Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Annoncering Kom gerne med indput
#21
Hjemmeside, OPDATERET HJEMMESIDE.
Enhver annonce du vil indrykke, indeholder vel også din http://www.adresse, så den SKAL bare være opdateret hele tiden

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#22
Hvad med at lave et galleri på din hjemmeside hvor der så kan være billeder af glade jægere der posterer ved byttet med deres lydpotter monteret. Ved jævnligt at ligge nye billeder ud så kan der skabes lidt trafik på siden. Et virksomhedsbesøg kunne sikkert også give lidt mund til mund spredning af det glade budskab.

Men skal det være blade så synes jeg at det mest oplagte er Jæger og Svensk Jakt men Vapentidningen er da også et godt bud.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by yeti

Hvad med at lave et galleri på din hjemmeside hvor der så kan være billeder af glade jægere der posterer ved byttet med deres lydpotter monteret. Ved jævnligt at ligge nye billeder ud så kan der skabes lidt trafik på siden. Et virksomhedsbesøg kunne sikkert også give lidt mund til mund spredning af det glade budskab.

Men skal det være blade så synes jeg at det mest oplagte er Jæger og Svensk Jakt men Vapentidningen er da også et godt bud.

Mvh.

Yeti


Sådan som mange af kunderne ser ud, tør jeg da ikke lægge billeder ud. Det kunne jo skræmme børn og sarte sjæle[Wink]
Det er kun interessant at annoncere i Danmark Pt. Primært da der er en vis prisdifferentiering på disse markeder.
I Sverige har vi ingen mulighed for at tilbyde samme montering og garanti

Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legmesdel
Svar
#24
[/quote]
Sådan som mange af kunderne ser ud, tør jeg da ikke lægge billeder ud. Det kunne jo skræmme børn og sarte sjæle[Wink]

Det er altid godt at høre, når en producent kender sit kundegrundlag!
Sælger du mange lyddæmpere til børn og sarte sjæle???

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
#25
+1 til det med at have en god og opdateret hjemmeside. Hvis du ikke kan/vil lave det selv, kan det alligevel gøres for en rimelig pris ;-)

Form er vigtigt - indholdet er endnu vigtigere.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#26
Du kan sagtens annonce på de sociale medier. Du skal selvfølgelig bare være bevidst om, hvordan du gør det, og hvad du kan forvente dig af det.

Du skal stille dig selv følgende spørgsmål som det første: Hvem er dine kunder? Er det detailhandlen eller er det private, du vil lokke ind på en webshop?

Hvis det er detailhandlen, skal der andre midler til end annoncering rettet mod slutbrugerne, såfremt budgettet er småt.

Sociale medier kan bruges til at skabe awareness om produktet - men genererer sjældent direkte salg. Conversion rates er generelt omkring 0,5% for annoncering på sociale medier. Til gengæld har du en mere langsigtet mulighed for at påvirke dine følgere uden væsentlige meromkostninger - men det kræver, at du har meget fokus på relevant indhold og vedligeholdelse.

Sociale medier er næsten uundgåelige i succesfuld markedsføring i dag - men det kræver lidt viden og en ihærdig vedholdende indsats.

FDIHs analyser viser, at langt de fleste direkte handler på webshops kommer som henvisninger fra Google - dvs. folk søger et produkt og går ad den vej ind i en webshop. Kunder fra Google har langt højere conversion rates - men situationen kan ikke helt sammenlignes - for når folk først sidder på google og søger noget aktivt, er de allerede godt i gang med informationssøgningen, som er en del af købsprocessen - og de har dermed højere tilbøjelighed til at gennemføre et køb.

Den sortering finder jo ikke sted via de sociale medier - hvorfor conversion rates naturligvis er lavere her. (Hvis man skal sammenligne de to ting, skal man bare tænke på alle de potentielle købere, der rent faktisk ikke søger produktet, og regne dem med i regnestykket - i stedet for kun at medtage dem, der søger produktet og klikker videre... så vil google også have lave conversion rates.
Google har ændret deres algoritmer mindst 8 gange siden 2011 for at vægte betalt annoncering på google højere i rankingen af søgeresultaterne = du slipper ikke uden om betaling for google annoncering (dyrt), hvis du vil rates højt på google.

I gamle dage var det nok, at være god til at organisere indholdet på sin hjemmeside og skrive teksterne på den rigtige måde - så kom man godt op i googleranking. Det er ikke længere tilstrækkeligt.
Et symptom på det er bl.a. at flere og flere webshops er begyndt at bruge off-line reklamemedier (fx tv-reklamer og andet) for at lokke folk ind på deres webshops, da google er ved at være for dyr at bruge.
Endvidere er det blevet mere og mere kompliceret at bruge googles annonceringstjenester, hvorfor man skal indregne udgifter til konsulenthjælp - i hvert fald hvis man mener det seriøst... Det meste annoncering på sociale medier kan man selv finde ud af, hvis man bruger lidt tid på at sætte sig ind i det...

Eftersom n/a alligevel sidder bag skærmen det meste af dagen, er der jo rigelig tid til at arbejde med sociale medier ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#27
Rigtig mange tak for sjældent seriøse og utroligt konstruktive input[Smile]
Selv om i jo ved at jeg konsekvent er uimodtagelig for fornuft, vil jeg straks når i har glemt at det var jeres gode ideer, forsøge at indpasse og udnytte dem, som om de var mine egne[:I][Smile]

Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legmesdel
Svar
#28
I rigtig socialdemokratisk stil.[xx(][xx(][xx(]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by rolin

I rigtig socialdemokratisk stil.[xx(][xx(][xx(]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."



Det følger vist ikke en partifarve - blot et erhverv(politiker), som efterhånden må have en anerkendelse I samfundet som er lavere end de prostitueredes...

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)