Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I-Snipe
#21
Øhh, jeg har ikke købt "Strelok pro"
Jeg anbefalede "Strelok+" og den kan tage højde for det lokale lufttryk og temperatur. Den har rigtig mange reticles og opdateres tit.Jeg kan ikke huske hvad den kostede, men det var ikke ret meget. Den er noget billigere og enklere end pro udgaven og så har den lige det med det lokale vejr som gratis udgaven ikke har.
Jeg forstår ikke helt hvad unknown mener med at den ikke er god til enkle data før første skud. Jeg synes netop at det er her den er stærk. Tast din riffel og kikkert ind. tast den patrondata ind, beregn og skyd. Som sagt, så kan en 6 årig finde ud af den (næsten, han er 8[:I] )

Hard work beats talent, when talent doesen't work hard.....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by 260REM

Stadig ingen der kan forklare mig hvorfor isnipe skriver på deres hjemmeside at det kan fåes til Android men jeg kan ikke finde det

Michael

skovarbejder af guds nåde



De får vel penge, for at have et Google Play link.....

Her er fra deres FAQ, hvor de netop skriver, at det KUN kan fås, til iPhone osv...:
Citat:quote:

Currently iSnipe™ is supported on the iPhone, iPad and iPod Touch, with no plans to develop for other platforms in the near future. We have been looking at a few alternative platforms for a while now, but still have not made any decisions one way or another.

http://www.isnipe.ca/faq.html

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)