Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp Benjamin
#61
Det da helt vildt med denne kæmpe støtte..[Smile][Smile]

Hele vores familie følger dagligt med glæde de mange nye tiltag og tilkendegivelser om hjælp til Benjamin.

Nærmest hver dag kommer der jo rigtig mange nye ideer eller dejlige mennesker der deler links på facebook, med mulighed for at føre denne indsamling frem til målet.

Der er jo ingen det ved hvor det kan ende, men vi bærer nu et stort håb om at det her lykkedes for vores familie..[:I]

Lige nu er status at der jo er 3 ”projekter” skudt i gang. Der er VTF’s der suser derudaf og tegner til at blive det absolutte største (og det gør min kone og jeg stolt af at være jægere), og der er en indsamling på Benjamins skole, og det sidste tiltag er jo så at vores bys store indkøbscenter (Ro’s Torv) har tilbudt at donere et beløb pr. solgt kuponhæfte her i sommerferiemåneden..
Alle initiativerne er i sig selv med til at få dette til at lykkedes..

Samtidig er siden ”Hjælp Benjamin” startet på facebook, og den er så med til at flette disse indsamlinger sammen. Og lige nu er der 858 medlemmer af gruppen..

Benjamin følger det selvfølgeligt (om muligt) endnu tættere, da han jo (desværre[Sad]) bekymrer sig rigtigt meget om han nu kan få sin familie med til USA. Og alle de positive tilkendegivelse bliver oplæst til stor glæde for ham.[Big Grin]

Her i weekenden er han hjemme for at komme sig frem til mandag, hvor endnu en kemo-behandling står for døren. Men hans immunforsvar har været så godt at det rent faktisk har været muligt at få et par skolekammerater hjemme for at lege et par timer.. Noget som ikke har været muligt de sidste 3 måneder.

Vi vil selvfølgelig herfra jævnligt komme med nogle klap, hurraråb, hujen og glade tilråb fra sidelinjen, men ellers har vi jo ”kun” det samme og det samme at skrive…
TAK, TAK, TAK OG TAK…. I er helt fantastiske…

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#62
I skal sku afsted sammen.... Har givet et lille bidrag også nu.
Håber virkelig at alt ender lykkeligt. Det er som kommende far, hård læsning, at jeres lille elskede dreng er syg. Føler virkelig meget med jer.

" Lange tunge kugler "

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#63
Jeg har dags dato overført en sjat penge som jeg fik i rabat på nogle ting hos en jysk våbenforretning.

fortalte dem om sagen og den rabat jeg fik skulle jeg love dem og sætte ind til Benjamin. Det er hermed gjort.

Sometimes giving someone A second chance
is like Giving them an extra bullet for their gun,
cause the missed you the first time...
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#64
Citat:quote:

Originally posted by SteF_H

Jeg har dags dato overført en sjat penge som jeg fik i rabat på nogle ting hos en jysk våbenforretning.

fortalte dem om sagen og den rabat jeg fik skulle jeg love dem og sætte ind til Benjamin. Det er hermed gjort.

Sometimes giving someone A second chance
is like Giving them an extra bullet for their gun,
cause the missed you the first time...



Det er sku go' stil - både af dig og dem

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#65
Hvordan går indsamlingen..? Har der været nogen udvikling siden Rex's status fra d. 27/6..?

[8D]
Oscar123
Svar
#66
Der er pr. d.d. kr. 18.767,- på kontoen [Smile]

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#67
Der er pr. d.d. kr. 19.317,- på kontoen [Smile]

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#68
Det er gode nyheder Rex :-)

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#69
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-51923390:børn-med-kræft-sendes-til-udlandet.html
Svar
#70
Så står der 21.117,- på kontoen :-)

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#71
SEJT....
:-)

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#72
Havde lige lidt udfordringer med en rodbehandling [V]og en "overhalingsbøde" på 2000 penge ... [B)] [xx(]

Men nu kom feriepengene, så kunne jeg også bidrage med en skærv.

De bedste hilsener til Benjamin

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#73
Tænkte lige på jer, håber det bedste.
Held & Lykke

Vh.P
Svar
#74
Hvad er status nu?

Den må da have ændret sig siden 18. juli....?

Onsdagsaftenhilsner - Per

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#75
Hej Alle sammen.

Jeg vælger at stoppe indsamlingen nu, da vores tilladelse fra Politiet nu udløber.

Indsamlingen gav kr.: : 26.924,35.

Og næsten 90% af indsamlingen kom fra VTF folk ... stor respekt for det. [^][^]
Jeg aftaler med vores "revisor" på projektet om hvordan pengene skal overdrages til Benjamin.

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#76
Det er sku go' stil af VTF'erne :-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#77
Hej Rex
Virkelig flot arbejde :-) Sejt at der kunne samles så meget sammen.
Jeg gør et notat inde på facebook siden om at indsamlingen er stoppet så folk ikke forsøger at overføre forgæves.
Venligst
Klokker

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#78
Herfra skal lyde et kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe TAK for denne indsamling.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Vores familie kunne absolut ikke ønske et bedre udgangspunkt for den forestående tur til staterne.
At der findes så mange fantastiske uselviske mennesker er vi stolte af..
Benjamin og familien forventer at drage vestpå i slutningen af næste uge, og være derovre i 8-9 uger.
Og til alle dem der ønsker lidt statusopdateringer regner vi med at holde facebook siden "hjælp Benjamin" kørende...

________________________________________________________________________________________________
[Image: ajbutton.gif]
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#79
Der er åbenbart nogle der stadig har indbetalt, for i dag står der kr. 31.424,35 på kontoen.

Men det gør vel heller ikke noget [Big Grin]

Mvh. Rex / Guns & Powder
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#80
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)