Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mosque vs Texas svine
#21
De hører ikke til her. Bliv døbt eller ....... Ved man bliver sat i bås med sådan en mening. Er faktisk træt af at blive negligeret pga ma. Ikke har en moderne "vi skal være her alle sammen holdning". Jeg kommer sikkert ikke i himlen for at være et godt menneske. Pyt. Kan godt li varme....

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Bliv døbt eller ....... Ved man bliver sat i bås med sådan en mening. Er faktisk træt af at blive negligeret pga ma. Ikke har en moderne "vi skal være her alle sammen holdning". Jeg kommer sikkert ikke i himlen for at være et godt menneske. Pyt. Kan godt li varme....

Næ, der er såmænd ingen der sætter dig i bås for at have den holdning, den er såmænd meget almindelig nogle steder...................

NB - mine børn er ikke døbt...........



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

De hører ikke til her.
Hmmm, mange danskere er af anden herkomst[Wink], jeg er f.eks. af keltisk afstamning tilsat en sjat tysk og svensk, det stammmer tilbage fra dengang det var os der møvede os ind og tævede alle andre

Bliv døbt eller .......
Tja, det er så en kristen holdning og i min optik er den ligeså "træls" som islam, religion er fint nok, man skal bare ikke være af den rabiate type der absolut skal pådutte andre hvad man selv finder rigtigt, herude er Indre mission stærk og det er, i mine øjne, en kedelig religion, ingen sprut, ingen rockmusik og ingen dans, hvor er livsglæden i det

Ved man bliver sat i bås med sådan en mening. Er faktisk træt af at blive negligeret pga ma. Ikke har en moderne "vi skal være her alle sammen holdning".
Jeg er ikke særlig moderne, men jeg har godtnok holdningen at vi skal være her allesammen sålænge vi opfører os ordentligt, etellerandet sted kan jeg godt lide den med "skik følge eller land fly", problemet er, tror jeg, at vi har nogle pædagogtyper der er lynhurtige til at fortælle om rettigheder, de glemmer bare at fortælle at der hører pligter med, det gælder både i forhold til indvandrerne, men bestemt osse i forhold til hvordan en del unge danskere opfører sig, etellerandet sted burde man, når flygtninge kommer til landet forklare dem at de er velkomne til at være her sålænge det er nødvendigt, men at hvis de overtræder vore regler og normer vil de blive sendt hjem med det samme og så er vi iøvrigt ligeglade med at de står til henrettelse, de kan evt. få patronen med herfra

Jeg kommer sikkert ikke i himlen for at være et godt menneske. Pyt. Kan godt li varme....
Tja, gud vil ikke ha mig og fanden er bange for at jeg overtager, så vi ses i Valhalla[Big Grin]


[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty

redigeret af Kim
Svar
#24
Jeg er sgu heller ikke døbt, nedstammer fra en lang linie af stolte ateister [Smile]

Religion er for folk der ikke ved bedre.

På mit arbejde er der i øvrigt masser af mennesker med muslimsk baggrund, for ikke at nævne kinesere, indere mm. Vi arbejder sammen i skøn forening med resultater for øje.

En af mine kolleger (bosnisk muslim, med australsk statsborgerskab og dansk gift) har i øvrigt lige valgt at forlade dette smålige land til fordel for Schweiz. Han kunne ikke forlige sig med, at han efter at have været her i 8 år og betalt sin topskat gennem samtlige af disse, ustraffet og uden brug af ydelser af nogen art ikke kunne få en permanent opholdstilladelse, fordi han ikke havde udvist "aktivt medborgerskab" ved f.eks. At vaske sokker i en fodboldklub (der var i øvrigt et indslag i tv avisen om hans situation).

Da jeg tilfældigvis sidder i en position, hvor jeg kunne forsyne ham med en "reference" omkring sådan en "aktivt medborgerskab" - afslog han. Hvis DK ikke ville have ham med det han ydede ville han ikke være her. Det skal nævnes at mandens kompetencer er unikke - på verdensplan. Nå, men han betaler nu skat af sin indtægt (på den gode side af millionen) i Schweiz [xx(]. Han har i øvrigt taget sin lige så veluddannede danske kone med sig [xx(],

Ikke engang hans uddannelse har DK bekostet, han tog sin ph.d i hans hjemland Australien.

Og inden nogen nu klapper i deres hænder over at en "muslim" har forladt landet så må jeg skuffe. Han var mere en af de der "assimilerede muslimer, ID omtaler. Der gik adskillige år inden jeg fandt ud af, at han havde en muslimsk baggrund. Han virker mere som australier, ser fodbold, drikker øl og spiser det han lide.

Mvh.
Anders
Svar
#25
Der er da masser af gode eksempler på muslimer, der opfører sig godt, der arbejder og er deltagende. Og det er fint.

Kæden hopper bare af for mig, når vi i dk er så dumme at tillade, de brænder vores flag af, de holder forsamlinger hvor vi gøres til grin. Lader dem styre bydele.

Jeg har ikke noget imod folk der kommer her. De skal bare respektere vores måde at leve på. Har selv arbejdet udenfor dk. Og har altid opført mig ordentligt.

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#26
Tjah kæden hopper af for mig når der er en dobbelt standard for borger rettigheder og nogle mener at man skal have færre fordi man har en bestemt religion.

Folk må lære at skelne.

En statsborger er en statsborger - de skal behandles ens.

Fremmede statsborgere har færre rettigheder - også fint, det ligger i konceptet.

At sætte lighedstegn mellem sociale problemer og en religion tangerer racisme og løser ingen problemer.

Mvh.
Anders
Svar
#27
Racist bliver man hurtig dømt, blot fordi man har en anden holdning. Hvad er du så selv? Gør det en til racist at have min holdning, så er jeg jo nok det. Det ændrer jeg ikke mening af.

Det er dog en flad udmelding.

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Gør det en til racist at have min holdning, så er jeg jo nok det. Det ændrer jeg ikke mening af.

Ja, det er flot BigDane, men nu skriver vi 2001 og vi skal videre og det nytter ikke at læne sig tøsefornærmet tilbage med den der "jeg kan ikke li' dem-holdning"...........et eller andet sted tror jeg faktisk at det er sådanne holdninger som har skabt de problemer vi i dag har med indvandrere.
Vi har haft to fløje i dansk politik, den tøsefornærmede og den tossegode fløj og de to fjøje har bekriget hinanden så der slet ikke er blevet plads til sund fornuft.

For min skyld må du gerne have den holdning BigDane, problemet er at du har stemmeret og at en sådan holdning lukker totalt af for konstruktiv problemløsning.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#29
I.D.

Det er da ikke noget problem at Big Dane har stemmeret, for det har du jo osse.
Og så udligner I jo hinanden [Wink]

(og hvorfor burde B.D. egentlig ikke have stemmeret ? Har vi ikke demokrati og så er hans mening præcis lige så god som din. Hvis du fastholder at B.D.'s mening er forkert og at han ikke bør have stemmeret, så er du jo lige så stor racist og fjende af demokratiet som han)



--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Gør det en til racist at have min holdning, så er jeg jo nok det. Det ændrer jeg ikke mening af.

Ja, det er flot BigDane, men nu skriver vi 2001 og vi skal videre og det nytter ikke at læne sig tøsefornærmet tilbage med den der "jeg kan ikke li' dem-holdning"...........et eller andet sted tror jeg faktisk at det er sådanne holdninger som har skabt de problemer vi i dag har med indvandrere.
Vi har haft to fløje i dansk politik, den tøsefornærmede og den tossegode fløj og de to fjøje har bekriget hinanden så der slet ikke er blevet plads til sund fornuft.

For min skyld må du gerne have den holdning BigDane, problemet er at du har stemmeret og at en sådan holdning lukker totalt af for konstruktiv problemløsning.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Min kalender siger altså 2011[Big Grin]

Lang lås og tyk pibe
"The Big Eight"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#31
@Bigdane

Jeg har ikke kaldt dig racist[Smile]

Så meget kender jeg ikke til dine holdninger, hvis du føler dig truffet må du gøre op med dig selv om der er grund til det.

Jeg siger blot at sociale problemer har vi altid haft også blandt de pæredanske. De skyldes som regel mangel på uddannelse og arbejde mere end noget andet...

Mvh
Anders
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

.Det er da ikke noget problem at Big Dane har stemmeret, for det har du jo osse.
Og så udligner I jo hinanden [Wink]


...og det ser du ikke som et problem...............
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

(og hvorfor burde B.D. egentlig ikke have stemmeret ? Har vi ikke demokrati og så er hans mening præcis lige så god som din. Hvis du fastholder at B.D.'s mening er forkert og at han ikke bør have stemmeret, så er du jo lige så stor racist og fjende af demokratiet som han)

Jeg har ikke skrevet at han ikke må have stemmeret, jeg har skrevet at hans holdninger er destruktive og ikke løser problemer, hans holdninger blokkerer for løsninger.
Jeg har heller ikke skrevet at han er fjende af demokratiet....hvor får du det fra........jeg er sikkert større fjende af demokrati end han er.
Forøvrigt, hvordan pokker ville jeg være racist hvis jeg ikke mente at han måtte have stemmeret; at være racist vil sige at man diskriminerer efter race.......er BigDane da neger eller hvad?

@rkn - selvfølgelig skulle der have stået 2011 og ikke 2001.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#33
Problemet er jer fjolser, der vil acceptere og finde måder at acceptere på....

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#34
Lad os sælge Sjælland til Svenskerne.............[|)]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by BigDane

Problemet er jer fjolser, der vil acceptere og finde måder at acceptere på....



Skarpt, dybsindigt og sagligt [Big Grin]

Jeg afstår fra yderligere argumentation.

Mvh.
Anders
Svar
#36
Det gjorde du vist allerede dengang du skrev racist....

BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....
BigDane

VENI VEDI VICI

Ja selvfølgelig skal den derind.... Det er helt normnalt......

Nu også med en No. 1....

Svar
#37
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Lad os sælge Sjælland til Svenskerne.............[|)]



Tænk dig nu om, hvordan vil i så klare jer økonomisk (når i har formøblet pengene fra salget)?
Der går 20 år, så render i rundt i lændeklæde på de sidste grusveje og roder med en pind i jorden..........



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#38
Citat:quote:

Der går 20 år, så render i rundt i lændeklæde på de sidste grusveje og roder med en pind i jorden..........


[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#39
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Lad os sælge Sjælland til Svenskerne.............[|)]



Tænk dig nu om, hvordan vil i så klare jer økonomisk (når i har formøblet pengene fra salget)?


Så sælger vi fyn[^]

Mvh
Christensen

Livet rummer mange forunderlige spørgsmål...
Hvorfor er det fx. fysisk umuligt at købe et våbenskab der er stort nok?
Mvh
Christensen
Svar
#40
Tror egentlig heller ikke at Sverige vil give noget for Sjælland. I hvert fald ikke før den er ryddet for muslimer.........[Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)