Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adaptor til pibe skift, Mauser 98
#21
Citat:quote:

Originally posted by Boganis

Na@ jeg ved ikke om den skævbenede fuks jeg tænker på, var den sidste eller næstsidste ;-)

-Men kan du fortælle mig hvem der står bag dette site..?
Din ven Ole står jo bag NVF, han er Lycon = admin. "gætter" jeg ;-)

God jagt...



Nej, Lycon hedder Anders ude i det virkelige liv.

--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
--
(o)(o)
Tin Tin er racist - han siger NEGER
Svar
#22
Nu kom jeg kun til at nævne det med Lycon fordi jeg tænkte som en gal over hvem na kunne være med al den insider viden om S&L....
Bekræfte, nej! Det er et personligt gæt som bygger på fantasi, en del våbentekniske samtaler og lign med "mistænkte". Samt et tydeligt opus morandi, sprogligt fingeraftryk, Lycons specialer mm.
Endeligt syntes jeg profilen er håndteret sobert og adskilt fra egen business, det vil jeg godt lægge vægt på!

God weekend mv
Quote:
Kvinden lukker Ulven ind i DK igen
Kvinden kræver Ulven udryddet i DK igen
Kvinden lukker Ulven ind...............
Svar
#23
Bekræfte, nej! Det er et personligt gæt som bygger på fantasi, en del våbentekniske samtaler og lign med "mistænkte". Samt et tydeligt opus morandi, sprogligt fingeraftryk, Lycons specialer mm.
tilgiv mig for at blive personlig over for tredjemand, men Ole virker da betydelig mere civiliseret end Lycon [B)]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#24
[Smile]Takker for svarene! Enden på komedien er, at jeg som forslået beholder den klon HH&S&L 308. Det passer fint med, at der kom et Boyds skæfte hjem fra US lørdag, egentligt til en anden riffel. Men nu kan jeg så lave mig en sportsskyder som er lempelig i drift pga amo.

Jeg har så et spørgsmål om Boyds skæftet som jeg starter på en anden tråd, uden at rode mig ud i hvem der er inden i Bamse....[:o)]

Statement;
Kvinden lukker Ulven ind i DK igen
Kvinden kræver Ulven udryddet i DK igen
Kvinden lukker Ulven ind...............
Quote:
Kvinden lukker Ulven ind i DK igen
Kvinden kræver Ulven udryddet i DK igen
Kvinden lukker Ulven ind...............
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Boganis

[Smile]Takker for svarene! Enden på komedien er, at jeg som forslået beholder den klon HH&S&L 308. Det passer fint med, at der kom et Boyds skæfte hjem fra US lørdag, egentligt til en anden riffel. Men nu kan jeg så lave mig en sportsskyder som er lempelig i drift pga amo.

Jeg har så et spørgsmål om Boyds skæftet som jeg starter på en anden tråd, uden at rode mig ud i hvem der er inden i Bamse....[:o)]
Er det ikke Søs Egelind. - nåe nej, det er i Harry Plysbjørn
Statement;
Kvinden lukker Ulven ind i DK igen
Kvinden kræver Ulven udryddet i DK igen
Kvinden lukker Ulven ind...............



CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)