Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&B Spørgsmål
#21
Det er fordi kikkerten er udviklet med henblik på en "skæv" base. Læs brugsanvisningen.
Hvis du bare monterer den med standard ringe og standard base - rammer du intet.

Du skal bruge en base der er minimum 20-25MOA Forward Cant (altså kæntret så den peger nedad) - den base jeg får til min, er 45MOA men det kommer an på de afstande du vil dække.

PMII kikkerterne med "Double Turn" er skruet helt ned i justeringsområdet - så man kan bruge "Forward cant"-baser (eller onepiece-mounts med vinklen indbygget i). Dermed får du hele kikkertens justeringsområde opad, som afstandskompensering.

Du KAN dog give kikkerten en hel omgang op for at "mekanisk nulstille" den og kan bruge den som normal kikkert. Hertil kan du også få "normale" kliktårn der er gradueret til formålet.

Men på med en base med forward cant - eller standard base (zero cant) og et sæt ringe eller one piece mount med vinklen indbygget.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#22
Det er nu ikke min hensigt at hænge butikken eller nogle flok ud med navn osv.....Heller ikke selvom jeg var godt gal, da vi kørte deroppe fra i fredags.

Da vi var på vej derop, havde jeg det sådan, at de har jo bare lavet en fejl og det kan der jo nok godt rettes op på. Værre var problemet jo heller ikke,men efter de udtagelser som kom fra den ene ekspedient havde jeg fået nok. Det finder jeg mig ikke i.

Happy Nanoq.... Ja måske de skulle have læst den brugsvedlejning.[Wink]
Svar
#23
Hvis de har haft en laser på - har de i HVERT fald en skæv laser, hvis de fik noget som helst til at passe. Hehe.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)