nabos NSU når den ikke ville starte.

Jeg har ikke haft lejlighed til at afprøve blæseinstumentet i praksis endnu bortset fra hjemme i stuen. Hunden glor på mig som om jeg er idiot men katten [}Smile] (konen og ungernes[V]) bliver kamphormonspeedet lige på stedet.

/bundgaard
Svar
#62
Hej.

Har lige haft kaldet med en tur i Sverige. Prøvede det lidt i flæng, mest med den helt høje tone, uden resultat.

En aften da turen gik hjemad og det var ret så mørkt, mødte vi(mig og "den gamle") ræven. Han reagerede ikke på den høje tone men blev kaldt nærmere med den dybeste lyd kaldet kunne frembringe[Big Grin].
Så skulle den "gamle" lige bemærke ganske sagte, han stod bagved med kikkerten, det er godt nok en ræv[:0].
Det var så det, rødt lyn[Sad!][Sad!][Big Grin]

Mvh. Prezz[Smile]
Svar
#63
Jeg har lige købt denne her model.
[Image: Ndik-staende_37.jpg]
Er der nogen som har prøvet den..?
Den er meget høj i tonen, de skriver at man skal bruge hørerværn, da den er på 115 Db[:0] Det er dog ikke noget problem, da jeg altid har mine peltor på, når jeg er på jagt.

Lang lås, og tyk pibe..
"The Big Eight"
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#64
Man kan få en video hvor de bruger det. Virker meget effektivt, men har ikke prøvet live.
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#65
Købte det efter at have set filmen.[:p]
Der ryger nogle mikkeler i græsset, i den film[Big Grin]

Lang lås, og tyk pibe..
"The Big Eight"
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#66
Jeg har haft en NP i en del år. Jeg synes bedre om Crit'r calls men NP er helt sikkert til kald på længere afstande - der kommer virkeligt noget lyd ud af den
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)