Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 liter vand = 1 kilo
#41
Citat:quote:

Originally posted by Rimfire Hunter

Hej Klokker kommer da gerne med fakta når Drevis beviser hvor han har sine påstande fra.

Mvh. Rimfire Hunter



Jeg er muligvis småt begavet i sammeligning med dig, men forklar lige hvad det er for en fornøjelse du har ved optræde på denne måde ?

Hilsen Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#42
Ti-hi[Big Grin]

Det er da udmærket med lidt "provokation" måske er der ligefrem nogen "ignoranter" der bliver provokeret til at læse nogen flere bøger og "turde vide mere" ...

Man skal dog altid huske at være ydmyg m.h.t. viden ... den ændrer sig nemlig konstant...

Der er frygteligt mange eksempler på at man "bare VED noget" ... men at den viden er blevet overhalet af ny viden...
Et godt eksempel er "sandheden" om at ørkenerne breder sig i Afrika,, æææhhh ... sjovt nok blev de ved med det, lige indtil nogle mennesker fik samlet de rigtige sattellit billeder og sat dem sammen... hov.... det var så DET faktum ....[8D]

De basale fysiske egenskaber ved vand (og 600 grader varm is [Wink]) ændrer sig dog næppe meget, selvom vi måler noget mere på det...

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#43
Tror ikke vi høre mere fra Rimfire Hunter..hehe han minde en del om et tidligere medlem vi havde som var meeeget ivrig efter at slå dåseløver ihjel [Wink]

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#44
Duesuppe si'r jeg bare (Chåps)

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif][Image: S_LLogo_2.jpg]
Svar
#45
Dåseløvejæger Jensen var dog noget mere vedholdende. En skam Rimfire opgiver så hurtigt[Wink] - men mage til klovn skal man da godt nok lede længe efter.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#46
Citat:quote:

Originally posted by Rimfire Hunter

Hej Klokker kommer da gerne med fakta når Drevis beviser hvor han har sine påstande fra.

Mvh. Rimfire Hunter


JAAAAAHMEN for dælen da.... Sikke dog en pissekonkurrence du lægger op til... Søde venner, jeg skrev mit indlæg som en slags godmodigt drilleri da jeg studsede lidt over din formulering... Men nu kan se med din kommentar at du jo blot er et bette barn, der ikke har fået sin vilje.
Jeg går og praler lidt med at jeg er sådan nogenlunde normaltbegavet. Om det så kan diskuteres kan vi tage op i en anden tråd [Big Grin] Men hvis der med en enestående begavelse følger et så barnligt sind, som dit med, så tror jeg gladeligt at jeg holder mig på det lidt mere jævne plan.. Rimfire Hunter, Nu syntes jeg vist det er på tide at du sørger for at dokumentere dine udtalelser ellers må jeg jo med min , tilsyneladende middelmådige begavelse, se mig nødsaget til at stole på hvad, din geologisk begavede overmand, Dravis fortæller om vands egenskaber. æv bæv bussemand [Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#47
Den bedste egenskab ved vand er, at ellers ville whisky'en blive så forbandet stærk. Alt over 57% kilder sgu så ubehageligt.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#48
Citat:quote:

Originally posted by CP
[ En skam Rimfire opgiver så hurtigt[Wink]


Sjovt nok hørte vi heller ikke mere til ham i tråden om krage/råge regulering[B)]

men det kan være at han har lært af et indlæg han skrev under et tidligere brugernavn[}Smile]

Citat:quote:

uha hos nogle her uden at nævne navne mangler seltiliden ikke lige kan jeg se !!
Ja kritisere andre kan man altid.
Godt ord igen, men jeg mener bare man skal passe lidt på ikke at fokusere sig selv som betydelig bedre en andre.

Mvh. Arne



[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#49
Læs lige det indlæg fra Arne - og læs det så lige igen.
Fintænk så lidt over Rimfire´s indlæg i krage/råge tråden samt i denne tråd om vand.

SÅ BLIVER DET SATEME IKKE STØRRE[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Godt opsamlet Kima[^]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#50
Hehe jeps Lani gjorde mig opmærksom på den tåd kima linkede til om reguleringen, det er sku god humor at han kan være så påståelig, for blot at "forsvinde"... griner
MEN respekt for Rimfire hunters enorms store nosser og ditto ego, sku da lidt sejt at han på den måde formår at lægge sig ud med alle de kloge hoveder herinde.. Måske hans begavelse ikke helt kan følge trop med hverken ego og ej heller størrelsen på hans nosser... sikken terrier....

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#51
Citat:quote:

Originally posted by Klokker
[sikken terrier....



Forskellen er bare at en terrier aldrig giver op[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#52
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Slippers, lænestol og popcorn er taget frem [Big Grin]



Det kunne du godt have sparet dig[Wink], det ser ud til at Rimfire for Thor ved hvilken gang trækker sig uden at forsvare sine udgydelser[xx(], nu er Dravis så heller ikke den sjoveste at krydse klinger med, han har en træls vane med at vide hvad han snakker om[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#53
Strudsen aka Rimfire Hunter har lige logget på, så får vi se om han er mand for sine ord[Big Grin]

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#54
Du har skrevet et indlæg hvor du mener at Dravis tager fejl, hvis du ønsker at blive taget seriøst ville det være en god ide at underbygge påstanden istedet for at forsvinde, især da det ikke er første gang, jeg kan se at du har været logget på siden du blev bedt om at svare, jeg går derfor ud fra at du har læst de efterfølgende kommentarer.
Vi har tidligere låst en af dine profiler da du ikke efterkom flere opfordringer fra moderator, du bedes derfor besvare denne mail indenfor 48 timer da vi ellers må gå ud fra at du ikke ønsker at deltage på VTF, eller at du har oplyst ugyldig email adr.
mvh
Kim/moderator

Hej er det sådan man gør når man ikke lige har tid at svare. ???

og som alle kan se så har Dravis rettet sit inslag som han skriver.

Så må jeg spørge skal man smides ud fra en ret enkelt diskution over noget som overhovedet ikke har med jagt at gøre i en jagtside ?
Ja det er da ok, men emnet startede med vands vægtfylde ved 4 grader cencilus ved 1020 milibar at den da var tættest på 1kg.
Der kom så andre ting ud af det som det Dravis beskriver og senere redigerer.
Men hvad pokker er der galt i at sige at nogen er lidt galt på den?
Skriv hvad i gerne vil vide, så skal jeg da gerne svare.

Syntes den er lidt langt ude denne her, ja undskyld !

Mvh Rimfire Hunter
Svar
#55
Hej Lani.
Er helt sikker mand for mine ord.
Men se lige overnævnte og så spørg hvad du mangler af oplysinger. Så svarer jeg hvis jeg ikke lige bliver smidt ud af Kim som åbentbart mener det er et stort problem jeg ikke lige svare Dravis ?
Ja den forstår jeg ikke lige, men det gør du forhåbentlig

Mvh. Rimfire Hunter
Svar
#56
Venter spændt på et offentlig svar fra Kim/ moderator. Det skal være her på siden og ikke i en e-mail til mig.

Mvh. Rimfire Hunter
Svar
#57
sådan som jeg læser KIMAs mail, så skal du jo bare svare på mailen, ikke nødvendigvis på Dravis post. Men det ville da klæde dig at uddybe de ting som du mener Dravis har fejl i. Du skriver bl.a at han er ringere uddannet end dig ??? WTF??? er du ikke bare maskinmester ??

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#58
Citat:quote:

Er helt sikker mand for mine ord.



Hvad så med tråde om krage regulering hvor du også kom med fejlagtige påstande, og pludselig stak du hovedet i jorden som en struds ??

See the picture ??[Wink]

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#59
Citat:quote:

Originally posted by Lani
WTF??? er du ikke bare maskinmester ??


Og hvad syntes du så er bedre end maskinmestre.??

Hvad er der galt med os.??

Mvh.
En anden maskinmester

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#60
Citat:quote:

Og hvad syntes du så er bedre end maskinmestre.??

Hvad er der galt med os.??

Mvh.
En anden maskinmester



haha, ok, det kom forkert ud. Der er skam ikke noget i vejen med maskinmestre, men hvis man spiller op og vil diskutere på et højere teoretisk plan og fremhæver sin uddannelse frem for andres, så bør man nok lige vide hvem man er oppe imod [Wink]

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)