Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaring med Sonic 45
#21
Leo
Du kan også få lov til at teste et nyt låg, vi har under udvikling. Det lader til at dette låg ændre lyden så lyden bliver markant mere "blød" og ikke nær så "snerrende"
Onkel Anders kan få en med hjem i eftermiddag, som du så kan teste.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Svar
#22
Hvornår kommer sonic 45 til piber der er tykkere end 22mm? Mere specifikt så tænker jeg 24.5mm

Kan Anders også få sådan en med hjem i eftermiddag? :-)

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by n a

Leo
Du kan også få lov til at teste et nyt låg, vi har under udvikling. Det lader til at dette låg ændre lyden så lyden bliver markant mere "blød" og ikke nær så "snerrende"
Onkel Anders kan få en med hjem i eftermiddag, som du så kan teste.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel



Det er saft susemig service af ypperste klasse!

Jørgen - det vil jeg meget gerne prøve at teste. Og det er netop som du beskriver, at den er snerrende eller smeldende, så det bliver meget interessant at teste.
Jeg sender dig lige en PM for selvom det er utroligt elskværdigt af Onkel Anders, så har jeg jo ikke købt den hos ham.
Svar
#24
n/a: bliver det nye "låg" med indbygger flimmerbåndsholder? Kunne være smart Wink
Svar
#25
Jeg har skam et par af de nye låg liggende[Wink]
Det kan brormand jo få med når han kommer og betaler de extra moduler[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Kras

n/a: bliver det nye "låg" med indbygger flimmerbåndsholder? Kunne være smart Wink


ers e
Onkel Anders er blevet tvunget til at tage et billede af MARK III versionen, og lægge op her, som har de ønskede muligheder. Men det er ikke i udgangspunktet den vi snakker om


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by GT

Jeg har skam et par af de nye låg liggende[Wink]
Det kan brormand jo få med når han kommer og betaler de extra moduler[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



Det lyder som en god ide - han har vist en forventning om at se dig på skydebanen i morgen?
Svar
#28
Der var noget med at der var et billede på vej af det nye front modul Smile Er det røget tilbage på arbejdsbordet, eller bliver nye Sonic's solgt med dette modul?
Browning X-Bolt 30.06 - Sonic45 - Meopta 3-12x56 :: Browning B525 Sporter
Svar
#29
Nu skal de gamle jo lige sælges først[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#30
Sonic 45 5 moduler riffel r93 med 6,5x55 attache pibe er ikke sikker på vandring i højde med /uden dæmper da jeg har ændret på flere ting men tror den skyder 2 cm laver med dæmper ingen ændring side værts skyder mindre grupper specielt med tsx 130 skød 2 grupper (2x3)skud den ene 11mm [Big Grin] den anden 27 [Smile] oryx 22mm golden target 22mm rekrut 32mm alle skud inden for en diamete af 60mm. lyden er ændret til et snerrende smeld i stedet for et brag ,rekyl er meget svag det var plusser minus ændret balance kræver lidt tilvænning og øget varmeflimmer (kaldes vist mirage)men jeg er meget tilfreds også med montering i det fynske[Wink] fik også en 45 til 9,3x62 den er ikke testet og en subsonic til 17 hmr her er lyden reduceret til et 22 standard lyd niveau [Big Grin]
Svar
#31
Er der nogen der har prøvet det nye Frontmodul i praksis? Er der træfpunktsændring ift det gamle låg etc. Jeg fik mit nye igår, men har ikke haft lejlighed til at afprøve det. Skal nok berette når jeg når jeg får det afprøvet. Men måske nogen allerede har erfaringer med det.
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by Kras

Er der nogen der har prøvet det nye Frontmodul i praksis? Er der træfpunktsændring ift det gamle låg etc. Jeg fik mit nye igår, men har ikke haft lejlighed til at afprøve det. Skal nok berette når jeg når jeg får det afprøvet. Men måske nogen allerede har erfaringer med det.



Tillader mig at citere mig selv..
Så har jeg haft mulighed for at teste det nye frontmodul. Kunne (måske) høre en lille forskel (bedre dæmpning), men mht varmeflimmer var det nye mærkbart dårligere. Den bliver hurtigere varm, hvilket nok skyldes at det er vanskelligere for gassen at forlade dæmperen pga "røret" forrest i frontmodulet. Gassen der siver langsomt ud gør også at varmeflimmerproblemet bliver mere "langstrakt" (dvs. der går længere efter 1 skud til der er så roligt i sigtebilledet at næste skud kan skydes).

NB! Til jagt er det underordnet, men til træning på bane overvejer jeg at montere det gamle frontmodul igen..

Mht træfpunkt, så var der ikke en forskel mellem nyt og gammelt modul.
Svar
#33
Testede mit nye frontmodul på 8 mm'eren i dag.
Det rør som går ind i låget, var ikke centreret, så kuglen bankede det lige ovalt.
Opdagede det dog først efter at jeg skildte den af. Havde brugt 50 patroner.
Selve de stål ringe i de enkelte moduler, er begyndt at tærer væk.
Men den dæmber fint , så skyder lystigt videre, indtil den er slidt op[Smile]

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#34
Min tærer samme steder. Du tror ikke bare din dæmper er blevet så lang, at det et kuglebanens krumning der gør, at den rammer på kanten af låget?

//C-X
//C-X
Svar
#35
Tæringer , allerede ? [Sad]

Kunne vi ikkelige få lov at se et billede af det ?

Mvh LWL
Svar
#36
Så er det da godt at producenten har en no-bullshit garanti.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)