Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor skal jeg sende min kammerat hen?
#21
He he,

ja det er lige før men også kun lige før at man sveder.....

Rekorden er 12 dæmpere monteret på en aften[^]

Jeg har masser der kommer fra sydsjælland eller nordenfjords fra.
Jeg koordinerer bare så 2-3 mand kører sammen.

Så er det peanuts der skal erlægges til brændstof og folk sparer rigtigt mange penge[Wink]

Hvis differancen på et extra gevind er 500kr hvilket er ganske normalt, så kan man i de fleste biler køre til fyn og hjem og stadig have sparet penge[Wink]

Der kan sagtens bestilles på hjemmesiden. Jeg har "våbenbogen" med og svarer på mailen med serienumre og ansøgninger i takt med at ordrene kommer ind[^]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#22
Rigtig god idé, det med at koordinere samkørslen - ikke mindst pga. den %&¤#"%#¤%" broafgift hver gang man skal forlade djævleøen.

Jeg er klart med på samkørsel når jeg skal have lavet mit :-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#23
Nåe du skal da også betale for at komme tilbage. Faktisk så er det kun os sydfra der kan benytte tivoli og bakken uden gebyr. Blev overrasket over prisen til Sverige i forhold til over storebælt.
Svar
#24
De priser Hg har, er super. De andre på mellem 700 kr og 1000 kr, er bare ikke iorden.

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#25
Hvis i har set GT svede,så må det hidrøre fra strålevarme fra drejebænken... Det er vist mange år siden han har fremkaldt den form for væske ved hårdt fysisk arbejde! Men ellers vil jeg også gerne anbefale hans arbejde mht gevindskæring og "lydpottehandel" [Wink][8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Lige det jeg mener :-)
Hilsen Steen



Hva´fa´en er du levende endnu[}Smile][}Smile][^][^]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#27
Lasse Scout:,- i lige måde. Ja, jeg kan holde til at se folk arbejde i timevis, - håber at vi mødes igen. Glæder mig til at få prøvet lydpotten

mvh Stær
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by GT

@Santo,

det er måske fordi du ringer med skjult nummer[Wink]

Har sat afvise funktion til på telefonen ved skjult nummer.
Fik for mange obskure henvendelser fra skumle mennesker der bare lige skulle have "5000 stk 9mm patroner". Når man så spurgte til tilladelse blev der lagt på.......[B)]

Ellers send en mail.

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



Har lige tjekket telefonen[:o)][:I] hmmmm, jeg prøver lige at ringe i morgen, vil gerne lige have noget afklaret med den ene riffel inden vi bestiller tilladelser[Wink]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#29
Citat:quote:

Har lige tjekket telefonen hmmmm, jeg prøver lige at ringe i morgen, vil gerne lige have noget afklaret med den ene riffel inden vi bestiller tilladelser

Mvh

Santo



GT er i Skotland på jagt. Han er sikkert tilbage Søndag aften. Tror ikke han tager telefonen, men prøv at sende ham en sms, dem svare han af og til på [Wink]

Alternativt kan du jo skrive her hvad du vil spørge om, der er sikkert nogen der kan svare [Wink]

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)