Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forskel i behandlingstider
#81
Vikarer eller ej:

Den søde unge pige fra Panik Center Øst sagde uden at blinke/kny/bæven i stemmen: "15 uger for en riffeltilladelse og vi har medtaget din ansøgning".

Hvis der en rationaliserings expert der har fortalt Politiets Ledelsen at her var penge at spare er det nok sandt, men borgerne som betaler Politi Ledelsens løn er blevet taget i røven og det grundigt.

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#82
Gad nok se politikerne hvis der pludselig var 15 ugers ventetid på nummerplader til biler...

[Image: asgaard.gif]
Fordi jeg kan.
[Image: Fuchs.gif]
243Win, 260 AI, 308Win, 30.06, 375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#83
Citat:quote:

Vikarer eller ej:

Den søde unge pige fra Panik Center Øst sagde uden at blinke/kny/bæven i stemmen: "15 uger for en riffeltilladelse og vi har medtaget din ansøgning".

Hvis der en rationaliserings expert der har fortalt Politiets Ledelsen at her var penge at spare er det nok sandt, men borgerne som betaler Politi Ledelsens løn er blevet taget i røven og det grundigt.

mvh Thorlak


Den søde unge dame (hun er noget blevet ældre i mellem tiden) hos Panik Center Øst proklamerede: Nu var behandlingstiden steget til 21 uger, men der var vikarer under oplæring og det ville se anderledes ud i løbet af kort tid.

I "gamle dage" gik man ned på Glostrup Politi og fik det ordnet på 10 minutter og "gamle dage" er ikke 2 år væk. Fyr den klovn af en rationalisering ekspert (og den ansvarshavende hos politiet) eller endnu bedre ansæt ham/hende som vikar på akkord 24/7 hos Panik Center Øst til behandlingstiden er ned på max. 10 hverdage.

Hold da helt op hvor er jeg pisset af og i den grad - mit blodtryk kan set ikke klare det her - hvis resten af statsforvaltningen er på samme måde er vi meget ilde stedt.

Husk, hvis/når I henvender jer til Panik Center Øst, at vreden og frustrationer ikke må gå ud over den søde dame ved telefonen. Hun gør kun det hun får besked på at sige (hun bliver garanteret gammel før tid).

m.v.h. Thorlak

NB: En godt ting er der dog, impuls købene af våben er en saga blot.

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#84
DET skal fejres... ansøgning til lyddæmper indsendt digitalt den 24. april og tilladelsen modtaget d.d.

Edit. Hvis folk skulle være g tvivl, så er det hos øst jeg har handlet.[Smile]
Svar
#85
jeg har fået lavet tilladelser til lyddæmpere og rifler på 3-4 uger i afdeling vest.

Er der nogen der har fornemmelse af hvor lang tid det tager at få udstedt et nyt våbenpas i afdeling vest?
Svar
#86
Læste i FDMbladet at kørekortfornyelse/generhvervelse, der ligeledes administreres af de samme administrationsgebyr i hhv Taastrup og Holstebro, kan tage op mod 6 mdr.......
Svar
#87
Citat:quote:

Originally posted by kka

Læste i FDMbladet at kørekortfornyelse/generhvervelse, der ligeledes administreres af de samme administrationsgebyr i hhv Taastrup og Holstebro, kan tage op mod 6 mdr.......



Læste det også. Min første tanke var, at det jo så har været årsagen til at man ansatte flere..[}Smile]
Svar
#88
Øst siger nu 21 uger på våbentilladelse[B)]
Svar
#89
Det er ganske enkelt under al kritik! [Sad!][Sad!][Sad!]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#90
Så kom min tilladelse fra vest. 5 uger og 3 dage

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar
#91
Jeg har lige smidt en ansøgning afsted - så er det bare at vente....bum bum...

Nogen der kan give nogle fifs om hvad jeg gør når jeg gerne vil have den lille ny i våbenpasset, men endnu ikke har tilladelsen?
Er de i stand til at lægge 2 og 2 sammen på kontoret, når der kommer en ansøgning digitalt, og en på gammeldags vis med posten?
Mvh

Niels.
Svar
#92
Hej Niels

Jeg tog en udskrift af "ansøgningen" og lagde sammen med de udfyldte ansøgninger om optagelse i EU våbenpasset og sendte til kontoret sammen med mit våbenpas.
Alt gik smertefrit - dog ringede jeg dog også og gjorde dem opmærksom på at jeg havde indsendt passet pr. brev.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#93
Jeg søgte våbentilladelse hos Vest for præcist en måned siden. Og blev blitzet af en fotofælde i torsdags. Det er ACV der skal lave både bøden og tilladelsen.

Så får vi se hvad der kommer først [xx(][xx(][xx(].

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#94
Citat:quote:

Originally posted by Boryx

Hej Niels

Jeg tog en udskrift af "ansøgningen" og lagde sammen med de udfyldte ansøgninger om optagelse i EU våbenpasset og sendte til kontoret sammen med mit våbenpas.
Alt gik smertefrit - dog ringede jeg dog også og gjorde dem opmærksom på at jeg havde indsendt passet pr. brev.

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"



Tommel op! [Smile]
Mvh

Niels.
Svar
#95
Fik mine "riffel-fornyelser" fra Center vest 2 dage efter at de gamle udløb.. jeg ringede til dem dagen før udløb og gjorde opmærksom på at jeg næste dag ville være "i ulovlig våbenbesiddelse" OG gjorde opmærksom på at ansøgningerne om fornyelse var indsendt dagen efter "påmindelsen" ankom til min postkasse.

Det samme skrev jeg i en mail via "E-boks" ...

Om det var det der "rykkede" ved jeg ikke .. [V]

politi-etatens kollossale "fejlskøn" over mængden af nødvendigt personale på tilladelses-kontorerne har givet et utal af problemer med tilladelser til stort set alt.. Det er ikke kun våbentilladelser der halter gevaldigt bagefter ..

I øvrigt ... hvorfor HULAN har man sat en 5 års fornyelse på lyddæmpere .. det giver da OVERHOVEDET ingen mening... Er de helt rundt på gulvet de embedsmænd derinde ???? Det er da logik for perlehøns at en halvering af fornyelses-tiden giver dobbelt arbejde .. Det er da TOTALT hjernedødt -- Riffel-tilladelserne er stadig 10 år ... ... aaahhh_-HVAD [?][?][?][?][xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#96
Jeg har lige haft en riffel uden tilladelse i 14 dage fordi det tog dem for lang tid at forny den.

Jeg indrømmer at jeg intet gjorde for at fremskynde processen. Men løbetiden er ikke forlænget lige så meget som forsinkelsen.

Gad vide om det er lovligt at tilbagedatere tilladelser [:o)]

--
FKF

ANNA
Svar
#97
Citat:quote:

Originally posted by dravis
I øvrigt ... hvorfor HULAN har man sat en 5 års fornyelse på lyddæmpere .. det giver da OVERHOVEDET ingen mening... Er de helt rundt på gulvet de embedsmænd derinde ???? Det er da logik for perlehøns at en halvering af fornyelses-tiden giver dobbelt arbejde .. Det er da TOTALT hjernedødt -- Riffel-tilladelserne er stadig 10 år ... ... aaahhh_-HVAD [?][?][?][?][xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"



Hvorfor er der egentligt forskel på længden af vekselspiber også, hvorfor ikke 10 år på det hele eller reducer antallet af tilladelser og kun kræve det på låsen.

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#98
Jeg sendte en ansøgning på en riffel afsted d. 21sep til ACV. Ligeledes sendte jeg våbenpasset afsted samme dag med posten. I dag (13okt) kom det hele retur. Endda med en fin skrivelse om at jeg skulle være obs på udløbsdatoer i passet. Min haglspreder havde de også opdateret datoen på (dog uden at jeg havde bedt om det?) Men helt fint med mig. Det hele var stemplet d. 12okt, så de hurtige kan nok regne ud at den er sendt retur som A-post.
Mvh

Niels.
Svar
#99
Nå, så kom den endelig[Big Grin]

Panik Center Øst formåede at nøle en tilladelse igennem på 105 dage eller 15 uger.

Man bliver jo så glad i hovedet[Smile] over at det i det hele taget kan lade sig gøre at få en tilladelse, at man fuldstændigt glemmer hvor lang tid man har ventet på den skide tilladelse[Smile](det er måske det der er meningen).

That made my day[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
Hej alle.
Har lige modtaget tilladelser til en lille ny[Big Grin]. Sendte ansøgning d. 22/9 om aftenen dvs. de har fået den til behandling d. 23/9 og brevet med tilladelsen er post stemplet d. 14/10, altså 16 dage begge incl. det synes jeg er meget godt klaret. Dette er fra ACV.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)