Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V8 eller Z6I....?
#21
Jer der har en v8 kikkert-hvilken montage bruge i? Så vidt jeg ved laver optilock ikke 36 mm ringe (endnu)[?]

Cfr -tak for det gode tilbud! [Smile]
Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#22
Min V8 med skinne er monteret med en kombi af EAW og Optilock baser. EAW delen sidder monteret i skinnen og det sidder så ovenpå de originale Optilock. Det er faktisk ganske nydeligt. Hvis du vil have et billede så send mig dit nummer på PM

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#23
Spuhr laver montageringe der passer på Sako og Blaser..

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#24
Så er røret i hus. Det endte med at blive en 1,8-14x50. Så bliver det spændende at få den taget i brug på jagt. Grunden til at det endte med at blive denne model, er primært at den kan gå så langt ned i forstørrelse. Jeg håber at den er god (nok) til drivjagt og anden skydning til bevægelige mål. Jeg har valgt den uden kliktårne, netop fordi det skal være kikkerten på min jagtriffel,og jeg må indrømme at jeg ikke klikker på jagt i Danmark. Så fravalget af tårne er dels af økonomisk årsag,dels for at holde et simpelt look på kanonen,men primært for at udelukke så mange fejlkilder som muligt.
Montagen bliver Optilock baser og ringe fra Spuhr.
Jeg har kun set igennem den i "frihånd" men den tegner et fint billede, og så må det sgu siges at være et imponerende synsfelt når den står på laveste forstørrelse![Smile] Jeg tror også at den røde lys-plet er intens nok, til at det bare er dén man ser ved skydning til løbende vildt, og altså forhåbentligt kan bruges, næsten, som en Aimpoint.
Tak for råd og vejledning, både her i tråden og ad andre kanaler.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)