Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endnu en ulv i DK?
#41
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by Sander SchottFor det andet mener jeg ikke øfolk skal blande sig i hvad vestjyder skal affinde sig med i naturen.



Selvfølgelig skal vi blande os i hvilke dyr der er i Danmark selvom de ikke lige er i min baghave.
Desuden må man finde sig i en del fra folk der sender penge til en landsdel der ikke kan klare sig selv [:o)].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Ja og hvis vi løsrev os, hvis vi kunne få lov, så døde i enten af sult eller kedsomhed [Wink]

Per Tolstrup Nielsen
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by Sander Schott

Hej Uffe - Nu er jeg ikke selv fra vestegnen så det kan ikke provoker mig at du mener at ha købt retten til at bestemme over diversitetssammensætningen på de kanter.



Øv. Det var ellers en lille bitte smule meningen med indslaget [Big Grin]

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#43
Få nu bare lortet væk.. også taler vi ikke mere om det..
Støver
Svar
#44
utroligt, at der i et offentligt forum bliver opildnet til at bortskyde ulven ulovligt[Sad!] Om vi kan lide ulven eller ej, skal vi overholde jagtloven!
Svar
#45
Lad da ulven komme. Så kan det være folk kan lære at holde fido i snor... :-) så slipper vi jo nok også for "balder-sager" fremover.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#46
Citat:quote:

Originally posted by McQuolle

Lad da ulven komme. Så kan det være folk kan lære at holde fido i snor... :-) så slipper vi jo nok også for "balder-sager" fremover.

MvH
Morten

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62



Mvh.LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....

STILLE!!! du er bare misundelig over at stemmerne KUN taler til Mig...
Mvh.LANI



Svar
#47
Citat:quote:

Originally posted by deerdk

utroligt, at der i et offentligt forum bliver opildnet til at bortskyde ulven ulovligt[Sad!] Om vi kan lide ulven eller ej, skal vi overholde jagtloven!



Min opfordring er også på det kraftigeste at overholde og respekterer loven, vi kan som jægere hurtigt få endog meget politisk modvind og det gavner ingen.
Så udsagn der opfordre til at bortskyde ulven og graven den ned finder jeg stærkt kritisable og useriøse.

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#48
Hmmmm[:0]
Stor glæde over ulven

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#49
Citat:quote:

Originally posted by deerdk

Uanset, om vi kan lide ulven eller ej. Så er den FREDET! At bortskyde ulven ulovligt, vil skade vores mulighed for at gå på jagt[xx(]



Ja det bliver ikke i vores tid at der bliver så mange at der igen blev lovlig jagt på ulve i DK [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#50
BLA BLA BLA BLA, når jeg skyder den første, får i sgu ikke noget at vide!...

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#51
Kan man ikke tilføje dette forum et filter som sorterer spaderne fra [Image: z-confused00881_zpsc3d8f16e.gif]

[Image: bueskytte.png]
Svar
#52
Citat:quote:

Originally posted by ID

Kan man ikke tilføje dette forum et filter som sorterer spaderne fra [Image: z-confused00881_zpsc3d8f16e.gif]

[Image: bueskytte.png]



Hvor vil du sprede dine guldkorn henne ???? [Big Grin]

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#53
Citat:quote:

Originally posted by Zero

Citat:quote:

Originally posted by ID

Kan man ikke tilføje dette forum et filter som sorterer spaderne fra [Image: z-confused00881_zpsc3d8f16e.gif]

[Image: bueskytte.png]



Hvor vil du sprede dine guldkorn henne ???? [Big Grin]

--
(o)(o)
Tin Tin er racist



Er det ikke ligemeget hvis filtret bilver en realitet......?[Image: 03.gif]

[Image: bueskytte.png]
Svar
#54
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Zero

Citat:quote:

Originally posted by ID

Kan man ikke tilføje dette forum et filter som sorterer spaderne fra [Image: z-confused00881_zpsc3d8f16e.gif]

[Image: bueskytte.png]



Hvor vil du sprede dine guldkorn henne ???? [Big Grin]

--
(o)(o)
Tin Tin er racist



Er det ikke ligemeget hvis filtret bilver en realitet......?[Image: 03.gif]

[Image: bueskytte.png]



Jeg bliver nu altid kaldt en skovl.......[Wink]

--
(o)(o)
Tin Tin er racist
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#55
Nu må moderator på banen! Det kan ikke være rigtigt, at der kan oplidnes til groft brud på jagtloven[Sad!] Der er altså en del jagtmodstandere, som læser med her.. Det kræver ikke megen fantasi at forestille sig, hvad de kan få ud af at bringe nogen af indlæggene vidre[xx(]
Svar
#56
Citat:quote:

Originally posted by deerdk

Nu må moderator på banen! Det kan ikke være rigtigt, at der kan oplidnes til groft brud på jagtloven[Sad!] Der er altså en del jagtmodstandere, som læser med her.. Det kræver ikke megen fantasi at forestille sig, hvad de kan få ud af at bringe nogen af indlæggene vidre[xx(]



Nu skal du ikke blive flabet Deer så bliver du låst i en periode, får dine indlæg slettet el. .....Moderatorerne - de deltager selv i debatten og er slet ikke uvildige. [Big Grin][Big Grin]

Der er enkelte fornuftige debatører herinde, men også mange "hillbillies" som ikke kender begrebet: tænk, tast, tal.

Det er faktisk en skam, for meget nyttig viden kunne deles, hvis div. tråde ikke skulle skydes i sænk af al den personfnidder og manglende respekt for andres holdning.

Jeg er overbevist om at hvis man mødtes personligt ville tonen være knap så skarp.

Men du har ret Deerdk, al den selvretfærdighed og holdningen - jeg gør som jeg vil, vil være god vind til DN og DOFs møller.

Personligt tror jeg man skal gøre op med sig selv hvad man gider være med til, og evt. vælge at være passiv - det er der andre der har valgt[B)]

Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Jagt - Det mest naturlige du kan foretage dig med bukser på!
Svar
#57
OK - så kommer en moderator på banen....

Det er helt fint at lufte både bekymringer og begejstring over ulvens tilstedeværelse - afhængig af hvilket synspunkt man nu har.

I bedes undlade at opfordre til lovbrud. Den slags er ikke velset... heller ikke på VTF. Velmenende naturromantikere kunne jo finde på at tro, at jægerne rent faktisk kunne finde på at skyde det stakkels kræ, der løber rundt "Palle alene i verden" i det vintermørke regnvåde Jylland og savner sin flok.

DOF, DN, DB, SFPOA, PETA eller hvad de nu hedder skulle jo nødig blive fornærmede på jægerstanden - og mon ikke ulven på et tidspunkt løber ud foran en bil eller et tog ved et uheld, lige som de fleste fremmede stykker storvildt, de forvilder sig til landet? Man kunne jo håbe på den undgik den triste skæbne på en mørk landevej og af sig selv hoppede i Kattegat og svømmede østpå en dag med østenvind, hvis den fik fært af en brunstig artsfælle omkring Varberg...[Wink]

ran (moderator)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#58
Personligt mener jeg at skidtet burde skydes, og at staten burde udbetale en præmie til dem der klare opgaven. Hermed ikke sagt at jeg mener man skal overtræde gældende lovgivning. Derimod burde loven omgående ændres. Hvis en sådan lovændring er i strid med en eller anden forkvaklet EU lovgivning, bør man uden yderligere tøven få skiftet de fjolser ud, som sidder og laver den slags lovgivning.
Citat:quote:

ujensen Posted - 01/01/2013 : 10:41:14
--------------------------------------------------------------------------------

Selvfølgelig skal vi blande os i hvilke dyr der er i Danmark selvom de ikke lige er i min baghave.
Desuden må man finde sig i en del fra folk der sender penge til en landsdel der ikke kan klare sig selv .

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Det var noget af en melding.
Tænk nu lige på at den største del af den reelle værdiskabelse og produktion foregår i Jylland. Hvorimod det meste som foregår på Sjælland er overbetalt administration, og offentlige instanser, hvis ypperste formål er at gøre livet mere besværligt for dem som egentligt trækker læsset.
Hvis Jyderne kappede forbindelsen til djævleøen, og alt det unødvendige administrative og byrokratiske bøvl og kævl som kommer derfra. Samtidigt med at de trak samtlige "ulandsfrivillige" hjem fra djævleøen. Så ville de realistisk set kunne forbedre deres internationale konkurenceevne ganske voldsomt.
Jeg kan egentligt godt forstå hvorfor nogle mener at jyder er lidt tunge i opfattelsen, når de som nu frivilligt lader alle kjøvenhavnerene snylte i den nuværende udstrækning[Wink][Wink][B)]
Svar
#59
En hurtig gennemgang af folketingets medlemmer (overbetalt administration) viser, at ihvertfald 150, af de 179 medlemmer (snyltere), er af jysk oprindelse.....................

At kalde sjællandere for snyltere er måske nok lige at tage munden for fuld - Sjælland yder betydeligt mere end Jylland til Danmarks fællesudgifter (skatter, afgifter m.v.)..............


[Image: bueskytte.png]
Svar
#60
Citat:quote:

Hvis Jyderne kappede forbindelsen til djævleøen, og alt det unødvendige administrative og byrokratiske bøvl og kævl som kommer derfra. Samtidigt med at de trak samtlige "ulandsfrivillige" hjem fra djævleøen. Så ville de realistisk set kunne forbedre deres internationale konkurenceevne ganske voldsomt.


Bare surt for Jyderne at "Skat" er flyttet til Ringkøbing..... Måske det blev gjor for at udbringe kendskabet til skattevæsnet's arbejde i disse vestlige egen....[8D][:I]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)