Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny bekendgørelse om jagtvåben og ammu i høring
#38
May as well come clean here !

Jeg gar ind for total frihed under ansvar ! Vabenloven burde kun anvendes ifm. ovrig kriminalitet. Simpelt! Enten er man ansvarlig, eller ogsa er man det ikke.

Fatter ikke alt skal skares ud i pap i jagt/vabenlovgivningen ned til mindste detalje. For min skyld kunne folk ga til maskinpistolskydning eller samle pa handgranater. Har ikke selv en kaft interesse i hverken maskinpistoler eller kanoner, men kan udemarket godt forsta andre kunne have denne interesse.

Et eksempel ! Mine naboer har begge maskinpistoler, og jeg kan hore dem trane fra tid til anden. Ja jeg vil da tro det er MP'ere, ellers er de fandme gode til at skyde. Det skaber ingen problemer for nogen overhovedet. Har iovrigt aldrig hort i hverken radio eller TV, nogen her har anvendt en lovligt ejet MP'er til kriminalitet.

Andet eksempel ! Vi har en fuldauto konvention arligt her i omradet, som er aben for offentligheden. Og der er ALT sjovt fremstillet siden borgerkrigen, hvor gaster kan leje et vaben som de onsker at proveskyde med. Der er aldrig sket en eneste ulykke, og alle har det skideskagt. Sa kan man jo ogsa prale overfor vennerne, at man har provet det vaben som Bruce Willis brugte i en Hollywood film og bla. bla.

Tror mange her ville blive slemt overrasket over, hvor meget ansvar man kan udvise almindelige retsskafne personer, uden der sker misbrug og ulykker. Synd for mange her og forspildte muligheder og oplevelser ikke.

Hvor tager jeg fejl ?

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Beskeder i denne tråd
Ny bekendgørelse om jagtvåben og ammu i høring - af 50GIJESS - 25-09-2012, 02:04 AM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)