Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sako skæfte (slankekur)
#21
Skæfteopfedning... det er sku da en ny stil for VTF
Svar
#22
Jeg går også i de tanker... skæfte-opfedning...

Jeg har et Richarts Microfit thumbhole skæfte hvor forskæftet efter min mening ikke har den rigtige "fylde" men da skæftet er af blåstribet laminat,[:p] er det jo et spørgsmål hvad man kan sætte på det, så det ikke kommer til at se endnu mere mærkværdigt ud...[Big Grin]

Nydelig træpind ellers A-bolt....[Big Grin][:p]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#23
Citat:quote:

Jeg har et Richarts Microfit thumbhole skæfte hvor forskæftet efter min mening ikke har den rigtige "fylde" men da skæftet er af blåstribet laminat, er det jo et spørgsmål hvad man kan sætte på det, så det ikke kommer til at se endnu mere mærkværdigt ud...


Hvad med det der olivengrønne fiber materiale man bruger til knive??[Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#24
Tjaaa..

Jeg har faktisk lavet noget "micarta" af cowboy-bukse-stof...[Big Grin] men farven matcher ikke helt den blå i laminatet....

Det ender nok bare med noget kulfiber-måtte...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#25
Hvad er status? Er kanonen blevet samlet? Hvordan skyder den og alt det der.....?

...og godt nytår når det bliver tid!
Svar
#26
Hej . Nøø , så hurtig går det så alligevel ikke [Smile] . Olien skal hærde mindst 7 dage , inden den kan poleres med "Stock sheen & conditioner". Så skal der netskæres , det tager også nogle dage [Wink]. Hilsen A-bolt
Svar
#27
Den træstump du har skåret væk fra pinden, har du det liggende endnu? Og kan jeg tuske mig til stumpen.
Jeg mangler et stykke til forskæfte på en gammel S/S.

mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holzkopf
mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holzkopf
Svar
#28
Hej eske . Den stump er væk .

Jeg har været igang med det " Stock sheen & conditioner " men resultatet blev en meget ujævn mattering , ved ikke hvad jeg gør forkert , det er anden gang jeg bruger det og med samme resultat , det ryger i skraldespanden nu ! .

"Miles Gilbert Rottenstone" på en våd filtklods og let polering , så bliver det perfekt . Hilsen A-bolt
Svar
#29
Hej . Skæftet blev slebet og fik en gang Truoil igen . Efter at have tørret i 7 dage , er det nu blevet matteret lidt .

Nu kan netskæringen begynde .

Der er et ønske om at det skal ligene den fra en Sauer 202 , så det prøver jeg at ramme , med lidt modifikationer (den skal lige godkendes).

[Image: dscn1360.jpg]
Svar
#30
Nå , prøver igen [Smile].

[Image: dscn1366.jpg]

Nå , så såån da [?]

[Image: dscn1365.jpg]

ARJ , såån vil han ha den ska se u´, den er da for simpel den sidste.[Image: dscn1368.jpg]

Hvad mener i andre der følger med [?] , hvad passer bedst .
Svar
#31
Ville nappe billed nr.2 [Big Grin]

Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Alt der ikke slår dig ihjel......gør dig stærkere!
Svar
#32
Jeg synes billede ét eller tre. Der er lidt mere lir over netskæringensformen og det tror jeg kan blive flot.

Har du/I allerede valgt en form?
Svar
#33
Nr 1.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#34
Nr. 1

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#35
Nr. 2.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#36
Syntes at nr 1 har list sako 75 over sig.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#37
3 - i nødstilfælde 1.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#38
Hej . Tak for input , så ligger jeg da ikke helt i skoven med mit design .

Jeg har været igang og der er lang vej endnu [xx(] .

[Image: dscn1372.jpg]

Det er dælme hårdt det træ , jeg skal over det mange gange for at komme ned i træet (og det er ikke fordi jernet er sløvt , det er nyt [Wink]) . Der er fravalgt en "borderline" , det passer ikke rigtigt , så det er bare med at være forsigtig , når jeg arbejder ud til kanten . Hilsen A-bolt
Svar
#39
det ser bare godt ud
Svar
#40
Pyha , der er gået rigtig mange timer i den netskæring , og så er det bare en så simpel udformning .

[Image: dscn1381.jpg?t=1327145377]

[Image: dscn1387.jpg?t=1327145457]

Så er træarbejdet vel færdigt , så må vi se hvad der skal ske vidre , Hilsen A-bolt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)