Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Den lille ny med på tur, nu med BILLEDER.
#21
@ Rolin

Vel fremme ved gemsen kan man se på det ansigtsudtryk guiden har, at det er noget specielt med denne gemse.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Vel fremme ved gemsen kan man se på det ansigtsudtryk guiden har, at det er noget specielt med denne gemse [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Fedt at læse ! Har selv engang stået i en mørk januarnat i en svensk skov ,og gloet på en død gris i en mudderpøl og hørt en "kjøvenhavner" siger : Halo du sønderjyde , du har nok lige skudt dit livs gris

Tillykke med gemsen , det er altid spænende at læse dine beretninger.
Glæder mig til at høre beretningerne med alle detaljer fra "hestes egen mule"

Mojn LWL
Svar
#22
Hvad dælen Flemming.
Du skriver da mere end du snakker (det siger jo ikke så lidt [Wink])
Det bliver en hård dag i morgen, fuldstændig mørbanket både på krop og ben, men måske især i skrivefingrene

Men ellers et tillykke med geden[Smile]
og tak for en god og spændende beretning[:p]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#23
Tak for en herlig beretning, og virkelig gode billeder.

Tillykke med byttet.
Svar
#24
Hej Flemming
Tillykke med den store oplevelse! Dejligt at det lykkedes, og dejligt at den "lille ny" virkede helt efter hensigten.
// Mads
Svar
#25
Heftig historie [8D]

Tillykke med gemsen og tak for historien.

Ellers håber jeg satme ikke det er den 23 års rom som jeg deponerede hos Rolin, som I har pøledrukket[Big Grin]

Mvh Pete
Svar
#26
En lille oplysning til den der selv tage deres våben med til Spanien, fra Danmark er der ingen problemer, de opstår først når man skal hjem igen.
I lufthavnen skal man tjekke ind hos flyselskabet, så til Security her skal der udfyldes et dokument man får fra udleveret, så skal man til banken og betale 3,73 € så er det tilbage til Security hvor man nu viser at man har betalt, så skal våbnet tjekkes, ammunitionen må IKKE medbringes i kufferten, skal være i en godkendt låsbar beholder, våbenkuffert og ammunitionsbeholder bliver nu plomberet med tape, herefter går turen tilbage til flyselskabet, hvor man tjekker sin baggage ind, kufferten ryger direkte på bagagebåndet, våben og ammunition skal nu afleveres direkte til security et andet sted i lufthavnen.
Kom i god tid, køb evt. dokumentet når man lander i Spanien så slipper man noget af alt det besvær.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#27
Halløj Flemming
Så fik jeg endelig læst din beretning... Som sædvanligt spændende læsning og dine billeder er fantastiske...
Vi snakkes
hygge
Klokker

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)