Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skal børn have lov til at jage, I think not !!!
#61
Det må vi også gerne under åfftåpik...[Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#62
Nemlig det var jo ham der invaderede/befriede Grenada, jeg har selv set filmen flere gange.[Big Grin][Big Grin]

Selv her i Clintens alder over 80 vil han kunne få Chuck til, at sige undskyld jeg er her, bare ved at kigge på ham.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#63
Flinten laver sq da film for gravide kvinder - I rest my case

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#64
Er lidt overbevist om at Michael Caine kunne slå Clinten.

Filmen "Harry Brown".

Ved godt det næppe bærer nogen sammenligning, men prøv at forestille dig en gammel pensionist der intet har at tabe, der samtidig er godt og grundigt træt at de unge lømler der terroriserer nabolager - og som lige har slået en kammerat ihjel.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#65
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Lani har ret - det er Clint som styrer!


Arhhh, nu må i fandme..............STRAM OP Høgh!

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar
#66
Chuck Norris bliver ikke solbrændt, det ville være direkte tåbeligt af solen at gøre.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#67
Jeg har hørt at manden med leen engang har haft en nærChuckNorris oplevelse[:0]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#68
Chuck Norris danser en af art af ballet for at være sej.

Clinten kan nøjes med at løfte et øjenbryn.

Skal han stramme sig an, siger han en sætning på flere ord, hvilket aldrig ville lykkedes for Chuck.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#69
Citat:quote:

Originally posted by HappyNanoq

Er lidt overbevist om at Michael Caine kunne slå Clinten.

Filmen "Harry Brown".

Ved godt det næppe bærer nogen sammenligning, men prøv at forestille dig en gammel pensionist der intet har at tabe, der samtidig er godt og grundigt træt at de unge lømler der terroriserer nabolager - og som lige har slået en kammerat ihjel.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)



Den film lavede ”Clinten” et helt år tidligere!

[center]Gran Torino[/center]

Hilsen JM
Svar
#70
Gran Torino....

Ikke helt korrekt - i Gran Torino hjælper han en bølle.

I Harry Brown nedlægger Michael Caine bøllerne brutalt. - men jo, samme genre - "Don't piss off an ol' fart.!"

Caine er dog bedre.!!

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#71
Nogen tror på Gud. Andre på Chuck og en del på Clint'en.

Jeg tror på Rocco Siffredi....
Svar
#72
Jeg fäldede en lille tåre til "Broerne i Madison County", da clinten sprang på Meryl Streep - det havde "Morris" aldrig kunne mande sig op til, og hvis jeg var Chuck, ville jeg nok passe på, når jeg var i selskab med Clinten, for Norris er da langt mere feminin end Streep...! Clinten er også en bedre jäger - han skyder banditterne uden dikkedarer, mens ham vimsebössen er nöd til at täve lös på dem i flere minutter för de ligger stille. Jeg er overbevist om at filmen "Brokeback Mountain" er baseret på en selvbiografi skrevet af Chuck Norris....

By the way: What's the difference between Chuck Norris and a bucket of bull shit?

The bucket...!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#73
....Skal være movie sæson her på VTF...[Big Grin]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#74
Over alle stråler dog Charles Bronson, som i ganske udmærket ved. I "Once upon a time in the west" er han jo genial og glem heller ikke "Death Wish II/III" med filmmusik af Jimmy Page fra Led Zep[:p]

Han er ikke for børn, for nu at vende tilbage til topic

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#75
Citat:quote:

Originally posted by pete1234
Over alle stråler dog Charles Bronson


Når nu vi er røget i den ældre generation må vi ikke glemme Big John og Lee Marvin[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#76
Citat:quote:

Originally posted by HøghJeg er overbevist om at filmen "Brokeback Mountain" er baseret på en selvbiografi skrevet af Chuck Norris....


[Image: norris-gay-1.jpg]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#77
Citat:quote:

Originally posted by pete1234

Over alle stråler dog Charles Bronson, som i ganske udmærket ved. I "Once upon a time in the west" er han jo genial ...


Ja der er Bronson en hård lille skid.

Har nu altid godt kunnet lide JACK ELAM i westerns Smile

http://www.imdb.com/name/nm0001181/

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#78
Once upon a time in the west, er vel nok een af de bedste westerns nogensinde, og Bronson er helt perfekt i rollen som Harmonica.
Men for lige at vende tilbage til emnet!

Kan fortalle alle de "oplyste" vedr. amerikas kultur, at nar man lare disse personer at kende her i syden, og kommer ind bag facaden af tanktops, dixieflags og tobaksspytteriet, moder man nogen af de mest varme og persontlige mennesker pa denne jord.
Efter 16 ar i Mississippi, Tennessee og mest her i Arkansas, har jeg efterhanden set lidt af hvert. Film som "deliverence", "Forest Gump" og "Green fried Tomatoes" er jo stereotypisk, og fortalle jo ikke virkeligheden, andet end den Hollywood fortaller.
Tja'he det med grissebassejagten kan man vel have sine meninger om. Husk dog pa at Amerika er stort og kulturforskellen utrolig stor. Det ville vare det samme som at sammenligne finsk jagtkultur med f.eks. spaniens osv. Herudover er man ikke bundet af tvangskultur, traditioner og regler for alt muligt som i DK.
Skal born have lov til at jage!!! Som jeg ser det, at hvis dette ikke er afprovet endu, hvordan kan man sa evt. lave regler som har nogen somhelst praventiv effekt, nar man ikke ved noget om det. Det er vist ogsa kaldet formynderri og kasketmentalitet ikke.

Hvor kommer dette sammenligningsbehov for alt muligt mht. til Amerika? Hvorfor ikke sammenligne behandling af dyr mellem Somalia og DK?
Nogen har et indestangt behov for at kritisere alt omkring Amerika. Meget ofte dem som enten aldrig har varet her, eller som bare pr. natur mener alt amerikansk er tosset.
Inderst inde begrader de som regel forholdende i DK mht.jagt og vabeneje, samt alle de modbydelige regler for alt muligt, som iovrigt sjaldent har nogen form for praventiv effekt i sidste ende. Sadan lyder historien som regel altid, nar de besoger mig her efter nogle Bud's og shots.
Problemet er vel bare, at nar halvdelen interessere sig mere for regler end sporten, samt at opfinde enduflere regler for dit og dat, begynder man jo og tro pa, at folk faktisk godt kan lide og have det darligt med vilje. Bare meget synd for resten, som har den "sindssyge" ide' at f.eks. interesserer sig for grissejagt med disse farlige "Dirty Harry" revolvere eller armbryster....and around and around we go.
Uanset, de bedste jule hilsener til alle....og lad os drikke noget Glogg ikke...hov hov glem ikke klejnerne.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#79
Snak om stereotyper...

Traditioner er også opdragelse, regler gør det nemmere at blive implementeret når man flytter, regler redder liv når de overholdes. I USA skal du være bosiddene i 90 dage for at kunne købe geværer, og håndvåben kræver 2 dages tænkepause for at undgå effektdrab. Det var da lige 2 udemærkede regler som eksisterer i USA. I USA risikerer du en længerevarende fængselsstraf hvis du overskrider fartbegrænsningen på highways. Jeg tænker ofte over dette når jeg ser film og de skal køre måske 8 timer for at komme fra a til b og næste sving på vejen ligger 3 kvarter fremme. Alle de småfasistiske sheriffer som findes i de flækker man besøger på vejen, som smider en i fængsel for "jaywalking" fordi man ikke bruger fodgængerovergangen ved byens mest befærdede vej hvor 3 biler kører igennem i timen.

Jagtmæsigt så brugte Charles Bronson ikke tiden på eksotiske dyr, men nøjedes med at jage de indenlandske. Feks havde han en "missekat" hjemme som var indfanget med lasso. Det har hverken clinten eller kindergardencopperen klaret.

God jul.
Svar
#80
Det var lige netop min pointe rekylling !
God jul.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)