Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montage
#21
Nej jeg kan ikke se under kikkerten, selv om der er see thru montage på, da kikkerten er 50mm. Det var nu heller ikke derfor den blev købt, dengang for lang tid siden.

Ville være MEGET ked af, at skulle montere en skinne på bæstet, så det er ikke rigtig en mulighed. Kunne godt tænke mig en, lidt i stil med den Leupold laver, der hedder PRW...men den kan jeg ikke bruge
[Sad] pga. det korte rør(eller den lange lås om man vil). Man kunne selvfølgelig løse problem ved, at købe en ny kikkert[Big Grin] ....meeeen det har jeg vist ikke "tid" til lige nu.

Kelle

Ghilli suit....det skal man da ha....
Svar
#22
Er det muligt at vende den foreste Base, så rillen i Weaver montagen kommer til at sidde tættere på udkasterhullet?
Hvis den kan det, så ser det ud som om at en ring der går lige op måske kan bruges.

Kig ind på http://www.brownells.com og se om de ikke har et sæt ringe du kan bruge.

De har ringe af 20-30 forskellige fabrikater, og det skulle være underligt om de ikke har noget der falder i din smag, og som passer til riffel/kikkert.

Kikkertmontager er vist slet ikke belagt med restriktioner, så der bør der ikke være nogen US$ 100 regel....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#23
Jo det var muligvis en mulighed, vil lige prøve og tjekke det der link...tak for det

Kelle

Ghilli suit....det skal man da ha....
Svar
#24
Hej Kelle!

Sad lige og läste gamle tråde. Hvad blev lösningen for dig mht. montage?

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)