Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
308 win. eller 30.06
#41
hej supernova

jeg bor i billund

hilsen H.S.Jensen
Svar
#42
Det bliver kal. 308 Win. Glæææder mig...

h.s.jensen: Tak for tilbudet, men jeg bor meget langt fra Billund.
Svar
#43
....og det var et klogt valg !

Ydmygst...DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#44
Dette er selvfølgelig ikke det rigtige sted at spørge, men prøver alligevel.

Er der nogle, der kender noget til "Bushnell 3-9x50"? Er klar over, at det hverken er en S&B eller swarovski kikkert, men kan den bruges som en begynderkikkert? Hvordan er kvaliteten? Kan man skyde med den, uden den går ud af indstilling? Osv...

Jeg kan nemlig få en sådan kikkert med i købet.
Svar
#45
Hej supernova.
Hvis kikkerten følger med syntes jeg du skal tage den med,den kan efter min mening godt bruges.
MVH
LØVIG
Svar
#46
Hej supervova.
Se lige under sælges.
.243WIN har en t3 cal.308 til salg.
Lige det du søger.
Venligst mons.
Svar
#47
Hvordan er kvaliteten i en Redfield sigtekikkert?

Jeg er somsagt ny på området, så jeg ved ikke rigtig om jeg har fået et godt tilbud.

Hvad mener I, der er en god/rimelig pris for en ny Tikka T3 Hunter inkl. original montage og en redfield sigtekikkert?
Svar
#48
@Supernova

Nu har du fået en masse råd - vil Du ikke ned i et kaliber Du som nybegynder kan styre - så køb !!! det Du har lyst til.

Løvig anbefaler det annoncerede sæt - Vi er mange der ikke kender en Redfield - men der er også et forum der fnidrer optik.

Glæder mig til at se hvad du beslutter dig for [Wink]

Men kom nu bare i gang - Du vil aldrig kunnne købe et sæt der varer mere end få år.

En riffel for resten af livet - ja hvis man er kommer til at vende den forkert [Big Grin][:I][Big Grin][:I]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#49
Har en god ven der faktisk havde en redfield på sin 3006 i nogle år - ind til trådkorset pludselig stod lidt mærkelig skævt i kikkerten[xx(] - han købte iøvrigt en plain Leu VXI og er rigtig glad for den.

/bundgaard
Svar
#50
Hvis jeg kan få nogle gode år med denne kikkert, er jeg også fuldt tilfreds...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)