Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selv den bedste riffel kan sige klik
#21
@Hogmeister, jeg vil nu stadig godt se 5 skud på en Dime på 100 M med en jagtriffel[Big Grin][:p][}Smile]
Svar
#22
Tja for 50 år siden var man jo tilfreds så længe der var under 10 cm egenspredning på 100 meter, har jeg hørt. Det skulle virke fint hvis man nøjes med at skyde på max 100 meter... Så er der jo også lidt mere jagtlig udfordring[:p][^]
Til jagt i lille danmark kan det vidst være ligegyldigt om riflen spreder 1 eller 5 cm. Man behøver jo ikke skyde på 300 meter..
Svar
#23
Jagtrifler er vel et vidt begreb. Min er custom lavet af Darrell Holland http://www.hollandguns.com med en Schneider pibe 67 cm lang i .243 AI og en stigning paa 1:12 Stainless og fluted. Oven paa sidder der en Leupold 6.5x20 40mm, og den sætter 5 skud paa en dime. Jeg har skudt groundhogs paa over 600 m afstand med den. Sorry!
H
Hogmeister
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jagtrifler er vel et vidt begreb. Min er custom lavet af Darrell Holland http://www.hollandguns.com med en Schneider pibe 67 cm lang i .243 AI og en stigning paa 1:12 Stainless og fluted. Oven paa sidder der en Leupold 6.5x20 40mm, og den sætter 5 skud paa en dime. Jeg har skudt groundhogs paa over 600 m med den. Sorry!
H


Det var dælme nogle store groundhogs[Wink]
Svar
#25
Tak! rettet
H
Hogmeister
Svar
#26
ikke noget at være "sorry" for[Wink]
Svar
#27
Hvis du forstod spidsfindigheden i det amerikanske sprog, saa er 'sorry' i denne forbindelse ikke nogen undskyldning, mere et 'saa kan du tygge paa den' udtryk.
H
Hogmeister
Svar
#28
Tak for belæringen i forståelsen af det Amerikanske sprog, som jeg altid er glad for at få, jo jeg forstår skam udemærket, har selv været udenlandsdansker i flere år end jeg har boet i Danmark, deraf 20 år i USA..[8D][:p]
Svar
#29
Sorry Bub, can't run anything past you then.
H
Hogmeister
Svar
#30
Helt Ok H. det er jo netop det som er krydderiet ved at være på her, man ved jo ikke hvem man taler med[Big Grin]på godt og ondt...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)