Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor god er en god ladning egentlig?
#21
Citat:quote:

Originally posted by STROM

Jeg kender ellers éen der lader så kuglen går fuldstændigt vandret ud til 300m og så stiger den svagt fra 300 til 400m

skriv bare det er mig, jeg er ikke genert [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger



Ladedata tak

Mvh Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#22
Jeg har altid holdt min kæft over for rådyr, krondyr og grise. Med hvor små eller manglende på samme grupper, min hjemmelavet ammu giver.
Og til den helt store overraskelse, så har de sku været total ligeglad.
Bevars, det er da fedt at lave 5 skuds grupper på 10 mm, men det er da totalt ligegyldigt til jagt, om det så skulle være 25 mm. Eller enda større. [Smile]

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by rkn

Jeg har altid holdt min kæft over for rådyr, krondyr og grise. Med hvor små eller manglende på samme grupper, min hjemmelavet ammu giver.
Og til den helt store overraskelse, så har de sku været total ligeglad.
Bevars, det er da fedt at lave 5 skuds grupper på 10 mm, men det er da totalt ligegyldigt til jagt, om det så skulle være 25 mm. Eller enda større. [Smile]

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]



Nej det er ikke ligegyldigt. For den spredning du har i ro og mag på en skydebane ganges ganske gevaldigt op når skydestillingen ikke er lige så optimal og det ikke er på en skive der bare venter på at blive skudt.
Enig i at andre faktorer betyder mere end 10 contra 30 mm gruppe, men det hele tæller.

Mvh Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)