Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kloge ord.
#21
@Schönauer
jeg bad sku heller ikke om at folk skulle blive for avet over et uskyldig billed men det blev slettet

Rasmussen45.
223 - 6,5x55 - 6,5x55 - 6,5.06 - 7x64 - 338-06 A-Square - 338wm
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Citat:quote:

Originally posted by Rasmussen45

@cp
Du er da medlem både her og der [Smile]

Rasmussen45.
223 - 6,5x55 - 6,5x55 - 6,5.06 - 7x64 - 338-06 A-Square - 338wm



Han har altid været med lem[Big Grin]

Schönauer

FOR ØVRIGT MENER AT JEG AT EU SKAL NEDLÆGGES


Hvordan fanden ved du det. Var der glo ry hul i døren på Åboluvarden? [Big Grin][Big Grin]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#23
Kan vi så lige slappe lidt af.

Rasmussen45 er letter sur over et billede blev fjernet fra et topic han skrev i.
Åbenbart blev for meget for en formand, som beklagede sig over dette til moderator, som fjernede det, jeg har så valgt at lægge samme billede op i et andet topic.[Big Grin]

Oftes sker der en lille ting, som sætter lavinen igang, hvis man nu lige læser teksten et par gange inden man fyrer en bredside af, kunne det være at vi undgår en del af det fnidder der nu opstår.[^]

Jeg har selv fejet frem for min dør nogle gange efterhånden..[Sad][Sad]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#24
Citat:quote:

Hvordan fanden ved du det. Var der glo ry hul i døren på Åboluvarden? [Big Grin][Big Grin]

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"



Næ - næ. Det var når jeg var på værkstedet, lige ved siden af.
Der var da kamera på, så kunne jeg se at du var junior med lem[:o)][Big Grin][Big Grin]

Schönauer

FOR ØVRIGT MENER AT JEG AT EU SKAL NEDLÆGGES
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#25
Selv en bonderøv kan se at dette billede er aldeles upassende i et hvilket som helst forum. Det er hverken humoristisk eller sjovt. Kun teenage eller mindre pjat.
H
Hogmeister
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Selv en bonderøv kan se at dette billede er aldeles upassende i et hvilket som helst forum. Det er hverken humoristisk eller sjovt. Kun teenage eller mindre pjat.
H


Desuden ganske ubrugelig til indskydning på lange hold.
Og hvis man endelig bruger det til indskydning på klods hold, risikere man stadig at klatte skuddene


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#27
Jammen Jørgen, jeg smider sgu osse haandklædet ind i ringen nu. Det er umuligt at diskutere med folk der tror at et andet lands lov og ret kan tilpasses Danmark, et land hvor alting efterhaanden har den indstilling, at hvis noget ikke er udtryggeligt tilladt, er det strengt forbudt.
Det er taabelig Utopian snak, at forestille sig Danmark med Amerikanske love. En ren drømmeverden!
H
Hogmeister
Svar
#28
Man kunne jo også bare tænke lidt over HVORNÅR og i hvilken sammenhæng George W. skrev den fine sætning.

Problemet med at have idealer er at der ALTID er en eller anden der mener at det er et udtryk for at man er "urealistisk" eller "en drømmer" eller at "De idealer passer ikke ind her"

Det den slags bagstræbere glemmer er at det er Idéalerne der driver hele værket ..

"Now you think.. what a fool, to only have Idéas.. when we have all the Guns! .. but in your arrogance you forget that Idéas are Bulletproof!!

Her i lille DK har vi levet i total fred og idyl i så mange år ( over 70!!!) at der snart ingen er tilbage der kan huske andet ..

Vi er kommet til et punkt hvor mindst halvdelen af landets indbyggere sidder trygt og godt og tror at "problemer" er noget med at få nogle flygtninge som naboer, eller betale 45% i skat og afgifter ... Eller at få vand i kælderen ... [V][xx(]

---- Vorherre til Hest ---

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#29
Ja det europaiske selvmord er nasten komplet, med invasionsstyrker overalt. Traditionen tro, skal vi belares af vores selvfede canadier, om det hele skal nok ga godt i sidste ende, og friheds idealer som retten til og tage vare pa sin egen sikkerhed, er umoralsk, upassende...maske ligefrem uciviliseret.

Sidder og reflekterer pa tiden som svandt. Kan ikke genkende det Danmark jeg flyttede fra. Ej heller mentaliteten og folks holdning til virkeligheden i dag. Venstreorienterede utopister kan stadigvak ikke kuperer med en holdbar realitetssans, intet uforandret her, og som altid fabrikerer de deres egen virkelighed, og forsoger at overbevise andre om at de tager fejl. Man kan altid skabe sit eget univers, hvis det eksisterende ikke passer ind i det virkelige. En virkelighedsflugt kan man vel formode.

Humanister kraver automatisk forstaelse. De vil jo det bedste for alle, sa det er saledes ogsa automatisk legalt. Kritik bliver afvist. Prisen for denne holdning er ifolge dem ligegyldigt, for civiliserede skal og ma ville det bedste for alle uanset prisen.

Haber pa...men tror ikke den almindelige gennemsnitsdansker fatter, hvad der vil ske fremover! Ok, man laser om diverse sexovergreb osv. Dette er kun opvarmingen til den islamiske stat i fremtiden. Jeg forudsiger, at kriminaliteten i DK, vil stige 2-300% indefor de naste 5 ar. Systemet ville melde pas, og neo-nazistiske grupper vil vokse sig store og indflydelsesrige.

Det latterlige politiske system har skabt et voksende og permant problem. Radikale grupper vil modarbejde dette. Ikke fordi de er radikale, men overlevelses instinket i patriotiske personer overtager (som i II-verdenskrig) og de vil blive set pa som radikale. Forhadt af alle i starten....senere langsomt accepteret.

Sa laser jeg om lommeknive, auto rifler som det store problem. Som om det er problem nr.1 vorherre bevare os.....

Ja og personlig sikkerhed, ma man jo slet ikke navne her. Det er udansk og uciviliseret, selvom det virker andre steder.....

Vi fortsatter.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#30
Ja et eller andet sted virker det som om vi er til grin for vores egne penge og tillige er godt tilfredse med det.
Det er til at væmmes over at folk ikke kan få øjnene op[Sad]

Tilstrømningen af alt det utilpassede pak er alt for sent at få standset. DK har i en eller anden grad begået kolletktivt selvmord i selvfed beruselse.

Hvad blev der af selvrespekten??

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#31
Som jeg ser det, burde vi aldrig have opgivet de indre grænser i EU uden først at kræve de ydre sikret. Det er EU der ikke har levet op til sin forpligtelse her, og så må vi selvfølgelig genetablere de indre grænser indtil det andet kommer til at fungere. Ingen tvivl om det. Jeg mener ikke problemerne i Mellemøsten og Nordafrika skal løses ved at deres befolkninger flytter til Europa.

En helt anden sag er de stakkels mennesker der specifikt flygter fra krigen i Syrien. De skal selvfølgelig have mad og tag over hovedet indtil de kan vende hjem og opbygge et nyt og bedre Syrien, det har vi da råd til.

Hilsen Lasse
Regulering er jagt!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#32
Enig!

Yderligere magter vi knap at behandle vores ældre medborgere der har arbejdet og betalt skat hele livet med den fornødne respekt.
Jeg væmmes over den konstante falden på halen for alt det pak der maser sig ind i landet.
Som Lasse skriver så skal vi hjælpe virkelige flygtninge når de behøver det og så iøvrigt sende dem tilbage fra oprindelseslandet når faren er drevet over.

Rene immigranter kan vi se på når vi har lært at behandle vores egne medborgere med respekt!

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#33
Respekten for de ældre medborgere, det er en vittighed i dagens DK.

Følger på nærmeste hold, en der står med en psykiskt syg familie medlem og som er kørt helt ned til sokkeholderne.

Afklarings forløbet tager 6 uger, dertil kommer sikkert også en uendelighed inden man finder en passende plads.
Der er blevet spurgt til om det er muligt at finde en plads på korttidsophold, indtil sagen er færdig, men nej. Personalet kan ikke magte vedkommende, så den stakkels mand der er ved at bryde sammen kan pænt passe hende til det hele er færdig behandlet.

Hvordan i hede hule h[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile] kan han være bedre kvalificeret, end et uddannet personale??

Havde man stillet sig ned foran kommune kontoret og råbt flygtning, havde der ikke været nogen grænser for hjælpen[xx(]

Schönauer
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#34
Aah saa ku` du alligevel ikke dy dig, Jess
H
Hogmeister
Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Aah saa ku` du alligevel ikke dy dig, Jess
H



@Hogmeister

Jeg har slået mit Jess filter til, så jeg ser ikke hvad han skriverv[Big Grin]

mvh
mvh
Svar
#36
Jess hvem [?][?]

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#37
Slå i bare et Jess filter til !
Jeg håber af hele mit hjerte han tager grusomt fejl.
Men jeg er sq desværre bange for han får meget mere ret end godt er
Svar
#38
Uden had og forkarlighed, bad Hogmeister selv om denne "bullet" herfra.

Filter !!! Hvad hjalper det pa virkeligheden. Ok det er bedre at fornagte det der skrammer een. Som en klog person engang sagde "Denial has no survival value".

Ja jeg haber faktisk ogsa jeg tager fejl, men hvis Danmark skal vare en slags affaldsplads for alverdens selvskabe problemer, og dette ingen ende syntes at have, kan udfaldet vist ikke overraske vel.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#39
Aah nej, jeg havde saamænd slet ikke dig i tankerne. Jeg troede at du maaske havde travlt enten ude i Oregon paa Malheur National Wildlife Refuge, eller hjalp med Donald Trump's kampagne.
H
Hogmeister
Svar
#40
Hvem er ham Donald Tumpe????

Schönauer
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)