Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny bekendgørelse om jagtvåben og ammu i høring
#32
Darkside, man kan sagtens forestille sig det du kalder slugs i et godkendt materiale, man kan med stor fordel anvende sabots med endog meget stor presision og der kan også fås riflede piber til så kallede haglgevær, jeg kan også varmt anbefale en stor revolver til grise i en majsmark hvor det er svært at manøvrere en riffel, håndvåben kan sagtens bruges til jagt, jeg har selv brugt det mange gange, det virker, en bjørn eller Whitetail deer med en 44 Magnum eller lignende fra en skydestyge er helt ok, og det er skuffende at du er så meget imod andres jagt interesse, vi skal vel ikke alle skyde med Sako eller Winchester, jeg tror da heller ikke på at det bliver til noget i min livstid at jage med håndvåben i Danmark, men kan vi tillade buejagt og kan Polities skyde to store køer med 9mm pistol så ser jeg ikke st problem i håndvæben til jagt, og grisene kommer enten vi vil det eller ej og jeg går ikke ind i en majsmark med en alm. jagtriffel efter en gris.
Svar


Beskeder i denne tråd
Ny bekendgørelse om jagtvåben og ammu i høring - af Marion Morrison - 25-09-2012, 12:21 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)