Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carl Gustaf 2000
#21
Jaaa... man kan se at adskillig HELT uundværlige remedier er kommet med på billedet..

F.eks. Thermokruset i "Realtree" Camo.....cool[8D][Big Grin][Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#22
Hmm Det kunne være jeg skulle lægge et billede op af min nyerhverved CG 2000 [Big Grin]

Billede følgere senere.

MVH. Kasper
Svar
#23
Ja, Krogslund. Det billede ser vi andre da gerne... ! Men ellers er det da dejligt at se at der stadig er folk der foretrækker skandinavisk kvalitet!

I øvrigt er jeg omsider faldet over en videnskabelig test der vist rimeligt godt beviser min holdning om, at stålet i de italienske 1900-kopier er ringere end i de originale svenske Husqvarna 1900. Se her: För att ta reda på hur pass bra vapnen står emot rost fick de stå två timmar i saltdimma och därefter i 15 timmar i ett 40 grader varm rum med 95 procents luftfuktighet, vilket motsvarar ungefär 14 dagar i havsnära miljö utan vapenvård. Minst rostade testets dyraste vapen, Blaser R93. Mest rostade Anotonio Zoli Lyx.

Citat slut!

Af samme test fremgår det også at selv en Blazer R93 åbenbart er bedre end en Zoli 1900 (hvor forsmædeligt!).

Men læs selv hele testen på: http://www.testfakta.se/Article.aspx?a=16439

God fornøjelse!

Varme hilsner fra Umimmak

Der hvor kun politiet har våben, dér har man også en politistat!

Citat: Claire Wolf
Man er vel fra et hjem med gevær ... .

Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Umimmak Torulleq

Ja, Krogslund. Det billede ser vi andre da gerne... ! Men ellers er det da dejligt at se at der stadig er folk der foretrækker skandinavisk kvalitet!

I øvrigt er jeg omsider faldet over en videnskabelig test der vist rimeligt godt beviser min holdning om, at stålet i de italienske 1900-kopier er ringere end i de originale svenske Husqvarna 1900. Se her: För att ta reda på hur pass bra vapnen står emot rost fick de stå två timmar i saltdimma och därefter i 15 timmar i ett 40 grader varm rum med 95 procents luftfuktighet, vilket motsvarar ungefär 14 dagar i havsnära miljö utan vapenvård. Minst rostade testets dyraste vapen, Blaser R93. Mest rostade Anotonio Zoli Lyx.

Citat slut!

Af samme test fremgår det også at selv en Blazer R93 åbenbart er bedre end en Zoli 1900 (hvor forsmædeligt!).

Men læs selv hele testen på: http://www.testfakta.se/Article.aspx?a=16439

God fornøjelse!

Varme hilsner fra Umimmak

Der hvor kun politiet har våben, dér har man også en politistat!

Citat: Claire Wolf



Denne test viser intet om stålkvalitet, derimod viser den forskellen mellem en middelmådig brunering, og en plasmanitrering (der dog kan have andre både fordele og ulemper, såsom større slagfasthed, og meget mindre elasticitet i overfladen, der på flutede piber kan starte kærvvirkning og bananskrældsefekt)

jbn
Svar
#25
Troede forummet her var dødt så har ikke selv kigget her længe.
Billder skal der nok komme et par stykker af.

Pt. er skæftet underbehandling, da det er helt nyt (5 år på lageret i Østjysk Våbenhandel) kunne det godt trænge til noget oile. [Big Grin]

Har sendt 45 stk norma elektron 6,5x55 gennem løbet indtil videre, af 2 sessioner. Meget varm pibe!
Alle skud sad inden for inden for en 1krone.

Kkrogslund
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)