Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ansøgning om genladetilladelse - opklarende spørgs
#21
Citat:quote:

Originally posted by højen

Hej.. jeg skulle angive hvilke kalibre jeg havde tilladelse til, dvs. ejede på min helt nye tilladelse, det var meget vigtigt... angiveligt.. men med hvilken betydning, det er jo kun krudtet du skal have tilladelse for at købe og hvem afgør hvilket hylster du kommer det i!! så det er vist kun et administrativt problem som jeg ser det. mvh. Dennis.



Er det ikke et problem med denne begrænsning når det er lovligt at genlade til andre ? Derudover må der da være meget administration i det - hvad så når man køber/sæger et våben, så man ikke længere har dette kaliber ?

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Finnbear

Citat:quote:

Originally posted by willhuntforfood

Citat:quote:

Originally posted by Finnbear

Lækkert! Så tror jeg, at jeg vil vove pelsen og søge på samme måde. Bliver spændende, det er trods alt i Århus jeg skal ansøge om tilladelsen! [:0]

Mvh.
Finnbear



Hvordan er det gået?? Fik du din tilladelse?

/Kalle



Hej Kalle,

Jeg har først lige fået afleveret ansøgningen igår, så nu bliver det spændende at høre, hvad Hr. Poulsen siger til det. Der skal nok komme lidt sjov ud af det, da adresse for genopladning og folkeregisteradresse ikke er den samme. Vender tilbage når der er nyt i sagen!

Mvh.
Finnbear



Har fået min tilladelse, tilmed underskrevet af Hr. Poulsen. Nu er problemet så bare, at den er udstedt til min folkeregisteradresse og ikke den adresse jeg ønskede at få den til. Måske har han overset det, eftersom han ikke har kontaktet mig, men bare lavet den til min folkeregisteradresse... Og på den er det umiddelbart ikke lovligt at foretage genopladningen, da det er i en lejlighed...[?] Underligt...

Mvh.
Finnbear
Svar
#23
Hvis du kan overholde øvrige krav, må du gerne genlade i en lejlighed.

Kravet om 5 meter til nærmeste nabo bortfaldt i 2008 samtidig med, at krudtmængden blev nedsat fra 3 til 2 kg. Det fremgår sikkert af den tilføjelse/rettelsesblad der fulgte med din tilladelse.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Hvis du kan overholde øvrige krav, må du gerne genlade i en lejlighed.

Kravet om 5 meter til nærmeste nabo bortfaldt i 2008 samtidig med, at krudtmængden blev nedsat fra 3 til 2 kg. Det fremgår sikkert af den tilføjelse/rettelsesblad der fulgte med din tilladelse.

Venlig hilsen Lasse,DTAP
...Buy the best and cry only once.
[Image: ajbutton.gif]


Hej Lasse

Er der andre ændringer i forhold til de krav der medfølger politiets ansøgningsblanket??

Jeg er i fuld sving med at indrette et rum, og det skulle lige passe at de opgivne regler ikke var gældende mere.......[}Smile]..... se link.

http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/7EA1CE3D-5945-4C1E-A2F9-55E605FA37D1/0/P704_12_0697.pdf

Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)