Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Grillfest/Sammenkomst i VTF regi.
#41
Lejbølle er der mulighed for både riffel og hagl. Så der er da rig mulighed for at gi den gas. Ærgerligt at naboen har lejet sin lade ud og fyldt den op med skrammel.. Ellers var der mulighed der for et festlokale...

En rigtig lås er en mauser.
[Image: Mauserls.jpg]
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Jeg vil ikke til Fyn......

der er ingen skydebaner

og jeg får ø-kuller......

Der er for mange Fynboer.......



Jeg synes osse bedre om ideen med Ulfborg[:p][Big Grin]



Wolfsburg ligger bare så pisse langt ude på kanten af Danmark (den modsatte kant i forhold til mig).


Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



Hvad skal farmor så sige???

Hvis det ligger i en lige weekend, så kunne vi jo køre sammen [^]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#43
For mig betyder det ikke en skid hvor det er, køre gerne 3-400 km hver vej for at være sammen med lige sindede, og tager gerne nogle med gratis hvis de er på vejen.
Hun må selvfølgelig gerne godt ud[Big Grin]

Total fede tilbud alle sammen, så lad der nu ikke gå fnider i det, så det ikke kan blive til noget.

Mvh.
Morten
Mvh.
Morten
Svar
#44
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Lejbølle er da udkantsdanmark om noget er det, men banen og lokalerner er ok til formålet.



Det er din lokalbane vel også[?][^][^][Big Grin][Big Grin]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#45
Troede egenligt at der var nogle formænd for det der DRALF der formåede at arrangerer en skydning[:o)]

Claus the Dane
Claus the Dane
Svar
#46
Er der nogle der begynt at skaffe mad til grillen!?!?[Big Grin]

http://folketidende.dk/artikel/stjal-158-slagtesvin

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#47
Så er der da mad nok til alle kan tage deres familier med.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#48
Ja Rolin ud til tredje og fjerede familieled[Big Grin]
Så bliver de vel en grisefest....

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#49
Ja vi kan jo kun håbe at det bliver fest, men syntes ikke der er meget stemning for dette projekt.
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#50
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Ja vi kan jo kun håbe at det bliver fest, men syntes ikke der er meget stemning for dette projekt.
/Rolin



Jeg er da klar, men hvor i landet snakker vi?

Hilsen Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#51
Jeg er også på hvis arbejdet tillader det, men arbejder desværre hver anden weekend. Nogle af dem, der har adgang til skydebane, må tage initiativ til det og finde en weekend hvor det passer dem.
Så er det op til os andre om at bakke op om det. Personligt ville Fyn eller højderyggen passe mig bedst, men det er så bare min ydmyge mening.
Hjælper hjertens gerne med at grille og brænder da også gerne lidt krudt af for at komme i den rette stemning til middagen.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#52
Jeg med vi magler da bare et sted og tidspunkt.Jeg stiller med 5 kg. kartoffelsalat lavet efter tysk opskrift med bacon.
5kg pastasalat kan de også blive til godt med hvidløg og chili.
Lejbølle hjortebane vil da være fint Men da vi jo sikker ikke kun drikker kamillete after shoting vil de være glimrende med en sove mulighed.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#53
Citat:quote:

Originally posted by Lille

Jeg med vi magler da bare et sted og tidspunkt.Jeg stiller med 5 kg. kartoffelsalat lavet efter tysk opskrift med bacon.
5kg pastasalat kan de også blive til godt med hvidløg og chili.
Lejbølle hjortebane vil da være fint Men da vi jo sikker ikke kun drikker kamillete after shoting vil de være glimrende med en sove mulighed.

Lille

Hilsen Lille



Lækkert at se noget initiativ Lille[Smile] Jeg stiller også gerne med noget mad. Mht. sove mulighed, så er der da en plads bag i varevognen, til den der tør[:X][:I][8D]

Ps. hvis det kommer til at foregå på et sted med en pistolbane, og der er en instruktør tilstede her fra vtf, så stiller jeg gerne med min glock og ammo til fri afbenyttelse[^]

Hilsen Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#54
Jeg bakker da også gerne op om sådan et godt initiativ [Smile] men kan ikke love noget da jeg også arbejder også en del i weekenderne.
jeg kører også gerne efter det, det er vi vant til når man kommer fra det aller mørkeste jylland [Big Grin]

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)