Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sonic 45 Frontmodul
#21
Citat:quote:


Iøvrigt- Jens Madsen - Du havde ret, jeg fandt Høker i Karup[Big Grin]

mvh



det svære havde jeg glemt at få hallo kitty plasteret med (som er standard når man har børn) så vi kunne få TSX´s mange tommelfingre forbundet [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Image: asgaard.gif]
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by C-X

Citat:quote:

Originally posted by n a

Citat:quote:

Originally posted by C-X

Tænk sig, om det var muligt, at producenten havde en hjemmeside, hvor man ligefrem kunne se HELE varesortimentet og samtidig læse en detaljeret beskrivelse heraf, indeholdende tekniske specifikationer. Det kunne være flot.

//C-X


Producenten har desværre så travlt med at producere, montere og ny udvikle, at hjemmeside ikke har højeste prioritet [:I].
Årsagen til at der ikke er et hav af tekniske specifikationer, er blandt andet, at vi ønsker at være rimeligt troværdige. Og hvis vi holder os til faktiske måleresultater vil vi næppe kunne leve op til de resultater, som "Brødrene Grimm" har været forfattere til hos visse af vores konkurrenter.
I den virkelige verden, og i neutrale test, klare vi os ganske udmærket, når man medtager både tykkelse på dæmpere, og det som dæmperen forlænger våbnet.
Et af de værste tilfælde var en som på en forhandlers hjemmeside opgav en dæmpning på mellem 32 og 33 dB målt ved skydning med en kaliber 308win. I en test i et norsk jagtblad var resultaterne fra samme dæmpere 19 og 22 dB. Disse tal svare også klart bedre til hvad ellers fremkommer af måleresultater. Andre dæmpere testet af samme skribent samme dag, var også indenfor det realistiske.

Hvis blot de fysiske data kunne fremgå, sammen med vellignende foto af hvert enkelt emne, ville det være über spitze klasse. Jeg er udemærket klar over, at der fuskes på grov vis, med måleresultater - det behøver man ikke at konkurrere med.

Kunne en studentermedhjælp eller lign. ikke klare opgaven, til jysk afregning?

Som det er nu, ved vi alm. kunder ikke rigtig hvad det er du sælger, præcis hvor sagerne forhandles, hvad der passer på hvad og hvilket tilbehør der fåes.

Jeg aner stadig ikke hvad et nyt frontmodul koster til min 45'er.

//C-X


Du kan finde lidt på Facebook, søg på Nielsen Sonic
https://www.facebook.com/photo.php?v=287...=2&theater
http://www.youtube.com/watch?v=ZhUIEn-pgg0
http://www.youtube.com/watch?v=VQQpVF8_EXA

prisen på en ekstra front af den nye version er ca 100,-
for den version med flimrebåndsholder kan du finde den på vores facebook side https://www.facebook.com/pages/Nielsen-S...19?fref=ts


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#23
Det var måske en ide, som kunne indgå i servicepakken: Et par hagenøgler, en klat fedt, og et par plastre??[Big Grin][Big Grin]

Jeg købte, for et år siden, en Fällkniv PHK, og der fulgte et par plastre med.
Det grinede jeg sku lidt af.

[Image: kludder_zpsb5521caa.jpg]
Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#24
Nu er det jo lige før man bliver overrasket. Samlet på en hjemmeside havde jo været nummer et, men nu ved jeg mere om hvad producenten kan levere. Den grå dæmper er jo så flot, at man kunne ønske sig en ditto til 17 hmr

//C-X
//C-X
Svar
#25
Og her kan du få monteret din nye Sonic. Drive-in muffflershop [Big Grin]

[Image: Sonicdrive-in_zps83f97c2c.jpg]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#26
Desværre kan jeg ikke vise billeder frontmodulet, det er blevet konfiskeret af producenten [8D]

Kørte forbi 'laboratoriet' i dag, og der kunne opnås enighed om det var en 'bytter' [Smile]

mvh
mvh
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by TSX

Desværre kan jeg ikke vise billeder frontmodulet, det er blevet konfiskeret af producenten [8D]

Kørte forbi 'laboratoriet' i dag, og der kunne opnås enighed om det var en 'bytter' [Smile]

mvh


Så virker "NO BULLSHIT" fabriksgarantien da.[Big Grin]
Rart med et seriøst firma, hvor ejeren samtidig har "lidt" humor[^]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#28
He he.....

Hvad så TSX, bløder ørerne (og fingrene)stadig?[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#29
GT-

Jeg skar ikke fingrene - ingen p..hud [Big Grin] men finishen var ikke den bedste. [B)]

Men jeg har så fået chekket ørerne i dag - heller ikke her finder man ovennævnte hudtype.

Det var første gang jeg besøgte manden, men jeg var jo advaret [Big Grin]

Men jeg er meget spændt på hvad der kommer ud af hans 'lang tings-drejebænk' senere. Interessante teorier !

mvh
mvh
Svar
#30
Bare lige en tanke. Er der også nyt frontmodul på Sonic 55?

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#31
Prøv at køre forbi producenten og spørg, hvis du har tid[8D]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#32
Han har faktisk meget underholdning på hylderne, ikke kun i hovedet.

Jeg så orange dæmpere, der kun leveres til schweishundeførere, med rembøjle i forbindelse med frontmodulet. Men som skrevet kun til schweishundefolket [Wink]

Jeg har en kammerat, der har et stort område i Tyskland, hor han under trykjagt altid går igennem for at trykke grisene. Han slås også med lavthængende grene, så det lykkedes mig at lokke modul/rembøjle fra laboratoriechefen - i sort . Frontmoduler, har jeg lært, er ikke ens. Den jeg fik byttet havde en slags munding, den jeg fik en anden og den med rebøjlen en tredje.

Så jeg kan godt forstå, der er nogen der mistænker ham fra at køreuden tegninger [Big Grin]

men hvad, det kunne jo være at udvikling ville gå stærkere andre steder, hvis man ikke var så fokuseret på dokumentation.

mvh
mvh
Svar
#33
Lyddæmper i Tyskland, kan man det nu, lovligt ? (mente ellers kun det var specielt udvalgte (Berufsjaeger), der kunne få lov ..?
Svar
#34
Han har en længere uddannelse bag, og også papirer på det [Smile]

mvh
mvh
Svar
#35
OK; håber snart vi andre alm. dødelige får mulighed for at bruge lyddæmper i Tyskland Smile
Svar
#36
Ovennævnte kammerat, der huserer i det tyske, mener det vil komme indenfor de næste par år.

mvh
mvh
Svar
#37
Jeg har da brugt min Bosal lyddæmper i Tyskland i 4-5 år nu. Osse på statsskov drivjagter. Det har de ikke haft noget imod [Wink]

--
FKF

ANNA
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by FKF

Jeg har da brugt min Bosal lyddæmper i Tyskland i 4-5 år nu. Osse på statsskov drivjagter. Det har de ikke haft noget imod [Wink]

--
FKF

ANNA



"Noget imod det".. Er det ikke lige som dem der tager på jagt i Polen med lyddæmpere, selvom det også er ulovligt dér. At de ikke har noget imod det, frikender jo ikke dig fra at stå med ansvaret, hvis der kommer en kontrol? Jeg har ikke lyst til at rykke i Polsk fængsel, så jeg beholder min dæmper herhjemme, selvom de helt sikkert "ikke har noget imod" jeg bruger den [:I]
Svar
#39
+ 1

Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#40
Inden I går i selvsving, så tror jeg at FKF tager pis på jer [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Jeg har osse en Bosal dæmper [^]

http://www.bosal.dk/AUTOMOTIVEPRODUCTS/A...fault.aspx

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)