Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VTF deltager på Jagtshow den 9. april i Rødekro
#21
kan ikke komme [Sad][Sad]

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#22
skafor blå er vel kun for et funktionelle hylstre (eller nogen der bringes til at fungere)

et hylster skåret op på langs eller tværs midt på, må vel anses for i så tilpas grad at være gjort ufunktionsdygtigt at at det kan ligestilles med destrueret og dermed bare er metal og ikke andet = frit at dele ud

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#23
Jeg er der kl. 08:30....

M@x - jeg prøvede at få fat i dig tidligere. - ring lige hvis du får tid. Ellers ses vi i morgen.

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye2.gif][Image: topl.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#24
Husk nu at markedsføre at man råder over egen jagtforening [8D]

den er paraply for et arrangement med VTF ''rødder'' på søndag [8D][8D]

[Image: ajbutton1.gif]
mvh
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Husk nu at markedsføre at man råder over egen jagtforening [8D]

den er paraply for et arrangement med VTF ''rødder'' på søndag [8D][8D]

[Image: ajbutton1.gif]




Tjek

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#26
Jeg var den heldige vinder af en hoved montering af en buk Smile så nu skal jeg bare ha skudt en fin buk Tongue

BRNO/LUX 308W 4-16x56
TOZ/78 LUX 22LR 4x32
Baikal 12/67
Mossberg M88 12/76
Mossberg 817 17HMR 4x32
BRNO/LUX 308W 2-10*50
Marlin 60 22LR 2-7*42
Baikal 12/67
Mossberg M88 12/76
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Rasmussen88

Jeg var den heldige vinder af en hoved montering af en buk Smile så nu skal jeg bare ha skudt en fin buk Tongue



Tillykke med det. Fantastisk undskyldning til konen for at tage på bukkejagt [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#28
TSX vandt en håndbygget jagtkniv. Jeg slæbte afsted med en pose sønderjyske kålpølser - som jeg oven i købet måtte betale for....

Det var hyggeligt at få sat ansigt på nogen af brugerne. Jeg var lidt overrasket over hvor mange "almindelige jægere", der følger VTF "en gang imellem".

Vi har fået tilbudt en stand på JVV i Hillerød i slutningen af måneden, men den udstillig går over tre dage....

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: topl.jpg][Image: eye2.gif][Image: topl.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#29
I al beskedenhed vandt jeg en "Jagtweekend" med vinsmagning, 4-retters vildt-inspireret middag og foredrag ved Steen Andersen. Konen synes også det var meget bedre end en bukkejagt i Polen;-)
Mvh Sune
Svar
#30
VTF'erne står da vist for en uforholdsmæssig stor procentdel af de store præmier synes jeg det lyder som. Men tillykke til jer der vandt noget. :-)

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Vi har fået tilbudt en stand på JVV i Hillerød i slutningen af måneden, men den udstillig går over tre dage....



tog du i mod?

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)