Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako Vixen Åbne sigte midler fjernes
#21
Citat:quote:

Det ser ud til at Onechop skulle ha´heddet OnePost

LANI

Exclusive confirmed member of "Team Headshot"

DILLIGAF

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....



Den er sku lige i skabet....[Smile][Big Grin][8D][Wink]

Lang lås, og tyk pibe..
"The Big Eight"
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#22
hæhæ.... Det er nu ikke sikkert.... man har jo før set debatører, der ikke var bange for at provokere lidt.... Måske han bare samler sammen til en returpost... ;-)

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Claus Petersen

Nogen der kan kende "håndskriften"? Kan det være ham der igen igen, I ved nok?

CP



Nej, det er ikke den vi ved nok.

Emailen ser ud til at være oppe ved slædehundene[:o)]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#24
Nu når de andre ikke vil hjælpe dig, skal jeg nok Onechop. Du tager bare en vinkelsliber med skæreskive, skærer piben over bag det bagerste sigtemidlet og derefter foran sigtemidlet. Til sidst samler du skidtet igen med gaffatape. Det virker fortrinligt. Husk dog at kontrolskyde inden du bruger riflen til jagt igen, da træfpunktet kan have flyttet sig [Wink]
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by J_Bille

Nu når de andre ikke vil hjælpe dig, skal jeg nok Onechop. Du tager bare en vinkelsliber med skæreskive, skærer piben over bag det bagerste sigtemidlet og derefter foran sigtemidlet. Til sidst samler du skidtet igen med gaffatape. Det virker fortrinligt. Husk dog at kontrolskyde inden du bruger riflen til jagt igen, da træfpunktet kan have flyttet sig [Wink]



Pjat Bille [Big Grin]
Onechop: Du gør som Bille foreslår. Drop dog hans overflødige forslag omkring kontrolskydning! Det er ren og overflødig teori.Skyd med det gaffatapede lort som det er. Det skal nok virke [Big Grin]Ellers taper du bare om.
Walnut
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

På den anden side synes jeg det er mere relevant, hvordan man slipper for at dyrke sex med hende.

Det er jo ganske modbydeligt. Man kan jo blive svedig af det, men det værste er at det tager en masse af ens tid, der kunne bruges meget mere fornuftigt.


Føj for den, Schönauer - det lyder sgu som om du taler af erfaring. [Big Grin] Men det kan vel ikke passe herinde.[Big Grin]

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg]
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Club338

[quote]Originally posted by Schönauer

På den anden side synes jeg det er mere relevant, hvordan man slipper for at dyrke sex med hende.

Det er jo ganske modbydeligt. Man kan jo blive svedig af det, men det værste er at det tager en masse af ens tid, der kunne bruges meget mere fornuftigt.


Føj for den, Schönauer - det lyder sgu som om du taler af erfaring. [Big Grin] Men det kan vel ikke passe herinde.[Big Grin]

Nej det kan selvfølgelig ikke passe. Jeg har ikke tid til DET, da jeg skal følge med på forummet.

Synes at kunne erindre at man tiltider også blev stakåndet af DET. Ikke just behagelige minder.[xx(][Big Grin]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#28
[/quote]
Pjat Bille [Big Grin]
Onechop: Du gør som Bille foreslår. Drop dog hans overflødige forslag omkring kontrolskydning! Det er ren og overflødig teori.Skyd med det gaffatapede lort som det er. Det skal nok virke [Big Grin]Ellers taper du bare om.
Walnut
[/quote]

Rent teoretisk ville jeg mene at præcisionen blev bedre, hvis man tilpassede en trædyvel i drivtømmer, der svarede til kalibrets dimension og limede det hele sammen med to komponent lim.

I teorien burde det ikke engang at være nødvendigt med kontrolskydning, efter den lille skønhedsoperation.

Hvad mener de andre vidende teoretikere på forummet[?] Burde det ikke være teoretisk muligt[?]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#29
Ran: lige præcis - det tror jeg også, jeg har hele tiden siddet med fornemmelsen af han (eller hun[:0]) sidder i baggrunden og griner - for så dum kan ingen sgu da være. Spændende at se - kom nu Oneshot.
CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#30
Jo for dælen, det er jo lige til en pratisk oplevelse, som helt sikkert giver blod på hænderne[Wink]

Lang lås, og tyk pibe..
"The Big Eight"

Citat:quote:

Rent teoretisk ville jeg mene at præcisionen blev bedre, hvis man tilpassede en trædyvel i drivtømmer, der svarede til kalibrets dimension og limede det hele sammen med to komponent lim.

I teorien burde det ikke engang at være nødvendigt med kontrolskydning, efter den lille skønhedsoperation.

Hvad mener de andre vidende teoretikere på forummet Burde det ikke være teoretisk muligt

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben


Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Pjat Bille [Big Grin]
Onechop: Du gør som Bille foreslår. Drop dog hans overflødige forslag omkring kontrolskydning! Det er ren og overflødig teori.Skyd med det gaffatapede lort som det er. Det skal nok virke [Big Grin]Ellers taper du bare om.
Walnut



Ja selvfølgelig. Undskyld Walnut [:I][:o)] Jeg havde helt glemt at kontrolskydning er noget teoretisk bavl, som man selvfølgelig ikke benytter sig af. Jeg undskylder igen for mit teoretiske ævl [Wink]
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by GT

Hvad så når man er begge dele[B)][Big Grin]

Altså pragmatiker og teoretiker????

Men bevares, der er da forskel på teori og virkelighed[Wink]

/GT

www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!



Praktiker er når alt fungere men man intet forstår...
Teoretiker er når man forstår alt men intet fungere....
Nøglen til succes er så at kombinere.... Så intet fungere og man intet forstår[Big Grin]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#33
Hvis bageste sigtemiddel er typen af Sakos eget design (Vixen blev også lavet med Williams sigter, og de har ingen interesse) så køber jeg gerne kærven af dig! Sig endelig til her, eller send mig en mail (jeg har nemlig også e-mailet til dig!).
Man er vel fra et hjem med gevær ... .

Svar
#34
Hej Umimmak,du har PM[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#35
forrædder[Big Grin]

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#36
@Schönauer (Det er jo ganske modbydeligt. Man kan jo blive svedig af det, men det værste er at det tager en masse af ens tid, der kunne bruges meget mere fornuftigt.)

Du skal bare have stillet aftrækket - det skal stå MEGET løsere [:I]

2fat
Svar
#37
Citat:quote:

Originally posted by 2fat4flying

@Schönauer (Det er jo ganske modbydeligt. Man kan jo blive svedig af det, men det værste er at det tager en masse af ens tid, der kunne bruges meget mere fornuftigt.)

Du skal bare have stillet aftrækket - det skal stå MEGET løsere [:I]

2fat



Man har vel en vis stolthed[^]

Alt under en halv time er fusk[:o)]

Schönauer

Medlem i foreningen til afskaffelse af plastic våben

[Image: 11takker-3x.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Nøglen til succes er så at kombinere.... Så intet fungere og man intet forstår[Big Grin]

Mvh
Christensen



Jeg mener at kunne huske, at eleven selv mener, at han har succes.[Wink]

Hvilket så giver en del mening, hen af vejen[Big Grin][Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#39
@Onechop: Jeg er også ny på forummet men forstår ikke rigtig afslutningen af dit indlæg. Jeg læste f.eks. en masse af det som "teoretikerne" her på forummet har skrevet, og det medførte at jeg fik købt den rigtige riffel og kikkert til mit behov. "Teoretikerne" her har jo også en masse praktiske erfaringer også.

(Rambo brugte i virkligheden en S&L Classic 7x64)
Råd er noget vi beder om når vi kender svaret, men ville ønske vi ikke gjorde
Svar
#40
Sidder og tænker på, om man ikke kan ansætte folk til at gå på jagt for en. Det med at få blod på hænderne lyder da fælt og ulækkert. Man kan selvfølgelig også bare skyde ved siden af med vilje :o)

[Image: jger.jpg] Man er først en rigtig mand når man er Morfar"
"Den der ler sidst er langsomt opfattende"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)