Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forskel i behandlingstider
Øst er også blevet bedre: søgte riffeltilladelse d 16. dec og fik tilladelsen med b-post i dag [Smile]
Stadig ikke så godt som våbenkontoret i Hillerød i de gode gamle dage (5 minutters ventetid); men dog en klar forbedring.

9,3*57
9,3*57
Svar
Det går bedre

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
Sendte en ansøgning om en fornyelse til ACV den 6/1. Tilladelsen kom den 19/1. Som sædvanlig hurtig og god betjening.

Vh

JCK
Svar
Sendte en ansøgning om lyddæmper den 3/3

Modtaget den 16/3

det er sgu i orden

--
FKF

ANNA
Svar
Digitaliseringen kommer til sommer

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
Sjov som folk pludselig synes at 14 dages ventetid er helt iorden. Engang skulle man blot vente 5 minutter.

Knæk og bræk
Mvh
Anton
Knæk og bræk
Mvh
Anton
Svar
Anton; Det kommer sandeligt an på hvilken politikreds man hørte under. 2/3 tidligere politikredse jeg har boet I har ikke kunnet nøjes med 5 minutter og i forhold til dem der er 14 dage faktisk en forbedring.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Digitaliseringen kommer til sommer

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.



Helt ærligt, ACØ problemerne er ikke af økonomiske eller bevillingsmæssige årsager. Problemerne på ACØ bunder udelukkende i at de har ansat en ledelse og de såkaldte erfarne, som er komplet inkompetente, selvpromoverende og i øvrigt usympatisk magtliderlige.

Hvis de bare tog et simpelt aftenkursus i basal læsning, så de fik bare minimal lovindsigt, så ville der være håb, selv for ACØ.
Hvis de derefter stoppede deres ulidelige og inkompetente kævl med OLE i Hundehuset, og bare erkendte at de burde give ham en kæmpe buket blomster og undskylde, deres helt vandvittige forsøg på trusler, afpresning, forfølgelse og syndige spild af skattepenge, på en tabt sag. Så kunne de pludselig få frigjort recurser til at fjerne enhver behandlingstid.
Samtidig kunne de måske reetablerer et minimum af respekt og tillid til en Etat, som i adfærd efterhånden mere og mere agere som alle de andre bandegrupperinger med rygmærker: Dog har de et forspring, da de også har mærker foran.

ACV derimod kan man kun have stor respekt for, De er altid venlige, imødekommende og super servicemindede.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
@ NA
så sandt, så sandt

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
Jeg har ingen personlige erfaringer med øst-kontoret. Men vest-kontoret har jeg kun gode erfaringer med. De er altid venlige,imødekommende og med en rimelig behandlingstid. [Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Med regeringens fokus på udflytning af arbejdspladser ku man godt liige tage og lukke ACØ og mande op i ACV [}Smile][}Smile][}Smile]

9,3*57
9,3*57
Svar
Citat:quote:

Originally posted by niels28217

Med regeringens fokus på udflytning af arbejdspladser ku man godt liige tage og lukke ACØ og mande op i ACV [}Smile][}Smile][}Smile]

9,3*57



Mener du der er behov for 2 nye medarbejdere i ACV?

VH

JCK
Svar
Så er vi åbenbart tilbage ved de lange tider igen. De har tilsyneladende problemer med noget edb.
Min ansøgning blev sendt d. 9-3 og den er ikke kommet endnu.
Havde det været alt andet end netop våben, havde de nok ordnet det for længst [Sad!]
http://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/nyhe...lbageslag/
Svar
@PK Hansen: Hvis du er i kløerne hos ACØ kommer du til at vente en rum tid endnu. Jeg ansøgte d. 19/2 og intet endnu. Seneste udmelding ifgl DJ er 30 (!!!) arbejdsdage[V][V][V]. Og det var før EDB-nedbruddet.

9,3*57
9,3*57
Svar
Det er så Vest, men min tiltro til at den dukker op i morgen er lige nul. Skulle have hentet noget ammo i Odense, men det sker vist ikke. Man kan ikke være optimist nu om stunder - det hævner sig sgu [Sad!]
Svar
Det er jo nærmest grinagtigt. Nu er mit håb, at min ansøgning indsendt medio februar bliver behandlet inden bukkejagten.
Svar
Min tilladelse kom med posten sidste uge. Jeg ringede om fredagen d. 8. april, fordi jeg kunne læse man var begyndt at behandle ansøgninger indsendt senere end min. Medarbejderen kunne oplyse, at min ansøgning var blevet behandlet om onsdagen sammen med en stor bunke, så man nu var med fra 4. Marts.
Svar
Min kom efter fem uger.
Så havde forhandleren byttet om på de sidste to tal i serienumret [Sad!]
Han ringede så til Holstebro og forklarede problemet. De lovede at ordne det omgående. Dagen efter lå der en ny i postkassen [?]
Fem uger, men kunne ændres på et døgn....
Svar
Lige under fire uger fra Center vest i øjeblikket. ....

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Ja man kan kun håbe på at det nye digitale system, der skulle komme til sommer, bliver hurtigere[B)][B)]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)