Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betaling af jagttegn.
#21
Hej Rydstrom

Det er fint at du installere en anden browser, nu har jeg valgt at køre på Windows 7 og den fungerer til alt andet til det offentlige, jeg kan ikke se at jeg skal vælge en anden browser fordi at Naturstyrelsen vælger en NemID løsning som vi godt kunne være foruden, det gamle system fungerede da fint nok.

De får en mail med mine data og så må de komme med en løsning på problemet, jeg går udfra at over 50 % af browsere er på Windows platform.

Jeg tjekkede lige i dag også. Ingen respons.[Sad]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#22
Synes det er træls, man skal terroriseres til at bruge nemID til alt muligt... - specielt i lyset af at det off. DAnmark jo er supergode til at kvalitetssikre de store off. IT-projekter.... NOT!

Idag kan man ikke bestille et nyt sygesikringskort, et blå sygesikringskort, forny sit pas, melde flytning på folkeregistret mv. uden af bruge NemID.
Dengang vi fik det - kunne man vælge, om man kun ville bruge det til banken - eller til det hele - nu skal vi tvinges ned i en løsning, man bevidst har valgt fra pga. manglende tillid til off. IT-sikkerhed...

Hatten af for SKAT - der stadig tillader tast selv koder.... og NTS - der stadig sender et skema og en kuvert med til analog vildtindberetning...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#23
Jeg har ikke modtaget mit Danske jagttegn,[xx(][V][xx(] er tilmeldt BS men ingen penge trukket,[?] har sendt flere forespørgsler til jagttegnskontoret men de svarer ikke tilbage,[V] så nu må jeg prøve at ringe til dem, skal jo på jagt næste uge.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#24
Jeg havde betalt for længe siden, og betalingen var registreret på deres jagttegns hjemmeside, Desværre havde jeg heller ikke modtaget mit jagttegn[Sad!]

Jeg bestilte et erstatnings jagttegn og modtog den godt en uges tid efter.

Irriterende, men første gang der har været "kuk" i den i alle de år jeg har gået på jagt !!
Svar
#25
Jagttegnskontoret lukket i dag 10/5 pga. helligdag.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#26
Jagttegns kontoret meddeler at der er et problem med Danske jægere der er bosatte i udlandet, der er opstået en systemfejl så man ikke automatisk får sit jagttegn tilsendt, der arbejdes på at rette fejlen, man bedes venligst skrive til jagttegn@nst.dk og meddele dem dette hvis man endnu ikke har modtaget sit jagttegn.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#27
Tak for det, jeg har gået og undret mig over hvor det bliver af.
Knæk og bræk til alle jer der skal af sted d. 16.

Mvh
Sneppen
Mvh
Sneppen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)