Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
endnu et skoleskyderi
#21
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Som jeg har forstået hans straf, så kan den meget vel vise sig at blive på livstid. Den skal dog stadfæstes af en domstol med jævne mellemrum, men mon ikke det bliver en formssag. Derimod synes jeg ikke rigtig vi i Danmark har nogen reel mulighed for at dømme de allerværste kriminelle ude på livstid. Ihvertfald ikke uden at de samtidig er sindssyge.

M.v.h. Lasse.
Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]



Jeg tænker ikke så meget på i forhold til Breiviks straf, det er jo forsent at lovgive om det nu, men da de afskaffede livstid i Norge var der ingen der kunne forestille sig en tragedie som Breivik sagen. Det har de fået syn for nu, så fatter jeg ikke at de ikke ændre det.

I DK er der typisk mulighed for livstidsdomme hvis der er tale om dobbeltdrab feks.

Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#22
Dobbelt moralen kender ingen granser efter denne skole skydning.

Avisen som postede adresser pa vabenejere, har nu et sikkerhedsvagt firma til at passe pa dem....og ja de har pistoler. Obama, var imod bevabnede vagter pa skoler, mens hans egne born er jo rimeligt godt beskyttet af Secret Service, hvilket jeg er rimeligt overbevist om ogsa gar med pistoler.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#23
You are grasping for straws!
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)