Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sjæfte
#61
Mit bud er at det er det gamle som bare er frisket op [Wink] jeg tror ikke på at det er nyt[Smile]Jo og så længe vi ikke ved det helt prise har man jo lov til at gætte ik [Wink] vh pc
Svar
#62
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg er sådan set ikke uenig n a. Hvis det er hjemmelavet er det edderbroderemig flot.

Men når noget næsten er for godt til at være sandt, kan man som regel gå ud fra det er løgn.

Anyways, 308win1 har fået sig et flot træskæfte, og det var jo det han ville have. Hvordan han så har gebærdet sig for at få det er endnu uafklaret skal vi ikke bare sige det sådan [Big Grin]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]


Nu skal du ikke undervurdere værdien af at han er lidt fåmælet, og derfor teoretisk har 5 gange så meget brugbart arbejdstid[Wink]
Svar
#63
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

He doesn´t talk the talk.
But does he walk the walk ?

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#64
@308win1

Kommer der ingen nærbilleder af dit skæfteprojekt? Jeg vil gerne have et kig ned i dine udfræsninger samt et billede af din netskæring på den forreste del.
Walnut
Svar
#65
@ n a
Man må give dig ros for din timing og dit held. Du lander blødt, selv om du både får griset lidt på en af de plabrende, men dog ganske fredelige og flittige snittere, samtidig med at du får rost en af de nye "up coming snittere".Din analyse af 308win1´s arbejde er virkelig skarp [Big Grin]
Walnut [Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)