Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagt i Surrey UK.....
#61
Har søgt på oplysninger om Taxikørsel i UK og fandt denne Taxi Fare Calculator, der vel kan give en fornemmelse af, hvor man ender økonomisk efter en køretur.

http://taxiroute.co.uk/Home/tabid/634/la...fault.aspx

Walnut
Svar
#62
Det er billigt at leje et køretøj i uk.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#63
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Det er billigt at leje et køretøj i uk.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]



Det er jeg bekendt med. I mit tilfælde (helt alene [B)]) har jeg valgt at bo midt i reviret, så stalkeren, der bor på godset, let kan samle mig op og køre mig rundt. Det er en dyrere løsning. Jeg har ikke regnet med at skulle se meget mere end den store have og reviret.
Stalkeren sørger for transporten til og fra Heathrow.
Lige nu er bekymringen, om jeg kan få problemer med at medbringe en riffel uden bundstykke.Vil være trals, om jeg bliver nødt til at adskille system og pibe inden transporten [B)]
Walnut
Svar
#64
[:p][:p][:p]

Jeg ska´da ha´! For hunnan da! Det er det her, jeg ska´ ha´! [Big Grin]

http://www.youtube.com/watch?v=DnjKdQPXk...re=related

Walnut
Svar
#65
Tja nu er der i hvertfald nogle stykker mindre.....[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]

NU MED SPORTER


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#66
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Tja nu er der i hvertfald nogle stykker mindre.....[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]

NU MED SPORTER



[Big Grin][Big Grin] Ingen af de to er mine [8D] Tillykke med dem.

Walnut
Svar
#67
Tak tak...til info kan jeg da lige fortælle at der hos områdets guider er enighed om at gennemsnitsvægten er for opadgående efter de sidste års hårde vintre..[Big Grin]

Knæk og bræk

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]

NU MED SPORTER


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#68
[Image: DSC055921.jpg]
[Image: DSC05589.jpg]

Vil gerne lige runde denne tråd af/ vise respekt for de gode mænd, der har taget del [Smile]
Jeg er vendt tilbage fra England efter dejlige eventyr. Mit udstyr fungerede godt. Vi knoklede hårdt [8D] De to gode bukke, der blev skudt, var for enden af store strabadser [Smile] Begge bød på længere kravleture gennem søle og brændenælder [Smile]Begge lå under 10m fra skudstedet. Begge blev skudt på bladet af Bergara Apex 6,5X57R fra liggende stilling med Harris i front.
Walnut
Svar
#69
Tillykke, ser godt ud - (den smule vi kan se[8D]).
Mener ikke du skal slippe så let - du må have meget mere at fortælle - kom igang, vi vil have hele historien[:p][Big Grin]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#70
Tillykke med bukkedrengene, det er et par interessante bukke og når oplevelserne er i top, så går det hele op i en højere enhed.

Glæder mig til du når blækhuset[:p]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#71
Hej "Walnut"

Det ligner jo en rigtig "Succestur" du har haft.

"Tillykke med de fine bukke",- de bliver svære at konkurrere med.

mvh. Stær
Svar
#72
Tillykke med de fine bukke [:p]
Glæder mig også til at høre din fortælling om jagten.

Hilsen Steen

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#73
Stort tillykke med de to flotte bukke fra UK [Big Grin]
Som et par stykker allerede har givet udtryk for: Find tastaturet og lad os få historien om dine oplevelser [Smile]

[Smile] Farmor/Annelise

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#74
Tillykke med dine flotte bukke.

Fortæl -fortæl[Big Grin]

Schönauer

Kan det ikke repareres med Gaffatape, er det ikke værd at eje!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#75
Tillykke med de to fine bukke....[:p]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

[Image: ajbutton.gif]

NU MED SPORTER


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#76
Fine bukke - tillykke med dem
Du har sikkert flere billeder [8D]

[Image: t3-sporter-O.jpg]
Svar
#77
[Image: DSC05593.jpg]

Takker for lykønskninger [Big Grin] Der var IKKE så meget rum til pjatten rundt med camera! Pürsch i disse skovområder krævede 100% tilstedeværelse hele tiden. Min stalker, der var meget skarp, fandt bl.a. en sovende buk i skoven, fordi der lige var en bevægelse på et par pæne topsprodser!
Foråret i England har været usædvanligt: Præget af tørke og syndflod. Det har, i det område hvor jeg var, påvirket råvildtets cyklus. Da jeg ankom til reviret/ estaten, var bukkene endnu ikke blevet stabile i deres revirer. Det skete, mens jeg var der!
Det ovenstående vedhæftede billede er jeg meget glad for [Smile]Det er den mindste af bukkene, men stalkerne roste ham og sagde, at det er en af de smukkeste, der er nedlagt. Han er stort set fejlfri.Det er den første, større, buk jeg har skudt, som ikke mangler noget [Smile] Synes næsten, at der er noget mytologisk over især bukkens træk i hovedet. Den vilde furede pels er også interessant. Leger med tanken om at få oliemalet et billede med afsæt i fotoet.
Walnut
Svar
#78
[Image: DSC05619.jpg]

Har lige rengjort og samlet min riffel igen.Da jeg var i Security i CPH, blev jeg spurgt, af en flink dame, om jeg havde udtaget mit bundstykke. (Hun kunne se riflen!) Jeg svarede, at der ikke var noget bundstykke i min riffel. Fint, sagde hun [Big Grin].
I Heathrow gik det hurtigt, og der blev blot kontrolleret våbennummer og papirer.
Da jeg skulle hjem, turde jeg ikke udfordre den engelske Security med en våben, der kunne skyde, hvis ammunition var for hånden. Derfor bad jeg min stalker om at fremskaffe noget værktøj. Jeg adskilte og pakkede pibe/ kikkert i våbenkufferten, og bagskæftet blev anbragt i min hardboxkuffert.Tilbage i Heathrow gik jeg glat igennem fredag. Jeg forklarede med det samme mine dispositioner, og jeg ved ikke, om jeg var røget i vanskeligheder med et samlet våben? Jeg havde dog ingen lyst til at afprøve det. Generelt må jeg sige, at hele Security-delen gik over alt forventning. Ingen problemer overhovedet. Jeg så iøvrigt ikke en eneste med våben.
Walnut
Svar
#79
Tillyke Walnut,

Meget fine bukke. Vi venter til august[Big Grin]

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#80
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Tillyke Walnut,

Meget fine bukke. Vi venter til august[Big Grin]

mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Takker [Smile] Jeg er nu tøet så meget op efter de intense oplevelser, at jeg såmænd godt kunne være velfungerende på en tur i august [:p] Jeg har bestemt mig for at vente til maj 2013 [Smile] Så er der længere tid at glæde sig i [Big Grin]

Jeg fik opmålt de to bukketrofæer i mandags.På billedet ses resultatet af SCI opmålingen. Den mindste satte lige præcis en sprosse indenfor i Guld og henviste den større og kraftigere buk til en Sølv. Den store faldt på, at have en knækket 3´de stang under det sted, hvor der manglede en forsprosse. Den har så yderligere en ekstra sprosse, som går sideverts.
Den store buk hævnede sig ved også at tage en Sølv i CIC regi med 120,38 point.
I CIC faldt den yngre buk igennem ved at mangle vægt og volumen.

Jepsen ,herinde fra, formidlede opmålingen, der blev foretaget af Glenn Hegaard.Tak til de gode mænd for en både hyggelig og spændende oplevelse [Smile]

[Image: DSC05648.jpg]

Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)