Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Endnu en ulv i DK?
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Hvis det viser sig at blive et problem i Danmark, så vil vi tage det op, men lad det nu blive til et problem først, siger Richard Andersen.

Han lyder som en rigtig fornuftig mand.

[Image: bueskytte.png]



Hvis det nu viser sig, at det bål jeg har tændt inde på stuegulvet, skulle vise sig at være et problem, så vil jeg tage problemet op. Men lad det nu blive til et problem først.
Svar
quote:
Hvis det viser sig at blive et problem i Danmark, så vil vi tage det op, men lad det nu blive til et problem først, siger Richard Andersen.

Gad vide om ikke der var nogle kloge mennesker der sagde det samme i Sverige , for ikke så forfærdelig længe siden ..
Svar
Citat:quote:

Originally posted by n a

Hvis det nu viser sig, at det bål jeg har tændt inde på stuegulvet, skulle vise sig at være et problem, så vil jeg tage problemet op. Men lad det nu blive til et problem først.


Dybsindig analogi..................

[Image: bueskytte.png]
Svar
Det er jo et "problem" der lader sig løse hvis der er politisk vilje til det. Den eneste grund til at der er ulve i Sverige, er at de er fredede.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
Så ulv jage dåkalv

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Det er jo et "problem" der lader sig løse hvis der er politisk vilje til det. Den eneste grund til at der er ulve i Sverige, er at de er fredede.



Som de er i hele EU, så det er ikke kun den danske regering der skal overbevises om at det måske ikke er så heldigt at have dem her, det er alle de bedrevidende i Bruxelles eller Strassbourg eller hvor pokker de nu er flyttet hen på denne tid af måneden[xx(]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
Måske 100 ulve i DK

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Så ulv jage dåkalv

Det må have været en fantastisk oplevelse.

[Image: bueskytte.png]
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Måske 100 ulve i DK

Hvis antallet af ulve i Jylland vokser til 100 stk., tror jeg næppe, at de vil fortsætte med at være sky overfor mennesker.........
Hvis vi kommer op på et sådant antal, vil et vist jagttryk nok være ønskeligt såfremt "skyheden" skal bevares..........

[Image: bueskytte.png]
Svar
Ville tage død gris ved Holstebro

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Ville tage død gris ved Holstebro

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



"Snuppe" - ikke "tage" - det gør en vis forskel [Big Grin][Big Grin]
Svar
Har du nu set xxx kanaler på computeren igen???
Svar
Set ved Salten

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
Dejligt at kræet er begyndt at krydse vejene.

Så er det jo bare at sætte hastigheden i det jyske[}Smile]
Svar
Ja, 1450 kg 4wd med 130 km/t... der er da vist anslagsenergi nok til en ulv...
Måske man skulle investere i en kængurubøjle for at mindske bulerne i fronten lidt?? ;-)

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
Så er den set ved Mattrup - i aftes.
Passer meget godt med at den er set en 3 gange i Bryrup Them området.
Kronvildtet har en fast rute den vej via Kongsø.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
Skytten på Mattrup er nok vildt begejstret for at få den på kost..[xx(]
Svar
Citat:quote:

Originally posted by støver

Skytten på Mattrup er nok vildt begejstret for at få den på kost..[xx(]



Ja, for det er jo ham der ejer vildtet [Wink]

Mvh.LANI

Nu udråbt som nassejæger
Mvh.LANI



Svar
Der er ihvertfald masser af halvtamme fasaner den kan mæske sig i.
Mattrup driver et stort jagtvæsen.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
En enkelt ulv vil næppe gaa efter krovildt alene.
Jeg kan sgu ikke lade være med at smile over al den omtale og angst der er om den ulv. I skruer det op i et plan det ikke hører hjemme.
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)