Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny bekendgørelse om jagtvåben og ammu i høring
#84
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Så hvis der er noget jagtrelateret man ikke synes om, så skal man bare klappe keje og rette ind for "ellers forbyder de jo bare det hele"?
Det er også den helvedes ytringsfrihed [B)].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Det handler vel ikke om at klappe keje men vel nærmere solidarisk opbakning mellem alle våbenejere her i lille Danmark. Det er fint at der er en debat omkring tingene internt men udadtil bør vi fremstå samlet og arbejde imod yderligere indskrænkninger i vores muligheder - uanset vores individuelle interesseområder. Især synes jeg dette princip må være gældende så lang tid våbenloven er baseret på uvidenhed, ammestuehistorier, Hollywood og i værste fald på nogle for os ubehagelige skjulte dagsordener.
Jeg håber at vi inden længe kan se formændene for div våbenrelaterede interesseorganisationer sætte sig sammen om det store runde bord og få lagt en progresiv plan og få den søsat med alle sejl sat så vi kunne få fornuften til at råde i blot en lille del af lovgivningen.............og nu jeg er igang så håber jeg også at jeg vinder i lotto [Big Grin][Wink]
Svar


Beskeder i denne tråd
Ny bekendgørelse om jagtvåben og ammu i høring - af Zeb - 27-09-2012, 01:30 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)