Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fattigrøvs-Danmark .....
#21
@GIJESS ...

Du har helt ret i at indvandringen af "utilpassede" individer fra nær og fjern ER et problem der skal håndteres.
Spørgsmålet er bare HVORDAN ... Der er stor forskel på "Indvandrere" og så "Flygtninge"/"asyl-ansøgere"

Hvis du vil "indvandre" til USA eller Danmark, er der en række krav du skal opfylde allerede, og de er ikke "nemme" ..Sådan skal det være ..

Flygtninge/asylansøgere er noget helt andet .. De er flygtet fra deres land, nogle af dem fordi de reelt er i livsfare hvis de vender tilbage, andre benytter sig af situationen til at forsøge at komme et bedre (mere velhavende) sted hen at bo, enten fordi de er nogle "nassere/kriminelle" eller reelt ønsker at forsøge at skabe sig en bedre (mere tryg og velhavende) tilværelse, ofte for både sig selv og deres nære familie. (Dette er en vedtaget MENNESKERET, og stammer næsten ordret fra USA's "constitution") Det kan man ikke bare fratage folk, på baggrund af etnisk og religiøst tilhørsforhold...

Man kan lave nogle "grove regler" for "sortering" af disse mennesker, men realiteten er at man må håntere dem som de enkelt-individer de er, hver for sig. Ganske som Buba skriver ...

Reglerne ER og bør jo være simple: Overtræder du dansk lovgivning, så er du kriminel, og har dermed et alvorligt problem. Det vil blive meget svært for dig at få asyl i DK .... Bliver du dømt, risikerer du udvisning, efter overstået straf ... Der er ikke noget "Blødsødent" ved det, heller ikke i DK.

I en globaliseret verden må man lære at håndtere "folkevandringen" (Man kan jo så diskutere om selve globaliseringen er en god ide, men den er jo drevet af den kapitalisme og materialisme som nu om dage er "motoren" i reelt alle samfund i verden, selv erklærede "antikapitalistiske" steder som Nordkorea .. [Sad!]))

Vi er også nødt til at håndtere "folkevandringen" på det helt personlige plan ... Lære de "uforskammede" unge mandlige flygtninge at "opføre sig ordentligt" Lære dem at den private ejendomsret er "ukrænkelig" i DK, O.s.v.

600 (+400) flygtninge i Sønderborg er ikke noget man kan "ordne" ved at stille sig op og "lege med tal og procenter" det skal håndteres helt ned på gadeplan... Det koster resourcer .. Sådan ER det bare ..

Vi kan ikke bare isolere os i lille DK og sætte en mur omkring og sige "Vi vil ikke være med, det er for dyrt" Så ender vi som Nordkorea ...[xx(][V]
[Image: north%20korea%20satellite%20nasa%20lights%20OLD.JPG]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#22
Tak dravis,

Og nu skal vi på jagt i weekenden med riffel[Big Grin]

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#23
@Dravis

Der har vi beviset. Det er kun indvandrere og flygtninge der har råd til strøm [8)]

--
FKF

ANNA
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by FKF

@Dravis

Der har vi beviset. Det er kun indvandrere og flygtninge der har råd til strøm [8)]

--
FKF

ANNA



Så flyt du til Nord Korea, så får du dit drømme samfund[Wink][Big Grin]

Schönauer

Bevar de jyske ulve.

Send dem til en konservator!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#25
@ Dravis,
Problemet er bare, at selv flygtninge/asylansoger misbruger systemet ! Kun meget fa lande i verden udenfor Europa virker efter bogen. Lad mig forklare her !
Da jeg gik pa EFG i 81, studerede jeg med en supergod fyr (Miguez) fra Chile. Han var intellektuel og forsogte malrettet og lare dansk. Han var en af de bedste pa Jern & Metal skolen. Miguez havde forkroblet finge og piskear pa ryggen. Hans fingre var blevet smadret med en knippel.
Jeg modte ham 10 ar senere i Gothersgade. Han havde nu 2 born, talte nasten perfekt dansk med et godt job i en storre virksomhed. Han var var en perfekt asylansoger, som holdte sin mund, gjorde sit arbejde, blev dansk, og kaftede ikke op om hjernedode danskere, hvide ludere eller spredte ond religion og pissede pa flaget.

Problemet i dag, er der er gaet spekulation i flygtninge og asyl status. Europa er omdannet til en blanding af et spisekammer og affaldsrum. Mange udviklede lande har lukket for indvandring, eller skaret ned pa antallet. Desuden er det blevet for nemt at krave asylstatus, fra specielt Afrika og Mellemosten, nasten ikke har nogle lande der fungerer. Modbydelig religion og diktatorer florerer overalt der. Mange deltager gerne i landets aktiviteter via deres modbydelige muslimske religion eller politiske interesser. Lige indtil klaveret ikke spiller langere, og sa skrider de til Europa. En selvprovokeret flygtningestatus man kunne se komme ikke.
Lidt ligesom nazisten som kan se krigen ende snart..."ok det virkede ikke" nu er sydamerika plan B osv.

Disse verdendele lider af overbefolkning. De far born som social sikkerhed, modsat Europa af lyst. Sa problemet vil ingen ende fa. Det er en eksplosion af overbefolkning nu, og ikke reelle flygtninge osv. Den ene bad efter den anden synker pa vej til Italien og resten af Sydeuropa for tiden. Sa selv dette asylansoger/flygtningesystem er odelagt og undergravet med tiden.

Sagt pa en anden made ! Hvis hele flygtningesystemet ikke lukkes helt ned, vil demografien andre alt pa Europa's struktur fremover. Et hus kan kun rumme sa mange med et lokum og et sovevarelse. I dag anvendes hele Europa som affaldsspand for alverdens ulykkelige folkeslag.

Det er pa tide man siger pa godt og ondt, de har deres land og kultur, og vi har vores. Ja, det lyder umenneskeligt, men man bliver nod til at tage denne beslutning for overlevelsens skyld, eller synker hele redningsbaden bare med tiden.

Lige nu griner folk af meninger som min/disse, og tanker sikken en racist eller idiot. DET vil deres borneborn ikke gore. Det vil sporge sig selv istedet, hvordan kunne det hele ende sadan, nar man kunne se hvor det bar hen.

Vi sad tilbage i 60/70'erne og kiggede forskramt i skolens historieboger pa sort/hvide billeder fra den 3 verden, og tankte dengang, godt man ikke bor der. Om 50 ar, vil danske skoleborn sidde og kigge pa billeder fra dengang Danmark virkede og var dansk.

Ellers gar alt sammen fint....lige nu.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#26
@Jess ... Det her er vel hvad min gamle lærer i Samfundskundskab kaldte "en frugtbar uenighed"... [8D][Big Grin][^]

Hvis man i EU og USA og Canada, Australien og så videre af såkaldt "rige lande" skulle gøre noget så drastisk som at "lukke hele asyl-flygtninge systemet helt ned" ville vi skulle ændre i de menneske-rettigheder som vi selv har skrevet under på!!

Min opfattelse er at hvis vi gør det, mister vi netop enhver antydning af kontrol, og den "ikke-vestlige verden" vil ende med at opfatte de rige lande netop som fjende-land, der kan/skal erobres, gerne med hellig krig o.s.v.. for at få del i rigdommene ...

Ingen tvivl om at "middelalderlige" fanatikere som IS og den slags skal bekæmpes, og ikke mindst så skal vi bekæmpe tendensen til at religion i det hele taget (også de mere eller mindre rabiate kristne) kommer til at bestemme lovgivning og ødelægge demokrati og personlige friheds-rettigheder.

Det er efter min mening meget mere vigtigt end at bekymre sig om antallet af flygtninge og deres belastning af vores økonomi/velstand
Velstand og "tryghed" er ikke en skid værd, hvis vi skal sælge demokrati og frihed for den, sammen med menneskerettigheder og ordentlig moralsk opførsel ...[V]

Hvis man tror at problemerne med fattigdom og "modbydelige diktaturer" bliver mindre af at vi lukker vores grænser for "Spisekammer Europa" / "de rige lande" så tror jeg at man tager grueligt fejl... Vores velstand er DYBT afhængigt af de resourcer vi kan hente i et utal af lande der er meget langt fra vores idealer om stort set alle aspekter af et "godt samfund"

Med andre ord ... Vi lever af dem, og de lever af os ... og det indbefatter den "folkevandring" som jeg tror vi ser starten på nu!

På langt sigt kan man håbe at det betyder en "udjævning" på et foråbentligt rimeligt niveau af velstand .. men det kræver at "middelalder-tåberne" bliver sat på plads, der skal være plads til religion og religiøsitet, men det hverken kan eller må nogensinde komme til at styre verden igen, for så ryger vi tilbage i en ny "middelalder" [V]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#27
Dravis,
En afpresning uden ende. Vi er ikke en skid afhangige af dem, blot gjort os selv afhangige med tiden. Faktisk stotter vi deres slave/bornearbejde, ved kob af dadler, hjemmesko, varktojer osv. Med andre ord vi sponsorerer deres umenneskelighed herved.

Den 3. verden ville intet vare uden de udviklede lande....intet. De overlever pa "hand outs" igen og igen. Hvad fanden skal vi give Pakistan, Indien, Kina og utallige lande i Afrika en $ for. Social udviklingsstotte og tusinde andre ting. Kun sa de kan blive storre, mere umenneskelige samt hade vesten og konkurrerer med den.

For at bruge dine ord, sa financiere vi "middelalder-taberne", mens vi forsoger at udvikle eget demokrati og levestandard. De gor INTET, og kunne aldrig dromme om at hjalpe og stotte vesten, hvis det var den anden vej rundt. Hvor meget tror du f.eks Iran, Kina eller Liberia stotter f.eks. Rode Kors, lager uden granser, UN's internationale nodhjalps afdeling, eller udviklingsprojekter i andre lande ???

Lyt til nyhederne hver eneste fucking dag. Muslimske krige overalt, nye underlige viruser fra markelige overbefolkede lande, trusler mod vesten, terror, bomber, massemord. ALT sammen selvforskyldt pga. overbefolkning, mangel pa drikkevand, penge, demokrati, uddannelser, og sa den evige forpulede islamiske og umenneskelige hjernevaskede kultur. Lyt til radioavisen om nyheder fra Israel...Det samme som for 40 ar siden. Kunne ligesa godt genudsende fra 3 oktober 1974.

Denne kultur bevager sig langsomt ind i den vestlige med alle de flygtninge der kommer. Med andre ord, man bringer sig selv ned pa et lavere plan, fordi der skal vare sa evig stor forstaelse for alle. Denne medmennskelighed odelagger f.eks. dansk demokrati, udvikling og fremtid.

Lidt ligsom den ellers gode og kloge dreng i klassen, som blev nod til at prostituere sig selv, for at blive til en del af kliken med de ovrige tabere i klassen, og saledes gik hans omdomme og egenskaber helt til bunds ogsa.

Men ok du vil tillade folkevandring, for at undga en invasion senere....Er det stort set ikke bare at valge mellem skydning og hangning i sidste ende ?.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#28
@ Jess ...

"Afhængighed" af råstoffer og billig arbejdskraft stammer fra os selv og den vestlige verdens enorme overforbrug, specielt "guds eget land" er en uhyrlighed på det område ... Og det er et FAKTA, ikke en "mening" eller "Holdning"

Problemet er jo at uanset om vi knokler på, lukker grænser og udrydder "muhammedanere" i et væk, så redder det IKKE "vores" verden... Altså det vestlige velstands-demokrati
..

Universelt set så vil "manden på gulvet" bare gerne leve et fredeligt liv, med lidt social tryghed og hygge, uanset om han kommer fra Pakistan, Rødovre, Peking eller Arkansas ... Problemet ligger i hvordan dette "fredelige liv i moderat velstand" defineres, og fremskaffes...

Spørger du en almindelig amerikaner fra Arkansas, så mener han nok at et minimum er et hus, en truck, et fjernsyn og 2 sixpacks om fredagen, samt naturligvis et par skydevåben, et par jaggture og noget Nascar på fladskærmen... Dertil et rimeligt job, så man selv tjener pengene til at skaffe sig det ovenstående ..

Der er nok 100 millioner amerikanere på det niveau ... give or take..

En Dansker fra Rødovre mener stort set det samme, selvom han for manges vedkommende nok ikke gider den store truck, eller Nascar, men hellere vil have en Audi A3 og 2 flasker vin og noget Champions League på HD fladskærmen om fredagen... Skydevåben interesser ham stort set kun i de actionfilm han ind i mellem ser, eller hvis han spiller "Counterstrike" på sin X-Box ... han brokker sig lidt over skattetrykket, men har det fint med at arbejde hele 37 timer om ugen og have 5 ugers ferie... Der er et par millioner af hans slags i DK ..

Inderen drømmer om at hans søn kan få et job i et IT call center, og sidde og se Cricket på et fjernsyn ... et hvilkensomhelst fjernsyn..
Når der ellers er strøm i hans gade... Han arbejder som buschauffør i 11 timer om dagen, og håber en dag at have nok penge til at leje et lidt finere hus, til konen og døtrene ... Der er Mindst 700 millioner af hans slags...... Er DE bare DOVNE og ugidelige og ubegavede? Siden de ikke HAR mere?

Kineseren i Bejing .... Han har en cykel .. yeaaahhh .. Den giver ham arbejde ... 12 - 14 timer om dagen med at fragte hvadsomhelst..
Han bor i en lillebitte lejlighed på 7 etage, og hver nat slæber han cyklen op på 7'ende og med ind, så den ikke bliver stjålet.. for så sulter han og konen og ungerne nemlig.. Der er 600 millioner af hans slags ..
Er han også bare en ugidelig nasser?

Nej vel... Verden vender faktisk OMVENDT! Vi (og I derovre i guds eget land) sidder og ser Nascar/Champions League og drikker øl/vin og har TID og RÅD til det, ikke fordi vi er bedre/klogere end Inderen og Kineseren, men fordi vores forfædre var dem med cyklen op på 7'ende etage ... og DE havde totalt hensynsløse stor-kapitalister i massevis, til at søge for at rage råstoffer og rigdomme ud af både land og folk derhjemme OG ude i Kolonierne ...

Og så mener du at det er moralsk rigtigt bare at lukke ned for de principper der byggede VORES velstand, fordi en forsvindende brøkdel af de andre 5 milliarder mennesker benytter sig af de muligheder de ser for at få del i vores velstand...[?]

Tjaaaa... Efter min mening er det MEGET vigtigere at holde fast i vores Moral, principper, Demokrati, ytringsfrihed og religionsfrihed, end at lukke grænser ned på kryds og tværs for at bevare vores "velstand" og "tryghed"
(Man kunne sætte det på spidsen og sige: Vores "ret" til at være "over-lønnede" og ineffektive ...[xx(] og helt extremt overforbrugende oveni [V] ...)

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#29
Ja granserne skal lukkes i. Ikke noget i vejen for at arbejde sammen med ovrige lande, selv taberlande overhovedet. Men give mig een god grund til vi ( bade DK og USA ) samt mange udviklede lande, sender penge til udviklingslande ? Specielt nar de har varet udviklingslande de sidste 100 ar, og fremover vil forblive dette ?
Penge til Kina ???
Penge til Syrien???
penge til Eritrea??? og det stopper aldrig. Hvorfor i al verden sende lager til Afrika, for at bekampe sygdomme, nar de stadigvak tror pa en heksedoktor, og man kan slippe for AIDS ved at kneppe sig tynd i smapiger osv. osv.
Min bror arbejdede internationalt for UN i 7 ar. Samarbejds partnerne som f.eks. en major fra Kina, var der kun for pengenes skyld intet andet. Ja og sa Kina....verden mest menneskemodbydelige system... Og ifolge det min broder sagde, virker intet....intet.

Hvordan kan du forklare, at man kan starte pa understottelse dagen efter man lander i DK ? Og alle de kriminelle udlandinge som ikke hjemsendes, af humanitere arsager osv. Dansk indfodsret ??? som var de barn af H.C.Andersen osv.

Hvad med dem der star pa Radhuspladsen og demonstrerer over, hvor hard Danmark er ved dem, som var det i Irak, dog uden AK-47'erne...endu. Disse demonstrationer over deres levestil samt regligion ikke respekteres nok af den danske stat samt befolkning. Sa tager de pa lidt "sla ihjel" ferie i hjemlandet, sponsoreret af danske ydelser. ER DET EN PERSON I NOD ? Nej vel, det er absolut galskab.

Men ok, sa lange man kan kobe Audier, drikke rodvin og se Champions League, sa er alting fint ikke....endu, men hvor lange.
Den bliver fand'me svar at forklare de naste generationer.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#30
Dravis,
Jeg undskylder for en dobbelt post.

Du en en god person. Klog og et godt menneske. Ville pa en made onske jeg var som dig. Har faet lidt og drikke i aften. Forstar din mening og respekterer den.
Indser jeg har mit liv her og ikke i Danmark mere. Jeg er ligeglad med rigtigt og forkert. Haber det bedste for alle. Sa jeg har besluttet dette er bliver min sidste post. Som i alle ved skete det samme pa NVF. Blot et spogsmal om tid. Til sidst, en stor respekt for moderatoren her.
med venlig hilsen Jess

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#31
Hvis vi hopper tilbage til det som startede tråden, så tror jeg at vi kommer tilnat beærede os på mere af den slags - for Danmark bliver faktisk fattigere. Det skyldes at vi de næste mange år vil opleve at væksten i Danmark vil være mindre end inflationen. Så skærer vi ikke ned på andre udgifter vil der år for år være fære og fære penge til velfærd...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#32
Det er sgu sjovt som tingene kan vendes og drejes og så skinger retorikken med jævne mellemrum bliver når debatten drejer sig om andre folkeslag. Enten er man for flygtninge, indvandrere eller anden etnicitet, eller også er man per definition i mod!

Og det skorter heller ikke på prædikater, så hvem er egentlig racister når det egentligt kommer til stykket...Hvad med den bløde mellemvare. Hvem kan argumenter mod den stakkels Kineser eller Inder eller hvem pokker det nu er der skal kæmpe om at brødføde sin familie, og som pokkers gerne vil hæve levestandarden en brøkdel til fordel for sine nærmeste. Når det så engang imellem lykkes, er han så lige som vi andre, der rider på ryggen af de svage og overforbruger. Hvilket ansigt har retfærdigheden!?

Egentlig er jeg også hamrende ligeglad. Vi kan finde undskyldninger og argumenter lige fra hold i ryggen til tyndskide, for at fremme vores synspunkter. Jeg kender også, som mange af i andre, indvandrere der er søde og flinke, så på den vis står der vel 1-1. Jeg noterer mig bare at flere her på dette forum har gjort smertelige iagttagelser - iagttagelser der er lige så svære at argumentere i mod og som er håndgribelige fordi man modsat flere belæste herinde, har oplevet det på egen krop.

Mange har den mening at de Syrien flygtninge vi nu skal tage imod, er mennesker ligesom vi andre. Når man ser bort fra hudfarve og dårlig påklædning er jeg faktisk enig så langt - de ligner sgu faktisk lidt vi andre. Men her holder ligheden så også op efter min mening. Deres kultur er markant anderledes og de oplevelser i har haft i Nordborg er på mange måder forventelige. De har et meget forkvaklet menneskesyn og her taler jeg faktisk ud fra mere end 7 års erfaring med nogle naboer. Og det er rigtige naboer, ikke dem vi ser i tv, men dem der bor lige ved siden af, ikke ovre på den anden siden af gaden men lige ved siden af!! Det er naboer der skulle have forestillet at være integreret, men noget er absolut ikke lykkedes og vil heler aldrig lykkes, da det grundlæggende er deres menneskesyn der er udfordringen. Der er konstant tummel og tumult, hvis det ikke er vi naboer og genboer der ikke er racister er det medarbejdere fra kommunen. De er blevet hjulpet i hoved og røv og alligevel er der altid vrøvl.

Jeg tillader mig at tro, at den manglende medmenneskelige forståelse for os danskere, skyldes årtusinder med halshugninger, amputationer, steninger og lignende. Hvis du er i stand til at udføre og offentligt se på denne form terror mod dine egne, har man som befolkning et grundlæggende problem og kan have endog meget svært ved at respektere andre individer - herunder f.eks. en ung pige der INGEN værdi har i deres kultur.

Da Mubarak blev væltet i Egypten, fik man ved vestens hjælp indført et demokratisk valg. Alle var lettede, lige indtil man valgte det muslimske broderskab til at lede landet.... Hvad fanden skete der lige der. Hvis man gennem årtusinder har levet med den hårde hånd, kan man have meget svært ved at ændre på sin adfærd og sit menneskesyn og derfor er den adfærd vi ser med tyveri, vold og andre typer af forbrydelser forventelige.

Vi forstår ikke en skid og forsøger at finde forklaringer i at de kommer som forfulgte og demoraliserede!

Vi i vesten skulle aldrig have blandet os i deres interne stridigheder, da de grundlæggende altid har været der i mere eller mindre grad. Vi skulle have ladet Saddam, Gadaffi, Bashar al-Assad og alle de andre voldspsykopater tumle rundt som deres forgængere og lukket øjnene, da ingen kan redde mennesker der grundlæggende ikke vil reddes iflg. vestlige principper... Og ja olien for resten - den havde de sgu nok solgt til os alligevel!

Med ovenstående in mente, har jeg så dårlig samvittighed over de stakler der kommer her op nu. NEJ, de har et grundlæggende medansvar for at deres region er ved at brænde op. De har enten deltaget aktivt eller tiet - begge dele er stærkt ansvarspådragende..

Jeg tager udgangspunkt i at vi er et latterligt lille land, med sølle 5 mill. indbyggere. Vi er åbenhjertige og storsindede og tror som en lille dværgpincher, at vi kan klare alt, bare vi gør højt nok... Jeg kan ikke redde de stakler og det tror jeg faktisk heller ikke i andre kan. De må sætte deres lid til dem selv, vi har gennem generationer set bagsiden af medaljen når vi har rakt hånden frem...

I dag har Jeg nydt min have, et par bajere med en god ven og efterfølgende siddet og ladet et ordentligt læs ammo, lige indtil jeg måtte sparke døren i til en langhåret tigger fra Folkekirkens Nødhjælp. Gæt engang hvad de samlede ind til i dag... Jeg har gjort hvad jeg kunne, så min samvittighed er intakt[Smile]

Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!
Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!

Svar
#33
@SSG

Meget velformuleret og du rammer lige midt i sagens kerne. Du får 5 point af mig[Smile]

--
FKF

ANNA
Svar
#34
@SSG
Du rammer lige i plet [^][^][^][^][^]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#35
Desvärre har du ret, og det er endnu värre at vi sender vores unge Danskere ud for at dö for dem der löber fra konflikten, bla. 2 i min närmeste kreds!!

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#36
Thumbs up SSG.

Problemet med især muslimske indvandrere/såkaldte flygtninge er at 90% af dem har en grundlæggende foragt for os i vesten og vores måde at leve sammen på.
Og lige nu bruger de vores respekt for demokrati og medmenneskelighed til at forøge indflydelse.
Men frygt den dag, hvor de får 51% af stemmerne. Så forsvinder demokratiet hurtigere end tyskerne oplevede det i starten af 30'erne.
Så skal i dælme se racisme, som kan måle sig med Tyskland i 30'erne.

Se bare den stakkels boligforening, som på demokratisk vis (Muslimsk domineret bestyrelse) mistede sit juletræ.

Jeg er ikke racist, men jeg foragter ethvert menneske, som vil påtvinge andre en tro/religion, som enhver med bare et minimum af IQ afviser som trolddom og opspind.

Racen er ikke problemet. Det er troen og traditionerne, som gør os så forskellige, at det multireligiøse samfund aldrig vil blive et lykkeligt samfund.

Her i DK har vi igennem århundrede opbygget et samfund, hvor vi har stor respekt for hindanden. Og vi oplevede ikke religiøse sammenstød på daglig basis før den muslimske indvandring tog fart.

Hvor ville jeg ønske, at vi kunne leve sammen i fordragelighed. Men min tro på dette er desværre forduftet, efterhånden som den muslimske andel af befolkningen er steget.
De har desværre større respekt for den sorte bog med trolddom, end de har for dansk lovgivning.

Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Carl Gustav 6,5x55
Remington 600 Mohawk 243W
Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Remington 600 Mohawk 243W
Browning GTS 12/75 til sport
Spanioler 16/70 til jagt
Svar
#37
Jeg håber at jeg er så gammel at jeg ikke oplever de 51%.
men desværre vil mine børn nok opleve det hvis Europa ikke vågner først for det er jo ikke et Danskt problem...[xx(]
Svar
#38
Med den fart det europæiske samarbejde arbejder, så kommer intet til at ske, før det er for sent.
Frede en sæl, så den ka dø "naturligt" af sælpest, det ka de finde ud af.
Men stoppe unaturlig indvandring. Uhadada. Fyfy skamme. Din slemme racist.
Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Remington 600 Mohawk 243W
Browning GTS 12/75 til sport
Spanioler 16/70 til jagt
Svar
#39
"Hvad med vores egne"...
Ok "allersidste post" Denne gang slipper i ikke. Fandens til hypokrater her. Sa startes en anden trad, som jo faktisk er en slags fortsattelse af denne,blot lidt mere poleret og politisk korrekt. Hvad er det i grunden man ikke forstar her !

Ok sa jeg gentager for de langsomme... Muslimer er Danmarks forfald. "Ja'he hmm men jeg kender en der god nok" Fat dog i elefanternes dampe og Otto Leisner stemning, at en stueren perker ud af 10, gor ikke situationen stueren.

Har man blot bestaet 10 klasse, samt kigget i den "korte Avis" samt ovrige uonskede sandheder, burde man vide at f.eks 1000 nye perkere pa Als, ikke specielt styrker Danmarks fremtid osv. osv.

Sa vagn da for helvedet op. Har simpelthen ikke tid til at komme til Danmark og holde foredrag omkring jeres virkelighed lige nu.

Ok, undskyld sproget, men der er efterhanden ingen respektabel made og sige tingene pa efterhanden.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#40
@Jess ... (og flere andre 3-bogstavs - VTF'er[Wink])

Hvis "muslimerne" er PROBLEMET, hvad er så løsningen?

Det er jo ikke svært både at se og forstå at en indvandring af en masse personer med en radikalt anden kultur og et meget anderledes "menneskesyn" ER et problem, men vi har selv, via vores demokrati og vores skiftende regeringer, lukket op for, hvad vi synes er medmenneskelighed over for krig og religiøst idioti i mellemøsten.

Løsningen må jo være at HÅNDTERE problemet! altså at fastsætte regler og HÅNDHÆVE dem ...

Asyl-ansøgere der kommer til DK, skal i første omgang IKKE lukkes ud med mobiltelefoner i det almindelige danske samfund, de skal naturligvis interneres, og have en bastant undervisning i hvordan man gebærder sig i DK, MED eksamener, der først giver "udgangstilladelse" når de er bestået.

Den "berøringsangst" og "blødsødenhed" vi har set i mange år i DK, skal naturligvis afskaffes, tiden og ikke mindst mængderne af flygtninge er løbet fra den 70'er holdning....
Det er der bare alt for mange af dem der nu om dage sidder i diverse "forvaltninger" der slet ikke kan se, de er jo gamle "DJØF'er" eller Universitets-humanister der har fået stillingerne som "administratorer" i DK's oppustede bureaukrati...
Mange af dem har aldrig mødt en aggressiv og rethaverisk mellemøstlig mand, kun de "kultiverede" indvandrere med årtiers baggrund i DK, som de sidder og drikker rødvin med ude på caféen ...eller er deres parti-kammerater ....

MEN ... Det fjerner ikke det faktum at vi er en del af et globalt problem, som ikke kan løses ved blot at lukke grænser og "smide dem hjem igen"

Så man kan hyle op om hvor "grimme" muslimerne er, og hvor meget de ødelægger vores lille andedam, men det løses ikke ved at bygge "Fort Danmark" og gå i krig med personer med en specifik "forkert" religion.

At begynde at diskriminere personer (flygtninge og indvandrere) på grund af deres "tro" er både ulovligt og ikke produktivt.

Hvad der derimod ville være produktivt er at FASTHOLDE vores samfund som et SEKULÆRT samfund, altså at bekæmpe enhver tendens til at tillade religiøse holdninger, tro og meninger at få indflydelse på hvordan vi bygger og styrer vores samfund.

D.v.s :. Uanset hvor mange der stemmer for at ændre lovgivning så religiøse ideer bygges ind i lovgvningen, så må det IKKE ske, det skal være grundlovs-fæstet og IKKE kunne ændres..

Det samme gælder "forenings-Danmark" Reglerne for forenings-dannelse i DK må strammes op, således at man ikke kan pådutte nogen religiøse regler i forenings-sammenhæng --- Også "Boligforeninger"
(Så Jehovas vidner ikke kan få lov at fjerne juletræet ... [^])

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)