Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ladeudstyr uden ladetilladelse.
#41
Utroligt at I gider diskutere det, for mig er afskudte patronhylstre noget der ryger ud i skraldespanden, dog gemmer jeg riffelhylstrene i et skab (ikke-skafor) Man har vel lov til at tænke selv??
Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by TheDarkside

Utroligt at I gider diskutere det, for mig er afskudte patronhylstre noget der ryger ud i skraldespanden, dog gemmer jeg riffelhylstrene i et skab (ikke-skafor) Man har vel lov til at tænke selv??



Nu er der jo også nogen der lader haglpatroner.
Og så er der enkelte politikredse, der kræver tomme riffelhylstre opbevaret i et godkendt skab.

Forøvrigt en underlig bemærkning du kommer med der !!!!!

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#43
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Citat:quote:

Originally posted by TheDarkside

Utroligt at I gider diskutere det, for mig er afskudte patronhylstre noget der ryger ud i skraldespanden, dog gemmer jeg riffelhylstrene i et skab (ikke-skafor) Man har vel lov til at tænke selv??



Nu er der jo også nogen der lader haglpatroner.
Og så er der enkelte politikredse, der kræver tomme riffelhylstre opbevaret i et godkendt skab.

Forøvrigt en underlig bemærkning du kommer med der !!!!!

Mvh. Rex / Guns & Powder



Underlig eller ej, der er jo ingen der alligevel ved noget og våbenloven har ingen paragraffer der beskriver hvorledes afskudte patronhylstre skal opbevares. Loven giver jo nærmest "lov" til at tolke lidt, og da det bliver nævnt at etaten som udgangspunkt venlige, så tror jeg man kan tale sig ud af pinen, hvis der da er noget at komme efter [8D] Jeg er udemærket klar over at nogle lader haglpatroner, men derfor er det stadigt affald for mig, men hvis nogle gerne vil købe afskudte haglhylstrer skal de da bare sige til [Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)