Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvem åd skarven - vildtkamera
#21
Ang. mågers valg af fødeemne, skal man jo lige huske at feks. hummer og ål begge lever af rådne ådsler og det lader ikke til at genere ret mange! Eller gå ud over smagen og sundheden for den sags skyld.
Jeg har hørt at mågebrysters transmag kan fjernes ved at ligge dem i kærnemælk natten over. Efter sigende afprøvet med succes.
Ang. ræven: selvfølgelig kan en ræv ikke være både sort, hvid og rød samtidig, så ville den jo ligne en regnbue-is....
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by LWL

@ M@x

hvordan gik det med de der skarv bryster ?

Mvh LWL



Min "Nak & Æd" buddy har ikke haft tid. Men taberdyret er osse i hus. Grågåsebryst [:p]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Citat:quote:

EDIT: jeg har nu nærstuderet billederne og det er 2 forskellige ræve. Den der er sort/hvid er ikke samme ræv som den der er i farver (150 billeder ialt)



Hmmmm....Ok...M@x det forstår jeg sgu ikke helt,skal det så forståes sådan,at den der er i farver,heller ikke er den samme som den i sort/hvid....[?][?][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik



Mener du virkelig at jeg skal tæppebombe din indbakke med de der 150 rævebilleder???[Big Grin]

Så vil selv du kunne se at der er 2 forskellige ræve på billederne. Du kan evt. kigge i rævetråden. Der er billeder af 2 døde ræve, så mon ikke samme ræv er på flere af dem. De 2 ræve er skudt et par hundrede meter fra skarv kadaveret

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#24
Citat:quote:

Mener du virkelig at jeg skal tæppebombe din indbakke med de der 150 rævebilleder???

Hold dig væk med dine premortem billeder af de stakkels små dyr...!!![Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)