Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Månedens Kælling
#21
Citat:quote:

Originally posted by ID

Den samme gruppe har åbenbart formået at sætte sig på den toneangivende moderatordel og det kan ikke beklages nok.
Den må du gerne lige uddybe, evt via PM
"Månedens kælling".....tjaa, det er ganske vist en tråd under "off topic", men det er nok meget betegnende for hvad der er sket i dette forum.........................i mine øjne er det et fladpandet ligegyldigt forsøg på at være morsom..............det er ikke sjovt................men fred være med det, hvis det kan morer nogen, så for min skyld ingen alarm.
Nu har folk jo forskellig form for humor og jeg kan ikke se at det skulle kunne gå ud over den seriøse del af forum, jeg forstår ikke helt at du som er i besiddelse af en, synes jeg, ret fed form for humor har den holdning, jeg husker stadig billedet af dig iført skyder og rose.

Der var engang nogle udbrydere fra dette forum som forsøgte at lave et nyt våben/jagt-forum, hvordan gik det med det? Jeg mener at huske at een af dem var præst - hvis forumet stadig findes, ville et link være kærkomment.........................
Nu reklamerer vi ikke for andre fora, men forsøgte er faktisk et godt ordvalg, siden 2005 er det lykkedes dem at blive 208 brugere og der er vel 1-3 indlæg pr. uge så i forhold til VTF er det da et stille og roligt forum uden det store bøvl, deres moderering er takket være en af grundlæggerne på linie med Nordkorea og dermed er ethvert tilløb til underlig humor forbudt



redigeret af Kima

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by CP

Jeg synes det er en dum ide med den tråd. Forum'et har rigelig med "insiter" klub i forvejen - og den her vil bestemt ikke gøre det bedre.



Månedens kælling er netop ikke en insiderklub idet alle har mulighed for at nominere den næste, samtidig er det denne måneds kælling der udnævner den/de næste, dette skulle gerne forhindre at det bliver indspist.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#23
Nu er det gudskelov en subjektiv vurdering om noget er sjovt og ikke noget man kan slå op på retsinfo, endnu.....

Det ville da være træls hvis vi alle var pålagt ved lov at synes en eller anden komiker er sjov.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by GT

Nu er det gudskelov en subjektiv vurdering om noget er sjovt......

Det har du helt ret i................
Svar
#25
Uden at blande mig i tråden, så gøres opmærksom på at et par indlæg, som overtræder reglerne er blevet slettet. (aftalt med/mellem flere moderatorer)

M.v.h. Rydstrøm (moderator)

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#26
Nu har jeg heldigvis ikke adgang til diverse lukkede forums, som members only, samt diverse andre.
Det forhindre heldigvis ikke andre til at have de privilegier.
Det behøves vel ikke være forkert at nogle har det sjovt, og gasser hinanden, selvom man ikke selv er en del af morskaben, i det konkrete tilfælde.

VTF er vel en af de forums, hvor der findes mest brugbar våbenteknisk viden, og en af de forums, hvor fuldstændige vildmænd bliver luset af. For nogle kan det måske virke hæmmende at man er nød til at acceptere at indhold, specielt af våbenteknisk art, skal have et vidst faktuelt niveau, hvis det skal forblive uimodsagt.

At så personer, som ikke generelt bidrager til vånenteknisk information, men derimod elsker at promovere en eller anden politisk agenda, føler at de ikke forstår humoren, og mener at alle er imod dem, det er jo selvfølgeligt ærgerligt.

Man kunne for disse debatører foreslå at der oprettedes en undergruppe til politiske holdninger, og erhvervsmæssige smædekampanger. Overskriften kunne jo være. "Alle indlæg her er politiske, og skal som sådan tages med et gran salt." Så ville det jo være frit, om man ville spilde sin tid på at læse disse indlæg, ligesom det er frit at læse alle andre indlæg, holdninger, indforstået mobberi, chatagtige indlæg mv.

Det er altid en balancegang, om et forum skal være videnstungt, eller en form for klappen hinanden på ryggen, hvor det gælder om at så mange kommer med indlæg, uanset kvalitet og faktualitet i indlæggend.

Her forekommer det som at de fleste med en rimelig faktuel ballast, efterhånden kender hinanden ret godt, og har så meget respekt for de fleste, at der let opstår godmodig drilleri. Det er der så andre som ikke helt forstår pointen i.
De kan jo så vælge at takke nej til æren som månedens kælling[B)][Big Grin][Big Grin]
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by n a

................føler at de ikke forstår humoren..........

Det har du sikkert ret i, den form for højintellektuel humor sorterer hårdt ud i klientellet.............
Svar
#28
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor folk læser de topics, som de synes er noget juks. Men de ser måske også alle tv-kanaler, læser alle blade osv. Man kan da for hulen bare ignorere de topics, som man synes ikke passer en, og så læse/poste i dem, som man finder interessant. Jeg genlader f.eks. ikke, så jeg har aldrig læst en tråd der og er fuldstændig trekvart om der skulle være nogen der, som udnævner månedens klikker, tomme hylster eller hvad man nu kunne finde på. Og hvis andre har lyst til at lave lidt spas med at udnævne nogen, som de sikkert kender rimeligt godt, til månedens kælling, så fred være med det. Jeg behøver jo ikke at læse hvem det er, og nogle måneder vil jeg nok springe let og elegant hen over, men mindre der er en sjov begrundelse.
Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#29
Man kan jo ikke vide om en topic er juks, uden at ha' læst den......
Men selvfølgelig skal de have deres tråd hvis de vil ha' det, man kan dog frygte at det vil afføde endnu mere kammerateri og indforståethed - noget som tilsyneladende skræmmer nye brugere væk.

Lad os håbe at de ventiler moderatorerne har lagt ind, sikrer mod indspisthed.
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by Panthera

Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor folk læser de topics, som de synes er noget juks. Men de ser måske også alle tv-kanaler, læser alle blade osv. Man kan da for hulen bare ignorere de topics, som man synes ikke passer en, og så læse/poste i dem, som man finder interessant. Jeg genlader f.eks. ikke, så jeg har aldrig læst en tråd der og er fuldstændig trekvart om der skulle være nogen der, som udnævner månedens klikker, tomme hylster eller hvad man nu kunne finde på. Og hvis andre har lyst til at lave lidt spas med at udnævne nogen, som de sikkert kender rimeligt godt, til månedens kælling, så fred være med det. Jeg behøver jo ikke at læse hvem det er, og nogle måneder vil jeg nok springe let og elegant hen over, men mindre der er en sjov begrundelse.
Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum



At den ligger fuld synlig på forsiden virker da fordummende på hele sitet.
Hvis den så havde lagt under "membres only"................

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by n a

................føler at de ikke forstår humoren..........

Det har du sikkert ret i, den form for højintellektuel humor sorterer hårdt ud i klientellet.............



Jeg tror egentligt ikke at det sortere specielt hårdt ud i den brede gruppe. Det er formodentligt kun en meget begrænset kreds, som mangler evnen til at opfatte og sortere indhold i det skrevne, som de kommer i kontakt med.
Svar
#32
Måske, det ved du sikkert mere om end jeg gør.
Svar
#33
"At den ligger fuld synlig på forsiden virker da fordummende på hele sitet.
Hvis den så havde lagt under "membres only"................"
Ahh, hvis de så også havde kaldt den noget andet, så var det OK. Kom nu ind i kampen i stedet for det der smagsdommeri.
Er det møntet på dig?
Er det noget, som du SKAL svare på/have en holdning til?
Er der i det hele taget nogen, som har ringet dit nummer op ud over, at du føler dig pikeret over, hvad der er god tone i DIN verden og dermed dette site.
Chill out bro!
Hvis der ikke er plads til lidt humor, eller sagt på en anden måde, hvis du ikke kan forstå, at nogle synes "månedens kælling" er sjovt, hvad giver så egentlig dig retten til at bestemme, hvad der er interessant, morsomt, sjovt eller væsentligt på et site som dette? For det er helt åbenlyst, at evnen til at sortere, vurdere og evt. at vælge sine kampe med omhu ikke ligger lige for med de refleksioner, som fremføres her. Sidst jeg så noget lignende, var fra nogle hardcore feminister mht. placeringen af "mandeblade" på tankstationer. Jamen så la' da vær' med at kigge!
Panthera

[Image: Img_2757-1.jpg]
Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#34
Hørt.
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by Panthera

Kom nu ind i kampen i stedet for det der smagsdommeri.
Er det møntet på dig?
Er det noget, som du SKAL svare på/have en holdning til?
Er der i det hele taget nogen, som har ringet dit nummer op ud over, at du føler dig pikeret over, hvad der er god tone i DIN verden og dermed dette site.
Chill out bro!
Hvis der ikke er plads til lidt humor, eller sagt på en anden måde, hvis du ikke kan forstå, at nogle synes "månedens kælling" er sjovt, hvad giver så egentlig dig retten til at bestemme, hvad der er interessant, morsomt, sjovt eller væsentligt på et site som dette? For det er helt åbenlyst, at evnen til at sortere, vurdere og evt. at vælge sine kampe med omhu ikke ligger lige for med de refleksioner, som fremføres her. Sidst jeg så noget lignende, var fra nogle hardcore feminister mht. placeringen af "mandeblade" på tankstationer. Jamen så la' da vær' med at kigge!



[Big Grin][Big Grin][Big Grin][^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#36
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Originally posted by Panthera

Kom nu ind i kampen i stedet for det der smagsdommeri.
Er det møntet på dig?
Er det noget, som du SKAL svare på/have en holdning til?
Er der i det hele taget nogen, som har ringet dit nummer op ud over, at du føler dig pikeret over, hvad der er god tone i DIN verden og dermed dette site.
Chill out bro!
Hvis der ikke er plads til lidt humor, eller sagt på en anden måde, hvis du ikke kan forstå, at nogle synes "månedens kælling" er sjovt, hvad giver så egentlig dig retten til at bestemme, hvad der er interessant, morsomt, sjovt eller væsentligt på et site som dette? For det er helt åbenlyst, at evnen til at sortere, vurdere og evt. at vælge sine kampe med omhu ikke ligger lige for med de refleksioner, som fremføres her. Sidst jeg så noget lignende, var fra nogle hardcore feminister mht. placeringen af "mandeblade" på tankstationer. Jamen så la' da vær' med at kigge!



[Big Grin][Big Grin][Big Grin][^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



Argh. Kima, da det jo delvist er dit " nummer" ...........[:o)]

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#37
Citat:quote:

Originally posted by CP

Argh. Kima, da det jo delvist er dit " nummer" ...........[:o)]



Nu var det ikke specielt møntet på dig, det var mere med spredehagl[Wink], men jeg synes faktisk at Panthera udtrykker det flot og præcist[^].

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#38
Kællinger:$

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#39
HØRT
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#40
Det her forum minder mere og mere om en generalforsamling i en lokal socialdemokratisk vælgerforening - få et liv – knep kællingen – brug penge - skyd lidt mere – gå på jagt – vær positiv[Smile]

Månedens kælling, det må være årets mest stinkende hjerne prut[V]

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)