Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bin Laden dod !
#41
Citat:quote:

Originally posted by Eric A

Den traden er interesten laesing om Bin Laden og USA....altid godt til at kende hvor jeg som American stand i verden ved Europa mensker. Jeg synes US skulle bring al soldat hjem fra alt del af verden...og stop alt US haelp/aid penge til alt andet lands....vi kunne brugt US aid penge herhjemm...

These days...America really needs to say...fuck you...to the rest of the world....we've got our own problems at home...so no money and no troops. believe me...most Americans are thinking this too.


Du rammer noget meget essentielt her Eric A - jeg tror at det er en ret almindelig amerikansk opfattelse, at verden ville gå under hvis ikke USA fandtes..........tro mig Erik A, sådan hænger det ikke sammen (jeg vil nok kunne få mine rundsave et andet sted).

I stedet for at være tøsefornærmet skulle du prøve, for sjov, at forholde dig til Høgh's scenarie. Jeg er ret overbevist om at der ikke er nogen etniske danskere som holder/holdt af Bin Laden, men derfor kan man jo godt opføre sig som et anstændigt menneske og forsvare lige retssikkerhed for alle.

Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

..........men med form for indsats kunne I jo ligesaagodt sende Kima og hans hjemmeværns kutter.

Du snakker som du har forstand til..............



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#42
God debat. Tror det er sundt at lufte sine meninger, hvilket vel ogsa kendetegner et sundt demokrati, hvor vi stadigvak har denne mulighed uden repressalier, uanset om vi bor i DK eller andetsteds i den vestlige verden.

Jeg tror ogsa absolut pa venlighed, forstaelse og retspraksis. Problemet er bare, at den del af verden der stadig "virker", er blevet lidt overpolitisk og korrekt. Alle skal behandles og forstaes pa bedste demokratiske made, selvom resten af verden lever udfra helt andre regelset med had og destruktion over den frie verden.

Vi lever i en tid hvor fjenden ikke langere siger "ok vi tabte krigen, tager uniformen af og vandre hjem igen" Den "nye" fjende er enten politisk eller religiost fanatisk orienteret, og som regel fra et land hvor intet virker...

Desuden ved disse fjender ikke helt nojagtigt formalet med deres ondskab og modbydligheder...eller hvad de faktisk vil opna, udover bare udslette os. En meget farlig sammenblanding ikke!

Som godt menneske, vil man vel helst tro pa det bedste i andre, og forsoge at opforer sig sa civiliseret og retfardig som muligt. Sadan har jeg det stadigvak ogsa. Man husker vel altid sin gode opdragelse.

Problemet er bare, at det er nojagtigt denne holdning til at vare civiliseret, der bliver brugt imod os selv. Vi har spilleregler og uniform pa, hvor fjenden ikke er handicappet af regler for noget overhovedet. Udover dette, vokser denne slags fjende sig storre dag for dag, hvor imod den civiliseret del af verden bliver mindre og mindre.

Jeg siger ikke, vi skal glemme alt om god opforsel og regler, men blot det er pa tide at acceptere dette nye verdensbillede. Ellers bliver vores traditioner og kultur, brugt som vaben mod os selv.
Der er ingen sort/hvid hat pa mere i gunfight'en. Og ja hvis det kraver man skal likvidere en person, uden at sporge nogen om lov forst, for at spare menneskeliv fremover.....sa er det beklagelig vis det der ma til.

Er desuden slet ikke sikker pa han blev "likvideret". Hvis en person peger pa mig med et vaben, forsoger jeg altsa ogsa at skyde forst.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#43
Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

........Udover dette, vokser denne slags fjende sig storre dag for dag, hvor imod den civiliseret del af verden bliver mindre og mindre.........


Det er jeg slet slet ikke enig i 50GIJESS - med de ting som sker i mellemøsten i øjeblikket (oprør mod sidende diktatorer/regimer) går det da helt klart den anden vej.

Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

........Der er ingen sort/hvid hat pa mere i gunfight'en.........


Det har der faktisk aldrig været 50GIJESS - kun i John Wayne-film [Image: 05.gif]

Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

........Er desuden slet ikke sikker pa han blev "likvideret".....

Nej, det kan være at han er naturlig død af sin mangeårige nyresygdom [Image: 27.gif]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#44
(jeg vil nok kunne få mine rundsave et andet sted).

[/quote]godt ID kobt jer fucking saw somewhere else!!!...I could give a shit!!..... And I could stop buying Grundfos pumps and Danfoss oil eguipment if I wanted to be like you.[Sad!]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#45
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Helt ærligt. Op i r.... med menneskerettigheder når vi har at gøre med neandertalere som f.eks Al Quida eller Somaliske pirater. Ville være mere stolt over, at danmark blev respekteret for sin handlekraft overfor de folk, der er en trussel mod vores samfund og vore interesser.
At stoppe menneskerettighederne skråt op sætter os vel egentlig bare ned på samme lave plan som pirater oa., selvfølgelig så jeg gerne mere handlekraft, men ikke på bekostning af menneskelighed
Det er så flot at have et stort hjerte og vende den modsatte kind til. Og det kan da også være det rigtige at gøre en gang imellem. Mennesker som Piraterne eller Al Q hører ikke hjemme i vores samfund og slet ikke i retssale for den civicerede del af verdens befolkning. De skal smage deres egen medicin.
Nu er jeg ikke kendt for at vende den anden kind til[Wink], jeg orker bare ikke kaste mig ud i kampe der er tabt på forhånd, medmindre det drejer sig om familie eller venner

Vi flotter os med at give gud ved hvor mange dkr i bistand til ulande, set i forhold til dkr pr indbygger. Ulande der opfostrer vore fjender. Se det er sgu da dumt. Jeg kan sagtens sidde og nyde morgenkaffen med god samvittighed, samtidig med de viser alverdens elendighed.
Se der er vi helt enige

Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Hvem siger likvideret. Iflg rapporter var han selv bevæbnet og forsvarede sig. En armed combattant og dermed et gyldigt maal.
Jeg er fløjtende ligeglad med om han var bevæbnet eller ej, jeg begræder ikke det der er sket, men jeg jubler heller ikke
Ja, jeg ved kun som de fleste andre danskere hvad Esben snare gør gennem pressen, maaske din fætter er kaptajn om bord og du ved mere, men med form for indsats kunne I jo ligesaagodt sende Kima og hans hjemmeværns kutter.
Tja, nu er HJVskibene ubevæbnede idet vi ikke er egentlige krigsskibe, men SAR og miljøskibe, jeg betragter ikke mig selv som soldat(det gjorde jeg dengang jeg var ansat i forsvaret) idag er jeg redningsmand og det er jeg da lidt stolt af, derfor synes jeg din kommentar er [xx(]
Ellers tak Kima, jeg vil meget gerne bede mig frabedt at komme tilbage og deltage i samfundet der. Det har jeg det alt for godt til her, men det gør mig jo ikke helt uvidende om hvad der foregaar i Danevang.
Helt fint med mig, jeg siger ikke at du er uvidende, men som du er stolt af dit nye fædreland er jeg egentlig ret glad for Danmark og jeg bryder mig ikke om at der tales ned om det, især ikke af folk der er født her, du gjorde selvfølgelig det rigtige og emigrerede og egentlig mener jeg at alle der bor her og ikke bryder sig om det bør gøre som du, det er da ihvertfald at stå ved det og tage konsekvenserne heraf





[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#46
Er nu ikke sa sikker pa, at disse problemer kan loses ved venlighed og forstaelse samt overholdelse af menneskerettigheder i langden...desvarre.
Det er vel en lidt anden situation, end blot smile til sin sure nabo!

Ja jeg er ogsa emigrant, men derfor tanker jeg alligevel meget pa bade DK og min families sikkerhed/fremtid der.

Haber aldrig dagen kommer, hvor nogle herfra forum. skal forsoge at forklare en ung person om 40 ar, om hvordan og hvorfor KBH's hovedbanegard blev bortsprangt af fanatiske muslimer. Og hvordan det kunne komme til dette punkt, nar man allerede nu kendte til det muslimske problem over hele Europa.

Problemet med mange debatter, er vel, at dem som burde bidrage har opgivet for langst. For ligesa snart man har en anden mening, end den forventede gode humanistiske forstaelse overfor alt der er meningslost og ondt, bliver man stemplet som udansk og for radikal.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#47
Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

For ligesa snart man har en anden mening, end den forventede gode humanistiske forstaelse overfor alt der er meningslost og ondt, bliver man stemplet som udansk og for radikal.

Bortset fra i dette forum.........[Image: 05.gif]

"I will mourn the loss of thousands of precious lives, but I will not rejoice in the death of one, not even an enemy. Returning hate for hate multiplies hate, adding deeper darkness to a night already devoid of stars. Darkness cannot drive out darkness: only light can do that.
Hate cannot drive out hate, only love can do that."
Martin Luther King Jr............som blev skudt.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#48
Bortset fra i dette forum.....faktisk ID.....stop skriving om tings du have nej ide om....såsom hva gemmensnit American synes...plus...jeg er sikker om....at du aldrig set mange mensker springing fra vinduer ophøj i verden trade center ..som jeg have på morgen af 11 Sept. 2001 og TV nyheder folk opvisning dødt legemer på concrete fortoven i NYC.

Most Americans are happy over Bin Laden's death and for good reasons ID.....and yes most Americans know the world will not go under without the USA reguardless of what your minde thinks about Americans...thats why most people want our troops home and US aid monies to be spendt here at home on economy related problems and not on some country that does'nt like Americans anyway.
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#49
Er stort set enig med Eric.
Det er pa tide at USA koncenterer sig om USA. Tank sig, at hvis alle de penge som bruges pa krige overalt i verden...som vel alligevel ikke kan vindes efterhanden, blev brugt pa f.eks uddannelse, sundhed, alderdomspension, udvikling osv. istedet.

Dog ser jeg ogsa verden lidt som en storby. Der er slumkvateret og det flotte nabolag. Dem i det flotte/pane nabolag, er utrygge over slumkvateret. Det eneste der kan bevarer ro og orden er politiet.

Her er det vel saledes NATO pa verdensplan fungerer som dette politi. FN/UN forsoger at hjalpe samt gore uciviliserede lande (slumkvarteret) mere civiliserede og trygge for dem selv samt evt. nabolande osv. Dog uden synderlige resultater, da man kan give hesten vand, men ikke tvinge den til og drikke det.

Nej hverken USA eller NATO, skal tvinge ovrige lande til at leve ligesom "os", men blot gor dem opmarksomme pa, at der skal vare plads til os alle, uanset egeninteresse, hvadenten dette er baseret pa religion eller geografisk udviddelse af granser.

Uden handfaste regler og en effektiv politichef, virker dette system dog ikke. Her ma man vel accepterer, at USA er een af de fa lande, der besidder resourcerne og kompetancen til denne stilling.
Og selvfolgelig skal de i storste omfang som muligt, samarbejde med NATO udover deres selvinteresser.

Og ja ! Verden ville se helt anderledes ud, hvis ikke USA eksisterede. Dette ikke til det bedre. At tro andet er onsketankning.

OK. det er bare min mening i korte trak...og i ved alle hvordan det er med meninger ikke ha ha.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#50
@ Eric A - hvis ikke du forstår dansk, så lad være med at kommenter mine indlæg, nu har du 2 gange kommenteret så det er helt tydeligt at du har opfattet mine indlæg stik modsat af hvad jeg skriver.
Jeg har skrevet "bortset fra i dette forum" som kommentar til 50GIJESS indlæg om humanistisk forståelse; netop i DENNE tråd, ser det ud til, at netop jeres holdninger (som i mener falder uden for normen) finder forståelse og ikke min.
Det er en anelse pinagtigt, at du farer frem med bål og brænd når det er tydeligt at du ikke har forstået indlæggene.

Du har dog HELT ret i at jeg ikke ser USA som den store verdens beskytter.

For dog at komme dig i møde (og give dig en chance til at forstå hvad jeg skriver), vil jeg citere et indlæg fra Huffpost Living som helt og aldeles dækker min holdning.

Why We Should Stop Celebrating Osama Bin Laden’s Death

“While the killing of Osama bin Laden is being enthusiastically celebrated throughout America and parts of the world, to say that such merriment is out of order will surely be considered heresy. Nonetheless, I’m saying it — because it needs to be said. What I am tempted to say is this: Get a grip, celebrators. Have you so little decency?

I do understand how those who have suffered from the events of 9/11 may feel relieved, even happy, to have ‘closure’ after 10 years of waiting for ‘justice to be done’- and I don’t quarrel with such feelings. Closure is a natural yearning and can certainly help people move on from serious trauma.

But celebration is not in order, no matter what your feelings of elation. Here’s why.

‘Celebrating’ the killing of any member of our species — for example, by chanting ‘USA! USA!’ and singing ‘The Star Spangled Banner’ outside the White House or jubilantly demonstrating in the streets — is a violation of human dignity. Regardless of the perceived degree of ‘good’ or ‘evil’ in any of us, we are all, each of us, human. To celebrate the killing of a life, any life, is a failure to honor life’s inherent sanctity.

We are not a peaceful species. Nor are we a peaceful nation. The celebrations of this killing throughout the country draw attention to these facts.

The War on Terror goes on, so there is no closure in that regard. The truth is that ‘celebrating justice’ when one person is killed — as happens regularly in the gang wars of American cities — only incites further desire for revenge, which, from ‘the other side’s’ viewpoint, is usually called ‘justice.’

We will only have peace when we stop the cycle of jubilation over acts of violence.

Who will stop the cycle? If not us, who? If not you and I, who will it be?”


50GIJESS's seneste indlæg, kan jeg stort set tilslutte mig......med et par enkelte undtagelser.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#51
Synes stadig det er noget ævl at kyniske fanastiske muslimske kriger og mordere skal beskyttes med rettigheder, som vi efterlever, når de hader os, og vil bekæmpe os. Det ser jeg ingen som helst grund til.

Og jeg vil personligt hellere amerikaniseres end blive tvunget til at ligge på knæ og bede til Allah.....

BigDane

Jag eller bliv jaget...

VENI VEDI VICI

***B***L***A***S***E***R
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#52
Angående min kommentar om Gaddafi: Jeg går bestemt ikke ind for at man bare skal gå målrettet efter at dræbe ham, men der er jo ingen tvivl om at situationen i Libyen kun fortsætter fordi han stadig har en del magt... Med "få ram på" mener jeg "sætte ud af spillet"

Om det sker ved at hans hovedkvarter/opholdssteder bombes (regulær krigshandling, da han må opfattes som den øverstkommanderende!!) eller ved at han arresteres og retsforfølges, det kommer ud på ét.

M.t.h Osama Bin Laden, så mener jeg netop at der ikke er nogen grund til at fejre at han blev dræbt, men jeg ser ikke noget reelt brugbart alternativ til at han afgik ved døden i forbindelse med aktionen. DESVÆRRE var det nok i dette tilfælde en forkert men brugbar løsning på et ellers uoverskueligt problem.

De allerede radikaliserede islamister med terror på dagsordenen og total mangel på moralske skrupler (baseret i en misforstået tolkning af deres religion) dem må vi bekæmpe med de midler vi har, og tilstræbe at holde vores moralske fane højt... Altså netop IKKE: tilfældige drab, tortur (Abu Graib), retsløshed (Guantanamo fangerne)

Pirateri er noget helt andet, det er overhovedet ikke relateret til international islamistisk terror, men er et lokalt problem forårsaget af netop retsløse tilstande og dyb fattigdom i bestemte områder af verden.. Det kan kun standses ved at rette op på retsløsheden og fattigdoms-problemerne.

De enkelt piraters handlinger må bekæmpes med de midler man nu har til rådighed, og der er det mest effektive en stærk tilstedeværelse af "ordensmagt" i form af mange patruljefartøjer, så der er en reel risiko for at blive opbragt. Hvis piratrne omkommer i forbindelse med at patruljefartøjerne forsvarer sig selv eller andre skibe er det intet problem. Det er bare "law enforcement"
At retsforfølge dem i DK er ikke brugbart, de skal restforfølges lokalt.

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#53
Så vil jeg beklage/undskylde at jeg misforstod dit første indlæg.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#54
Gode indlag!
Man kan maske ogsa sige pa en meget firkantet made, at uanset hvad man gor i sadan en situation, vil nogle heppe og andre skrige.

Forstaet saledes, at verdensbilledet har efterhanden puttet den frie verden i en "no win situation", overfor den lille mening fanatiske/militante religioner giver. Sharia lov siger vel pa koncentreret vis, at hvis i ikke tanker og lever ifolge vores overbevisninger.....ja'he sa skal i blot udrydes og do.

Na disse para-militare organisationer, oven i hatten hverken kender/anvender almindelige spilleregler for krig (hvis dette da efterhanden findes/efterleves)og anvender civile, born og kujonmetoder generelt, ma den organiserede NATO verden handle herefter.

Sa set i lyset af denne situation, ma man vel tage ske'en i denne anden hand, og anvende utraditionelle kamp/krigsmetoder. Hvis problemet er totalt irationelt, virker rationelle metoder som regel ikke.

Jeg tror man forst skal stille sig selv et sporgsmal, om hvad det egenligt er man vil opna selv, inden man gar igang med nogen operation overhovedet. Sadan blev vi udlart selv i forsvarett.
Og hvis svaret er, at man ikke vil accepterer terrorisme og trusler, sa skal man ogsa vare villig til at tage midlerne herfor i brug.
Og hvis det kraves og snigmyrde personer for at redde menneskeliv...ja'he sa det sadan det bliver.
Man ma nedprioritere humane koncepter, for at opna det mal man er blevet enige om.

Det er svart og tanke uciviliseret for os, men det bliver nodvendigt fremover, hvis vi vil overleve som den frie vestlige verden.

Var det rigtigt/forkert og heppe over hans dod. Kan snart ikke selv finde ud af det, men vi skal jo starte et sted.

Sidder lige nu og lytter til min lokale amerikanske radiostation, som advarer mod nye terror angreb osv. pa USA. Vabensalget viser sig ogsa stigende osv. NU for vi at se ! Dette er vel kun starten, pa den helt store start pa krigen mod terror.

En meget sorgelig verden til tider ikke!

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#55
@ ID....OK..hvis jeg ikke forstår dansk, undskyld....men jeg forstår dette....

THE SUPREME GOAT FUCKER IS DEAD!...og 1 billedet komming snart fra US govt.....tjek ude via google.....Drudge Reports 2011..se artiklen om Leon Panetta...CIA chef. Osse glemt Huffington Post...stort libtard anti våben bladet fra US....it,ll fuckup your impressionable young minde.[Big Grin]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#56
"Og hvis det kraves og snigmyrde personer for at redde menneskeliv...ja'he sa det sadan det bliver.
Man ma nedprioritere humane koncepter, for at opna det mal man er blevet enige om.
"

Hvis vi gør det, så har vi allerede tabt...

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#57
Det hedder undtagelsestilfælde, vist nok.
Svar
#58
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Hvordan ville vi forholde os til at pakistansk militær pludselig kom tøffende med en flok kamphelikoptere over en jysk provinsby for at fange eller likvidere en bladtegner? De ville givetvis mene sig i deres gode ret til at gøre det...


Hvis den danske regering havde givet tilladelse hertil så ville der ikke være det mindste problem i at Vestergård enten gik til under operationen eller fløj med dem hjem. Hvis ikke det var med dansk sammentykke ville det være en udenrigspolitisk skandale af format.

Helt ærlig drenge; der har været lavet tusindvis og atter tusindvis af forsøg på at finde OBL i de sidste 10 år.
Det kunne lige så vel have været en flok danske Jenser der tilfældigt var ved at rydde et compound, der tog livet af ham. Og så havde der garanteret IKKE været en eneste herinde der ville sidde og vrænge næse af at han ”burde være taget i live”. Så ville vi side i samlet trop og klappe hinanden på skuldreren og følt os som nogle særlige helte.

Jeg er sikker på at de gerne havde taget ham i live hvis det havde været muligt. Det har de allerede bevist med Saddam. Det havde været en LANGT større sejr at Afghanerne selv havde dømt ham til døden og stået for udførelsen.
Hvis krigen mod terror er et skakspil og vesten er de hvide brikker der spiller efter de internationale godkendte regler, så er Islamisterne de sorte brikker. Men de kan bare flytte sig i alle givne retninger og lige så mange felter som de lyster. Dét er dumt at spille det spil færdigt. Den kloge ville tilpasse sig spillet. Den dumme tabe og tabe og tabe og tabe….ect.

[center]Fattigdom - det er en sindstilstand[Image: ajbutton.gif]@Petoni - Jeg hed Tikka4ever før
[Image: logo01_old.jpg][/center]
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#59
Kenneth,
Hvis et liv tages, og fremtidige menneskeliv kan reddes. Er det vel mere en slags forberedt nodvarge, end blot tilfaldigt mord.

Istedet for at tage en enkelt satning ud af min post, og dreje dine egne konklusioner over rigtigt og forkert, burde du maske istedet redegore mere nojagtigt for dit eget standpunkt.

Godt at "gode og humane" personer som dig ikke leder militart personel som kamper for din frihed/fremtid.

Men OK vi har alle vores egen ide'er om rigtigt og forkert. Men tro ikke for bare et sekundt, at din automatisk er rigtig, fordi du er et "godt" menneske. Sommetider draber det at vare god, selvom det ikke var hensigten....hvis du kan folge mig

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#60
Citat:quote:

Originally posted by RINCON

Det kunne lige så vel have været en flok danske Jenser der tilfældigt var ved at rydde et compound, der tog livet af ham. Og så havde der garanteret IKKE været en eneste herinde der ville sidde og vrænge næse af at han ”burde være taget i live”.

Det er en meget dårlig analogi RINCON, hvis det havde været danske soldater som havde skudt ham, havde det været i Afghanistan hvor vi i forvejen udfører militære operationer.
Osama Bin Laden blev skudt i et land (Pakistan) hvor der ikke udføres Nato-operationer p.t., af 24 specieltuddannede CIA-folk (godt nok rekrutteret fra en af USA's specialenheder). Disse 24 soldater er uddannede alene til dette formål.
Pakistan, som er et Nato-allieret land, var ikke orienteret og havde ikke givet tilladelse til aktionen - ret beset kan en sådan aktion opfattes som en krigserklæring mod Pakistan (det bliver det så formodentlig og heldigvis ikke).

Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

.....Godt at "gode og humane" personer som dig ikke leder militart personel som kamper for din frihed/fremtid..........

Sådan en bemærkning komplementerer ikke seriøsiteten i dine tidligere indlæg 50GIJESS.




Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)