Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En drøm bliver virklighed. Opdateret
#21
God formiddag ærede medlemmer.
Som jeg skrev kommer der lidt mere Info. [Big Grin]
Sidder i lufthavnen og venter på mit næste eventyr/drøm skal løbe af stablen. Jeg flyver sydpå for at prøve lidt nyt.[^]
Vender tilbage når jeg er fremme på jagtområdet rundt kl. 1900 i aften med lidt mere Info, om hvad jeg skal prøve.

/Rolin [Big Grin]
PS: jeg må have været opført mig godt i løbet af det sidste år, siden vejret er så smukt.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#22
Tillykke[Big Grin]

Knæk og bræk (du får selv lov til at afsløre hvad du skal gå efter, men bare det var mig)

Michael
Svar
#23
Et tillykke her fra!

Knæk og bræk sydpå!

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#24
Tillykke med dagen og knæk og bræk

[Image: ajbutton.gif]

VH
Lars
Nu også med 45/70


Svar
#25
Så er jeg landet i V'eloz Blanco Spanien, efter et godt måltid blandet Spanske specialiteter er planen lagt for morgendagen.
For ikke at friste mine ben for meget, starter vi i de nedre områder af bjergene, for at se om der skulle være mulighed for et mankefår, eller er planen at langsomt arbejde os op i højderne.
Der kommer lidt billeder på, hvis jeg ellers kan få lidt hjælp.
Hav en god aften.
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#26
Knæk og bræk, din heldige kartoffel [Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#27
Rolin, hvis det er hjælp herinde fra du søger så blot send mig en mail/PM. Jeg smider hellere end gerne billeder ind hvis det er for kompliziert [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#28
FOR EN GOD ORDENS SKYLD
RIFLEN TIL ROLING ER EN APRIL´S NAR

så nej i kan ikke bestille en sådan riffel

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#29
Hæ hæ hatting
Svar
#30
Da jeg var rejsemontør, boede jeg engang i Velez Blanco. Det er en rigtig hyggelig lille by, med et flot slot der bestemt er værd at besøge. Ligeledes er der uden for byen nogle huler med hulemalerier der også er værd at besøge.
Når du så sidder på hotellet om aftenen og har spist din mad, så skal du be´ om glas brandy til din kaffe og det skal være en Cardinal Mendoza[:p] Det er guf[:p].
Når du skal i gang om morgenen er det altid dejligt med en "Carajillo". Det er en cafe solo med en sjat brandy og lidt sukker i. Det smager som en drøm[:p]. Spanien er et fantastisk land, med Europas bedste køkken....(det er der jeg har grundlagt min fedme)[:p]. Nu har jeg fået familie, men jeg kan sgu godt savne kufferten en gang i mellem[8)][8)]. Knæk og bræk dernede.

Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Mvh Thomas

Constipated people just don't give a crap
Svar
#31
Sidde over et godt glas rød vin og summere dagen.
Vi har se en rigtig god vædder og beslutter os til at prøve "lykken" problemet er at gruppen af dyr holder til oppe på kanten af et bjerg så de kan enten gå til den ene eller anden side, i den er ikke til vores fordel hvilket resultere i at min guide ville spille med sikre kort og starter jagten i den anden af bjerget, juble kan man ikke sige jeg gør men bare at bide samme og følge efter, det tager 1 time at komme op på bjerget over hvor vi sidst så dyrene, inden vi klatrede op, min guide efterlader mig 100 meter før bjerget ender, hvilket jeg takker for, kom i tanke om jeg ikke er så glad for højder men det var for sent at fortælle det nu, der går nu 1/2 time inden guiden kommer tilbage, jeg forstod på det spanske jeg nu kan " 5 ord" at dyrene er væk, vi beslutter for at blive en 1/2 mere men vejret tvinger os tilbage, et regnvejr er på vej mod vores bjerg.
Tilbage turen var ikke lettere en at komme op på bjerget, her kan jeg rigtigt mærke de skruer jeg har tilbage i kroppen " nej jeg har ikke en skrue løs" men dem i hoften kan mærkes, for satan da hvor jeg bander af mig selv over det jeg har lokket mig selv ud i.
Vel tilbage til bilen kan vi konstatere at dyrene er gået over til et bjerg der ligger lidt længre fremme end hvor vi var.
I morgen skal vi jagt rundt om "Muela" eller som de kalder bjerget hernede "tanden"
Jeg sender lidt billeder til en der kan lægge dem på så der er lidt til historien.
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#32
Lyder som en ok tur [:p]

Knæk og bræk [Smile]

Mvh Pete
Svar
#33
Citat:quote:

Originally posted by hatting

FOR EN GOD ORDENS SKYLD
RIFLEN TIL ROLING ER EN APRIL´S NAR

så nej i kan ikke bestille en sådan riffel

Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.ahlarsen.dk



Hvorfor ikke Hatting, kan du ikke bygge rifler..[Big Grin][Big Grin][B)]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#34
Så skete det kl. 1621 skød jeg mit mankefår, en fin Vædder på 11 år og ca 60 cm. Horn.
Dagen startede med at ejeren til jagt rejse firmaet var kommet ned fra Madrid da jeg endnu ikke havde skudt, turen går til en område bag Velez Blanco.
[Image: IMG_0546_zpsbae9c900.jpg]
Ikke lang tid efter vi var fremme ser vi en god flok dyr med et par gode væddere, problemet kommer da vinden kommer fra hvor vi er så vi må om på siden af bjerget for at have en chance. Vel fremme et stykke oppe på bjerget, det tog ca. 1 time at komme op, så vi kunne ned til hvor fårene skulle være, men igen nej ingen får, vi beslutter at fortsætte op mod toppen så vi har en fordel af at være over dem så vi kan pürche ned til dem.
[Image: IMG_0526_zpsb8b5abb2.jpg]
Vel fremme på toppen af bjerget er der helt tomt for dyr, så mine 2 guider efterlader mig og begynder at lede fra toppen af bjerget om der er spor af h or fårene er blevet af, men ak nej intet at se heroppe, chefen beslutter sig for at sende den anden guide ned til bilen og se om fårene har flyttet sig, vi skal gå ned på den anden side for at se om der er gået over er til et af de andre bjerge, det skal lige siges at vi starter jagten på 1000 meters højde og ender på 1600 meter hvilket ikke lyder af noget men med en stigning der er latterlig så går det langsomt fra vi startede jagten kl. 0900 og frem til vi deler os er klokken 1300 vi begynder nu at bevæge os ned, hvilket ikke er let, samtidig skal vi se efter dyr over og under os vi kommer 250 meter ned da jeg se et enkelt dyr ca. 200 meter under os men der er 900 meter ned til det, så nu begynder det svære, at komme ned og på skudhold uden at blive opdaget.
Vel ned har dn anden guide informeret os om hvor dyrene går og græsser, nu er det bare at vente til de kommer ud i det fri, men igen nej dyren vælger at komme ud under os så vi bliver nød til at flytte os nedad for at komme på skudhold, klokken er nu 1600 og vi kan ikke se dyrene, Guiden fortæller de er ca. 100 meter fra os men 50 meter under os, så vi kravler til en ny position, her ser vi dyrene græsser og er på vej op af bjerget væk fra os, jeg får besked på at skyde når chancen er der kl. 1621 falder skuddet, vædderen tegner for en god kugle, kaster sig rundt for at forende 15 længre nede.
[Image: IMG_0531_zps60b20f43.jpg]
Jeg er lykkelig og træt vi har bare i dag gået op mod 9 km. For at komme på skud, det var som kattens leg med musen.
Jeg skød med en lånt riffel.
Weatherby Vanguard cal. .338 win mag, kugler var Remington Core-loct i 225 grain, skudde gik ind skråt bagfra og stoppede i venstre forben, har fundet resten af kuglen.
Jeg takker for mig denne gang, i aften vil jeg unde mig selv en god stor bøf og en flaske champagne, for dette har være en livsoplevelse ud over det normale.
[Image: IMG_0539_zpse147e076.jpg]

Fra Andalusien takker jeg.
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#35
Sådan.
Supertilykke, den er dig vel undt.
Vi glæder os til en masse billeder.Dem må du lige få lært at lægge ind.

Det er sku`noget andet, end at sidde i en svensk sort skov,midt om natten, hvor man sommetider har det som om man sidder med en sort plastikspand nede om ørene, og tænker, hvad laver jeg egentlig her?[Big Grin]

[Image: images.jpg]
Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#36
SÅDAN ! Tillykke med den [Smile]

Skal den hovedmonteres?

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#37
Stort tillykke med den Flemming, og tak for en fin beretning.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#38
Hej Flemming, tillykke med det pragtfulde dyr. Din beretning står som glimrende inspiration i forhold til at prioritere de ting i livet, der skaber minder.
Svar
#39
tillykke ! flot dyr !
det var netop sådan en jeg håbede på, da jeg var på drivjagt i Spanien [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#40
Stort tillykke. Det ser helt fantastisk ud. Godt til at sætte små tanker i gang i langtidsplanlægning/drømmehjernen [^].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)