Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kloge ord.
#61
@GIJESS --

Jeg mener bestemt at man skal være "parat" og ikke paranoid ..

Ens egen personlige sikkerhed har vi i DK overladt til samfundet omkring os i så mange år at vi tager det som en selvfølge at samfundet omkring os beskytter os, det har vi TILLID til at det gør, faktisk opfatter en meget stor del af danskerne det som en RET de har, og ikke som noget de personligt har forpligtet sig til at medvirke til!! [V][xx(] Altså Rettigheder uden Pligter ..

Det er jo netop hele humlen i det -- og i mit indlæg ovenfor --

Vi er netop IKKE "parat" - vi stikker hovedet i busken, og vil hellere sætte et hegn op omkring vores egen lille matrikel, så vi kan føle os "trygge" uden at skulle stole på samfundet omkring os -- Vi mister Tilliden til SAMFUNDET, fordi vi ikke tager ansvar for det ..

Desværre er der en vis del af både de "oprindelige" og de nytilkomne indbyggere i dette land der er "Satanister" i ordets "ideologiske forstand" ..... ikke "religiøs forstand" ---

De lever efter mantraet: "JEG gør hvad der passer MIG, for at JEG og MINE kan have det så godt som muligt! Hvad andre gør er MIG ligegyldigt, og står de i vejen for MIG og MINE, så bekæmper jeg dem med alle de midler jeg har til rådighed -- også de ulovlige, bare det ikke bliver opdaget! JEG har IKKE til sinde at opgive noget af MIT og MINES til fordel for samfundet udenfor.. Hvis andre er svagere end mig, taber de, og JEG vinder!"

Et system som det Danske hvor inkompetance og middelmådighed lader alle slags "Satanistiske" svindlere røve samfundet for 10 -11 milliarder kr. om året, og hvor den almindelige skatteborger financierer sådan et cirkus via høje skatter og afgifter, kræver en målrettet og ideologisk baseret indsats for at komme på ret køl igen ..
Det kræver at vi ALLE tager et ansvar -- Både på et personligt og et samfundsmæssigt plan ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#62
Igen klapsalver til Dravis..[Big Grin]
Svar
#63
@ Dravis og andre der fatter!

Ja Danmark og ovrige europaiske lande, sponsorerer deres eget selvmord. De almindelige traditionalister, humanister samt de venstreorienterede fatter ikke hvad fremtiden bringer.

Det er sgu" da "nuts and bolts" ! 90% af "flygtningerne" er mand. Hvis de var rigtige flygtninge ville demografisk simpelhed spille ind. Det koges ned til spekulation og planlagt overtagelse af ovrige lande, som giver "handouts" left and right. Nar de sa med tiden far Europa op pa muslimsk niveau, kommer de kvinder der har overlevet hjemlands helvedet ogsa. Ja, med mindre de har faet dansk gris pa gaflen inden.

Danmarks demokrati og goder, er ikke gearet til at reparerer udenlandsproblemer. Dem der kommer fra en uforentlig kultur, vil misbruge goder og uvidenhed mod jer selv. De vil krave den levestil de flygtede fra med tiden. Religion er undertonen, eller bliver brugt som en gateway til til total undertrykkelse af danske vardier og normer. Se bare pa de nuvarende imamer, som fortaller hvor slemt Danmark er og leve i, samt hvordan landet burde satte deres prioriteter hojere.

"hvad" er det den bovlamme borger ikke kan forsta eller indse ? Det kan da for S...... ikke krave en universitets uddannelse at fatte dette.

Det er ligesom om, at hvad der plejede at vare forkert, er blevet rigtigt med tiden. Og sa er der den generation, som aldrig sa det rigtige Danmark og opvokset med perkere, som nu fortaller os, at vi er racistiske og derfor fordommer vores synspunkter.

Stort alt hvad jeg forudsagde tilbage i 80'erne omkring udlandinge og skydesport, skete med tiden. Folk...ja selv medskytter og jagere grinte af mine holdninger. Ok...nu kommer janteloven det er jeg tilvendet til, og nej jeg er ikke klogere end gennemsnittet, men bruger blot hovedet.

Egenligt burde jeg ikke skrive noget som helst her, da jeg bor her i dag, samt abejder 60 timer om ugen...ingen dans pa roser her, for dem der skulle have USA dromme som jeg led af hele livet, men maske fordi jeg er gammeldags, og lider af indestangt patriotisme og bekymring over det land, som gav mig sa meget dengang....indtil jeg begyndte og interessere mig for vaben ha ha....herefter var det "down hill"

Jeres tur.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#64
Best som man tror Dravis har sat et FLOT punktum paa debatten, saa kommer der mere pladder.
Jesus H Christ Jess, drop it!!
H
Hogmeister
Svar
#65
Tja'he Meister,
Nu bor vi jo her og ikke der, men selv du ma da have en slags medfolelse for fodelandet endu. Denne debat har ingen punktum. Godt du ikke svigter interessen.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#66
Hva Dravis. Jeg kan se du har editeret mig ud af dit indlæg igen.

Generelt så går jeg ind for at hjælpe flygtninge der hvor de kommer fra. Alternativt så internere dem indtil de kan sagsbehandles. Strammere grænsekontrol er helt sikkert vejen frem. Uanset hvordan vi i vesten har tacklet problemerne i østen så ville vi opleve den samme storm af flygtninge som vi nu ser. Det var blot et spørgsmål om tid førend trykket blev for stort. Man kan diskutere som det var invasionen af Irak der startede det? Eller måske invasionen af Quwait?
Hvorom alting er, der er ingen mennesker som kan forudse hvad der vil ske. Der kan være spådomme, prognoser, tegn i sol og måne.
Men vi er nødt til at lave om på vores levevis og få stoppet tilstrømningen ellers så synker vores båd.
Svar
#67
[Smile][Smile][Smile]
Svar
#68
@ "unknown" -- øhh -- jeg mener nu ikke jeg har "editeret dig ud" ..

Ihvertfald ikke som en bevidst handling .. [:I] Ellers også svigter min hukommelse mig ... [:I]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#69
@ Unknown,
Det er bade skrammende og interessant at lase en mening som din !

Den yngre generation som besoger mig her har samme opfattelse af Danmarks flygninge situation som dig. De er vel opvokset med alt for mange muslimer allevegne, og saledes tilvendet denne virkelighed. Hvilket er skrammende...

Muslimer vil andre Danmarks levestil, kultur, vardier, infrastruktur samt lave om pa alt med tiden. Nu strommer unge mand ind overalt, mens deres born og kvinder dor i de huller de kommer fra. Nu skal danske naive kvinder snart fode deres born.

Kan man ikke fatte det er en del af deres sharia og kalifat plan. De har kun een mission ifolge deres sataniske relegion, hvilket er at overtage resten af verdenen. Hitler forsogte det samme, men de bar trods alt en uniform der blev kenkendt og forhadt.

Hvor er forskellen....

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#70
@Jess

Forskellen er at Nazismen og 2 verdenskrig er et historisk faktum, mens den altomkalfatrende muslimske konspiration formentligt kun eksisterer i dit (og dine ligesindedes hoveder) [Big Grin].

Dermed ikke være sagt, at man ikke med rette kan være bekymret over den seneste udvikling og ønske at få proppen sat i (det gør jeg da i hvert fald).

Du er trættende at diskutere dette emne med fordi du hele tiden præsenterer dine egne holdninger og overbevisninger som ubestridelige fakta - uden nogensinde at angive kilde eller andet til at understøtte dine udsagn! Dette samtidig med, at alle, der ikke deler din overbevisning udråbes som tosser, landsforrædere, fjolser og røde lejesvende i et væk (lidt ala - "Jorden er flad, det kan jeg se - kan du virkelig ikke se det, din idiot!" [Big Grin]).

Du skulle tage at dæmpe retorikken lidt og lytte til andres synspunkter (de har både her og i dit nye fædreland - stadig ret til at have dem).

Mvh.
Anders
Svar
#71
Citat:quote:

Originally posted by dravis

@ "unknown" -- øhh -- jeg mener nu ikke jeg har "editeret dig ud" ..

Ihvertfald ikke som en bevidst handling .. [:I] Ellers også svigter min hukommelse mig ... [:I]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"



Øv, du skrev et eller andet. Det startede med @Unknown i det indlæg du har redigeret, men så løb min mobil tør for strøm.
Nå jeg overlever nok. [Smile]
Svar
#72
Javel skal jeg love for!

Hvad er ikke fakta her ? Kan du blot omtale et muslimsk land, hvor tingene og demokratiet virker efter bogen?

Ja ok debatten her er vel ligegyldig, nar Europa ikke selv kan se faren pa langere sigt. Held og lykke med fremtiden...det bliver der brug for.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#73
Jess, Hvorfor fanden skal hele verden demokatiseres efter USA's forbillede. Hvis Amerikanerne havde holdt fingrene væk, og blandet sig udenom i saa mange tilfælde ville verden idag have set anderledes ud. Hvilken bog snakker du om? .............. Og lad nu være med at prale om deres rolle i 2. verdenskrig. Det er ikke det som det drejer sig om. Jeg er splintrende ligeglad med at en Saudi kvinde ikke maa køre bil eller skal være hyldet ind fra top til taa. Hvad fanden rager det mig, og jeg blander mig udenom, og det burde USA ogsaa.
Hvis de kun dyrkede asparages i mellemøsten ville man ikke se skyggen af en Amerikaner der!
H
Hogmeister
Svar
#74
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jess, Hvorfor fanden skal hele verden demokatiseres efter USA's forbillede. Hvis Amerikanerne havde holdt fingrene væk, og blandet sig udenom i saa mange tilfælde ville verden idag have set anderledes ud. Hvilken bog snakker du om? .............. Og lad nu være med at prale om deres rolle i 2. verdenskrig. Det er ikke det som det drejer sig om. Jeg er splintrende ligeglad med at en Saudi kvinde ikke maa køre bil eller skal være hyldet ind fra top til taa. Hvad fanden rager det mig, og jeg blander mig udenom, og det burde USA ogsaa.
Hvis de kun dyrkede asparages i mellemøsten ville man ikke se skyggen af en Amerikaner der!
H

Dette forum mangler en "like" knap, så du må nøjes med +1 [Smile]



Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#75
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jess, Hvorfor fanden skal hele verden demokatiseres efter USA's forbillede. Hvis Amerikanerne havde holdt fingrene væk, og blandet sig udenom i saa mange tilfælde ville verden idag have set anderledes ud. Hvilken bog snakker du om? .............. Og lad nu være med at prale om deres rolle i 2. verdenskrig. Det er ikke det som det drejer sig om. Jeg er splintrende ligeglad med at en Saudi kvinde ikke maa køre bil eller skal være hyldet ind fra top til taa. Hvad fanden rager det mig, og jeg blander mig udenom, og det burde USA ogsaa.
Hvis de kun dyrkede asparages i mellemøsten ville man ikke se skyggen af en Amerikaner der!
H

Dette forum mangler en "like" knap, så du må nøjes med +1 [Smile]



Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!


Bøvs[:o)]

Rasmussen45.
223 - 6,5x55 - 6,5x55 - 6,5.06 - 7x64 - 338-06 A-Square - 338wm
Svar
#76
[Image: image_zpslucjvqou.png]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#77
Ja, det er en syg verden vi lever i.....

Hørte den anden dag at en mand havde stukket sin kone ned i køkkenet[:0][:0][:0]

Hvad fanden laver han overhovedet i køkkenet[?][?][?]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)