Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ræv 2012-2013
#41
Godt gået Poulsen. Du får da gjort noget ved de røde - fin ræveskyder forøvrigt ;-)

Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by mini

Godt gået Poulsen. Du får da gjort noget ved de røde - fin ræveskyder forøvrigt ;-)

Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!



Jeps - er også glad for den. Det er en remington 700 cal. 22-250 som jeg har sat et Boyd skæfte på[:p]
den er vel egentlig mere anderledes end køn....men tommelhulskæftet er fantastisk at skyde med og riflen "føles rigtig" når man holder ved den.
Svar
#43
Citat:quote:

Originally posted by Poulsen

Citat:quote:

Originally posted by mini

Godt gået Poulsen. Du får da gjort noget ved de røde - fin ræveskyder forøvrigt ;-)

Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!



Jeps - er også glad for den. Det er en remington 700 cal. 22-250 som jeg har sat et Boyd skæfte på[:p]
den er vel egentlig mere anderledes end køn....men tommelhulskæftet er fantastisk at skyde med og riflen "føles rigtig" når man holder ved den.



Fed kanon, vilken kugle bruger du i den...?
Tillykke med mikkelérne og dyret[Smile]

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#44
Hornady SP 50 grain
Svar
#45
Tillykke med rævene Poulsen.

Nu må jeg vist hellere se at komme i gang![Big Grin]

Jeg skød denne lille tæveræv for et stykke tid siden.

[Image: 2raev.jpg]

[Image: Raevehoved-1.jpg] [Image: Raevehoved-1.jpg]
mvh. Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#46
fredag d. 9/11 var jeg inviteret på gæsteregulering hos en kammerat. kl. 09:15 luskede en stor hanræv ud af en majsremise. Da han stoppede for at letteben op ad en græstue skød jeg ham [Smile]

[Image: 20121109_112349.jpg]
Svar
#47
Tillykke.. igen [Wink]
Han ser stor ud, men billedet kan selvfølgelig snyde. Medaljeklasse?

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#48
omkring 8 kilo vil jeg tro....har ikke fået den målt op.
Svar
#49
efter endt nattevagt trængte jeg til lidt frisk luft. Planen var at se om ikke jeg kunne træffe en ræv på et stort eng område. Jeg var sent på færde og da jeg parkerede bilen ringede skytteassistenten.Han havde siddet ved en naboeng og da han var ved at smide ræveskyderen i bilen så han Mikkel gå på den eng ville gå langs for at komme på plads.

Jeg ændrede kurs og luskede gennem en majsremise og satte mig forenden af en grøft som deler engen. Skyderen var oppe på bipods og jeg sad solidt med rumpen i den meget våde muld ( og havde stadig badedappere på efter nattevagt og udrykningsopkald fra skytten [:p]) Jeg sad et halv minuts tid da jeg fik øje på Mikkel [Big Grin]
[Image: mikkel2111.jpg]
Svar
#50
Jeg er oppe på 3x[Image: Raevehoved-1.jpg][:D]
Svar
#51
Tillykke alle rævejægere jeg tror snart jeg smider de ski... krykker [xx(] og tager på rævejagt ....[Wink]nej der går desværre lidt endnu Men fint at læse i holder krudtet tør og løbene VARME [Wink]
Svar
#52
HVIS IKKE JEG SKØD SÅ RINGE SÅ HAVDE JEG KRAFTEDME SKUDT MIG SELV!!!!!! BÅDE I MORGES OG IGEN I EFTERMIDDAG[Sad!][V][xx(]

skød dog et elendigt lam med snabelsko - det kunne knapt gå[Sad]
Svar
#53
@Poulsen
Skal du låne en 204 Ruger [?]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#54
kan sku godt ske M@X - er desværre bange for at det ikke kun er stelforbindelsen det er galt med....
har renset piben med milfoam og vil lave nogen kontrolskud i morgens.... Piben har kun skudt omkring 400 skud så den kan ikke være færdig.
Svar
#55
Har desværre ingen billeder men fik sæsonens første ræv i går og i dag såmænd nummer to.

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#56
efter rensning af pibe og en indskydning er jeg igen på banen [Smile]

I morges var jeg på vej til den eng hvor jeg lørdag (morgen og aften) skød forbi på en ræv[Sad!]

Jeg var lidt sent på den og da jeg kommer frem til engen kan jeg se at ræven går på den anden side af engen. Jeg kryber nærmere på skovvejen og på ca. 140 meters afstand sætter jeg mig ned og slår støttebenen ud på riflen. Jeg finder ræven i trådkorset....

[Image: 20121128_0916321.jpg]
Svar
#57
Første gang så lar´vi den gå,anden gang så ligeså´,men tredie gang så tar vi den.....[Big Grin]
Tillykke med ræven[Smile][Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#58
Jeg prøvede her til morgen min favoritplads i Nørrekæret. Kort efter solopgang så jeg noget som bevægede sig i det høje græs på den modsatte side af åen.

Jeg fulgte ræven i sigtekikkerten, og da den var fri af græsset sendte jeg V-Max’en af sted.[}Smile]

[Image: 3raev.jpg]

[Image: Raevehoved-1.jpg] [Image: Raevehoved-1.jpg] [Image: Raevehoved-1.jpg]

Swift

[Image: logo1mini.jpg]
Svar
#59
tillykke - fantastisk rævevejr de lover i morgen [:p][Smile]
Svar
#60
Tillykke med rævene[Smile]

Når Poulsen, og nu også Swift, har meldt sig på banen, må jeg også hellere melde ind.
Denne hanræv luskede rundt fra morgenstunden.
Den nye Leica viste 188 meter, så godt jeg kunne komme til at skyde fra liggende stilling.

[Image: th_2012-11-30085442.jpg]

I mellemtiden blev der også reguleret et par stor hvalpe yderligere i august, men desværre ingen fotos.

mvh
Korthår
[Image: Raevehoved-1.jpg][Image: Raevehoved-1.jpg][Image: Raevehoved-1.jpg][Image: Raevehoved-1.jpg] - Undskyld Swift, men håber det er OK at jeg låner dine "hoveder"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)