Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt til smilebåndet
Citat:quote:

Originally posted by LOFT

Hvad er sjovere end 10 døde babyer i en container?

Mvh. Loft



Det meste skulle jeg mene....

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
Citat:quote:

Originally posted by pete1234

Citat:quote:

Originally posted by LOFT

Hvad er sjovere end 10 døde babyer i en container?

Mvh. Loft



Det meste skulle jeg mene....

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]



Nej nej nej, en død baby i 10 containere [Big Grin]

Mvh. Loft
Svar
Tror sgu at jeg misser pointen med de der "baby" jokes......[xx(]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Æhm.. Baby-jokes får heller ikke ligefrem mit smilebånd til at strække sig..

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
Nå. Er der så nogen der kender en smart måde at passe en negerbaby på ?

Fugt hans læber og sæt ham fast på badeværelsespejlet...[B)]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Så er der en 12årig pige som har fundet er dødt spædbarn i Søndersø Viborg[V]

Det skal blive sjovt at se om "Kokken" kan få den nyhed drejet til en "sjov" vittighed [xx(]
Svar
Tja sort humor er ikke for alle. Beklager hvis de vittigheder jeg har fundet rundt omkring på nettet har stødt nogen, så tror jeg holder en lille pause med denne tråd.

Og nej, der er intet sjovt i virkeligheden af døde børn, heller ikke spædbørn. Det er meget tragisk, men jeg havde da håbet på at folk kunne skældne mellem virkelighed og vittigheder i denne tråd.

Virkeligheden er en illusion forårsaget af alkoholmangel:-)
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
Nå ja min farfar døde i en KZ lejr under ww2

Han faldt ud af et vagttårn.........
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Kokken
Det er meget tragisk, men jeg havde da håbet på at folk kunne skældne mellem virkelighed og vittigheder i denne tråd.

Virkeligheden er en illusion forårsaget af alkoholmangel:-)



Righty oh [Big Grin]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
I think it should be illegal for lesbians to buy dildos. You made your choice, now live with it

Virkeligheden er en illusion forårsaget af alkoholmangel:-)
Hard work doesn't guarantee success, but no work guarantees failure..
Svar
I anledningen af julen ville en ung mand købe en julegave til sin forlovede. De havde ikke kendt hinanden særlig længe, så efter moden overvejelse besluttede han, at et par handsker ville være passende. Det var ikke alt for romantisk og ej heller for personligt. Den unge mand fulgtes med sin forlovedes søster til Illum, hvor han købte et par flotte hvide handsker med pelsfoer. Søsteren købte et par smarte minitrusser til sig selv, men da ekspedienten pakkede varerne ind, kom hun til at give dem de forkerte pakker. Søsteren fik pakken med handskerne og den unge mand pakken med minitrusserne. Uden at checke indholdet sendte den unge mand pakken til sin forlovede med følgende brev: "Kære... Jeg har valgt disse, fordi jeg har bemærket, at du ikke plejer at have nogen på, når du går ud om aftenen. Hvis det ikke havde været for din søster, havde jeg valgt nogle lange med knapper, men hun har altid korte på, som er lette at tage af. Jeg synes selv, at farven er smuk og ekspedienten som solgte mig dem, viste mig et par, hun havde haft på de sidste 3 uger og de var næsten ikke snavsede. Jeg fik hende til at prøve dine og hun så virkelig smart ud. Jeg ville ønske, jeg var hos dig, så jeg kunne give dig dem på første gang, inden andres hænder kommer i kontakt med dem. Når du har taget dem af, skal du huske at puste i dem, før du lægger dem væk, da de naturligvis kan være lidt fugtige, efter du har haft dem på. Tænk nu på, hvor mange gange jeg vil kysse dem i de kommende år. Jeg håber, du tager dem på, når vi ses fredag aften. Med kærlige hilsner... P.S.: Den sidste nye mode, jeg har set, er at bukke kanten lidt ned, så man kan se lidt af pelsværket."

Fortsat god Jul [Wink]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
En mor havde tre døtre, som alle var jomfruer, da de blev gift.
Moren var lidt bekymret for deres sexliv og fik dem til at love, at de ville sende et kort hjem fra bryllupsrejsen med et par ord om bryllupsnatten.
Den første pige sendte et kort allerede to dage efter afrejsen til Hawaii, og der stod kun: "Nescafé".
Moren undrede sig lidt, men gik så ud i køkkenet og fandt dåsen med Nescafé, og på den stod der: God til den sidste dråbe. Moren blev lidt flov, men var glad på sin datters vegne.
En uge efter fik moren et kort fra sin anden datter i Florida, hvor der stod: "Prince 100". Moren gik straks ind og fandt en pakke cigaretter, og der stod: Ekstra tykke, ekstra lange, ekstra nydelse. Moren rødmede lidt, men var glad på sin datters vegne.
Den tredje datter var taget til Caribien på bryllupsrejse, og først tre uger efter kom der endelig også et kort, hvor der med rystet håndskrift stod: "British Airways!" Moren løb ind efter sit dameblad, og med de værste anelser slog hun op på reklamen for "British Airways." Der stod: Tre gange om dagen, syv dage om ugen, begge veje...

[Big Grin]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
De to sædceller, Mikkel og Jens, var endelig blevet sluppet løs på egen hånd og svømmede som gale for at nå frem til ægget først. Da de havde svømmet længe uden held, besluttede de sig for at spørge om vej.
- Hej med jer vi hedder Mikkel og Jens, vi er sædceller, men vi er faret vild. Har I set et æg her i nærheden?
- Næh, det har vi ikke. Vi hedder Karius og Baktus, og vi arbejder her …

[Smile]

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
To tyske blondiner står på en bro ved Mainz og kikker ud over byen, den ene siger så:

Mein Gott, ist Mainz ein schmutziges Loch.

Den anden siger:

Ja „Mein´s“ auch…......

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
Citat:quote:

Originally posted by GT

To tyske blondiner står på en bro ved Mainz og kikker ud over byen, den ene siger så:

Mein Gott, ist Mainz ein schmutziges Loch.

Den anden siger:

Ja „Mein´s“ auch…......

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
[Smile] What ever you do: Stay clear of Mainz!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
I 3. klasse har de "Klassens time". Alle børnene skal fortælle, hvad deres far
laver. Og de fortæller, at de er brandmænd, politimænd osv.

Læreren spørger lille Ib, hvad hans far laver og han svarer: "Min far er
erotisk danser i en bøsseklub, hvor han tager alt tøjet af foran andre mænd.
Og hvis tilbuddet er godt, tager han med ind på et billigt hotel og fjoller
rundt med dem hele natten."

Lærerinden tager hurtigt lille Ib med ud i skolegården og spørger, om
det er sandt.

"Nej '', svarer Ib, '' Men det er så flovt at sige, at han er minister
i den nye regering!"

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

[Smile] What ever you do: Stay clear of Mainz!



Ruhige, keine Gefahr..................

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)