Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagt i Surrey UK.....
#21
Citat:quote:

Originally posted by Anton

Toiletpapir af god kvalitet hvis man nu under jagten skal træde af på naturens vegne!!! Wink

Knæk og bræk
Mvh
Anton



Under normale omstændigheder og langt fra civilisationen i Sverige en god idé, hvis det håndteres rigtigt/ diskret.
I den smukke sydengelske/ friserede natur, må jeg have timingen i orden eller klemme balderne sammen[B)][Big Grin].
Walnut
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by F-body

Skovskidere bør tørre deres røv i græs.

Det pynter ikke ligefrem at efterlade 3 dobbelt slutningspapir i naturen [xx(][Sad!][Sad][V]



Du kan vel i det mindste bruge blade [^]
Spøg til side, kan sagtens følge dig, men hvis du nu er bare en anelse diskret kan det lade sig gøre de fleste steder uden at blive opdaget..
Man gør jo heller ikke der hvor der kommer andre mennesker normalt, medmindre man er til en side og godt kan lide at blive opdaget [Big Grin]

Knæk og bræk
Mvh
Anton
Knæk og bræk
Mvh
Anton
Svar
#23
Regntøj.

Duggen kan falde ret kraftigt i UK.

Mht til "skovskideri" nogle små poser til at lave i lommen med toiletpapir. 1. det holdes tørt imens du har det i lommen.
2. En knude på posen når papiret er brugt og så tilbage i lommen og i skidtspanden når du kommer tilbage til din ydmyg jagthytte.

"Fighting for peace,
is like fucking for virginity"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#24
Brejner er så blide, især når man skal skide. [Wink]
NU ikke ørnebrejner de er giftige. [xx(]
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#25
4-5 par underbukser...

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Lars M. L.

4-5 par underbukser...

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"



Nu er det jo ikke en 3 månederstur for at skyde et par bukke............[:0]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by Lars M. L.

4-5 par underbukser...

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"



Nu er det jo ikke en 3 månederstur for at skyde et par bukke............[:0]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



[Big Grin] lige min tanke [Big Grin]

Knæk og bræk
Mvh
Anton
Knæk og bræk
Mvh
Anton
Svar
#28
Jeg har altid lidt vand og gammelt viskestykke med, så kan jeg få skyllet hænder og kniv efter opbrækning. Men det har du jo sikkert folk til - med din boform i mente[Smile]

Hvordan har du organiseret dig mht. opbevaring af og hurtig, let adgang til ekstra patroner. Nu ikke noget med lommerasleri til at spolere oplevelsen [B)]

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#29
Baby vådservietter til at gøre fingre rene i.

"Fighting for peace,
is like fucking for virginity"
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#30
Hvad med et lille stykke valnød, eller en anden pind til at snitte lidt i til de lange timer mellem morgen og aften[Wink].

//Boryx
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#31
Engangs gummihandsker, og nej det ER til når man brækker dyrene ...

Men det gør stalkeren nok for dig [Smile]

K&B Clax[Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#32
Jeg vil ikke have blod på hænderne på denne tur.Da jeg ikke forventer at kunne tage dyrene med hjem, vil jeg heller ingen andel have i at brække dem. Det får tjeneren lov til [8D]
Ingen problemer med tiden mellem morgen og aftenjagt. Der hviler jeg og går tur i den 13HA store park.Området, jeg skal jage i, er 4.700tdl. stort.
Jeg er ikke gået i gang med garderoben, der skal medbringes. Jeg forventer at rejse og jage "let" m.h.t. påklædning.Forventer at varmen har indfundet sig.
Walnut
Svar
#33
Smoking til hverdags-aftenerne,og kjole og hvidt til den afsluttende gallamiddag i campinghytten....![Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#34
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Smoking til hverdags-aftenerne,og kjole og hvidt til den afsluttende gallamiddag i campinghytten....![Big Grin]

Hilsen Ulrik



Yeees! So it will beeee![Big Grin]
Walnut
Svar
#35
Da valnødden tilsyneladende vil anvende korte pürschstøvler: 4-5 par skiftestrømper (grønne)

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#36
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by Lars M. L.

4-5 par underbukser...

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"



Nu er det jo ikke en 3 månederstur for at skyde et par bukke............[:0]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Bukkejagt kan være ganske nervepirrende - og trofæafgifterne direkte skræmmende...

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#37
[Image: DSC05189.jpg]

Jeg har ledt højt og lavt, og via internettet, over det meste af verden for at finde en lille rygsæk til pürsch.Det har været svært, og den bedste løsning lå lige for hos den lokale [Big Grin]Jeg har i forvejen en dejlig rygsæk af det fineste skind, men den er for stor til pürsch.
Jeg har gransket store mængder af rygsække, der bød sig til, men... de har enten været for store, grimme, larmende, dyre eller andet [Big Grin] Jeg ville gerne have én i materialet loden, og det har jeg fået med købet af ovenstående Härkila hundeførerrygsæk. Den opfylder stort set alle de behov, jeg kan udtænke til formålet.Galgerne bliver taget af, når der ikke er fuglevildt på plakaten.Fremover vil jeg rette til, hvis jeg finder noget, der kan gøres bedre.
Walnut
Svar
#38
Hæ. Det var dog en beskeden jagthytte du må trækkes med. Man bør vel have lidt ondt af dig [Big Grin]!

Mht. til en huskeliste til jagtrejsen kan du måske finde lidt inspiration herfra: http://www.askovmalt-jagt.dk/bladet/2005...liste.html

Hmm. Jeg kan pludseligt godt se at der mangler meget på listen. Bl.a. en smoking [:I]. Men forslag til tilføjelser af listen imødeses med glæde [Big Grin].

Mvh. Finn
Svar
#39
Citat:quote:

Originally posted by Finn

Hæ. Det var dog en beskeden jagthytte du må trækkes med. Man bør vel have lidt ondt af dig [Big Grin]!

Mht. til en huskeliste til jagtrejsen kan du måske finde lidt inspiration herfra: http://www.askovmalt-jagt.dk/bladet/2005...liste.html

Hmm. Jeg kan pludseligt godt se at der mangler meget på listen. Bl.a. en smoking [:I]. Men forslag til tilføjelser af listen imødeses med glæde [Big Grin].

Mvh. Finn



[:I] Den hytte påkalder sig opmærksomhed. Den er valgt, fordi den overflødiggør leje af bil i og med, at den ligger i centrum af reviret. Ganske fin liste, du har vedhæftet.
Walnut
Svar
#40
[Image: DSC05192.jpg]

Under dagens træning, der selvfølgelig også peger mod UK [8D], stak jeg lige næsen indenfor i den lokale boghandel [Smile] Dælme jo! Man kan stadig få ordbøger i lommeformat. Denne model er buttet, fordi den går begge veje. Tog lige en prøve og faldt over ordet ærgerligt....at den store buk lige trak røven med sig ind i skoven, inden jeg fik skudt. Det kan oversættes med "Too bad!"[Big Grin] 99,-kr for den røde.
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)