Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endnu en jagt i det Sydafrikanske
#21
Det kan jeg nemt svare på Hense, Santos Nyala tyr er i medaljeklasse og den koster 16.800 Rand = 10.416,-kr
Det kan du ikke købe så flot og billigt nogen andre steder
Det kan du også selv se på Amakulus hjemmeside.[Big Grin]

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#22
ja det er billig. jeg skal selv skyde sådan en dernede også. glæder mig som et lille bare. skal også skyde waterbuck. men skyder kun disse 2 arter hvie de er meget store.. ved godt jagten er den samme. men jeg er altså bare blevet lidt trofæjæger..
peter hvilken periode var i dernede.. vi tager derned sidst maj i år.

mvh hense
Svar
#23
Hej Hense
Den bedste periode er juli og august, da er det vinter.

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#24
hej jens peter.

tak for svar. men der igen er der jo lige så mange svar og meninger som vi er mennesker. sidst jeg var afsted var den 26 august til 9 september. kanon dejlig jagt. men nu vil vi prøve noget før. og har fået afvide af rigtig mange at de ville vælge maj og tage afsted i.. så det prøver vi denne her gang. så ser vi om det ikke bliver konge.

mvh hense
Svar
#25
Hej Hense

John har fine waterbuck's på hans områder, du kan jo spørge om du må komme ud på det område hvor ham fra Ikast skød en Nyala, der gik 4-5 meget store Waterbucks, der er også fine Eland og impala, sorte og hvide springbuck.

Hvis der er plads derned til sommer så holder vi nok ferie på Amakulu igen[Big Grin] John kommer nok forbi i næste uge så for vi at se.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#26
santo.. ja han kommer til danmark i dag eller i morgen igen.. vi tager op til roadshow o grindsted på tirsdag med amakulu,
lyder rigtig godt det du siger. hvornår på året var i dernede santo
Svar
#27
Så ses vi i Grindsted[Smile]

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#28
Hej Hense

Vi var afsted i sidst i oktober 12[Big Grin] der havde vi en aften med regn, jeg havde forventet at se mere grønt men de havde ikke fået det regn som de plejer, det havde de forresten ikke i 3 år såee.....[Sad]

Jeg kommer til Grindsted på tirsdag og hilser på. [Big Grin][Big Grin]

Jens Peter, hvornår er dine planer for turen i år[Smile]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#29
Hej Sonny og i andre som var med.
Vil lige spørge til hvordan det er på farmen hos John E. Konen og jeg har bestilt en tur hos ham, hvor vi skal være på 2 farme, men mest af tiden hos John E. Her tænker jeg på de udflugter som de laver og tiden i bruger når i ikke er på jagt.

Mvh Maubla, Ole H.
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#30
Hej Ole H.
På lodgen hos Amakulu er der alt hvad hjertet begærer, svimningspool/Bar m/ildsted/bålplads/ og Lapa =Spisesal/sovenir shop/ og så når i holder fridag så er der KUN 26 km ind til Kimberley, hvis i ikke har været i Kimberley før så skal i selvfølgelig besøge museumet The Big Hole andre int. steder i Kimberley er The MALL, og så landbrugs grovvare stedet KGM lidt uden for byen, og så er der også saltvand indsøen med de 40.000 Flamingoer.
Lodgen kan huse 12 gæster ad gangen
Jeg rejser selv derned til juli.[8D]
Knæk & Bræk

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by Jens Peter Jensen

Hej Ole H.
På lodgen hos Amakulu er der alt hvad hjertet begærer, svimningspool/Bar m/ildsted/bålplads/ og Lapa =Spisesal/sovenir shop/ og så når i holder fridag så er der KUN 26 km ind til Kimberley, hvis i ikke har været i Kimberley før så skal i selvfølgelig besøge museumet The Big Hole andre int. steder i Kimberley er The MALL, og så landbrugs grovvare stedet KGM lidt uden for byen, og så er der også saltvand indsøen med de 40.000 Flamingoer.
Lodgen kan huse 12 gæster ad gangen
Jeg rejser selv derned til juli.[8D]
Knæk & Bræk

MVH Jens Peter
Stalking the Stories, Fishing for Facts



Du glemte et besøg hos våbensmeden, lad ham tjekke riflen aftræk og anden koster 2-400 rand og det virker, løvefarmen/predatorbeskyttelsefarm, der er også et sted hvor man kommer virkelig tæt på aber/bavianer.

I the Mall ligger der også en foretning der har lidt jagttøj sko og lignende, sko tøj er billigt i Sydafrika, eletronik er p.... dyrt.

Tag lidt piratos med til Amakulu og John bliver glad.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#32
Hej.
Jeg kan med glæde anbefale Amakulu Safari, konen og jeg er lige kommet hjem her den 24 maj.
Vi skød Oryx ko, Bøffel ko, Red hartebeest ko og to Bull, Black Wildebeest ko og en Bull, Springbok, Blisbok.
John og Hettie er super folk at være hos.

Ole
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar
#33
Hej

Vi vil se billeder vil vi[Big Grin]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#34
Jeg skal lige have noget hjælp til at få dem sat ind, så kommer de

Ole
Mvh. Ole

http://www.oleholstjagt.com/

Skyder med kaliber 22LR. 17 HMR. 243W. 6,5x55. 30-06. 8x68S. 375H&H. 444 Marlin

Den der sladrer til dig, sladrer også om dig!!!
Slæde trækker. I love it
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)