Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hej formænd!
#21
Alt andet end ordinær liggende skydning 100 meter bane [Big Grin]

Kvinder plejer da nok at have fantasi [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#22
Hej Formænd

Jeg har i dag snakket med en af de lokale, som normalt lejer to af hjemmeværnets baner til flere skydninger årligt.

Det var ikke opmuntrende oplysninger jeg fik. De har ikke kunnet få udvidet deres skydetider på den lille bane, og den store bane vi har i området, den skal ombygges og er dermed lukket i år [xx(]

Jeg prøvede at få fat i den baneansvarlige hos hjemmeværnet, men han var først til at snakke med i morgen, onsdag. [^]

Har endvidere snakket med en gammel skydekammerat, som måske kunne hjælpe med en passende bane, men det er så usikkert at jeg ikke vil løfte sløret endnu.

Men der arbejdes på sagen [Wink]

Må 2006 blive endnu et forrygende godt "skudår" for os alle ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an2.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
K&B Claxel Wink




Svar
#23
Har i dag snakket med nogle skydebaneansvarlige.

Der er et par muligheder, men jeg synes vi skal fortsætte i tråden DRALF/VTF-stævne under Members only, her er der gang i flere ting.

Og det skal nødig kollidere [:p][:p][:p]

Må 2006 blive endnu et forrygende godt "skudår" for os alle ...

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an2.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
K&B Claxel Wink




Svar
#24
OK!

Jeg tager fat i Hatting igen og vi kontakter Ulfborg!

Jeg modtager gerne tilbagemeldinger om hvornår formændende mener de har ladige weekender fra ca. midt Marts og fremad, hen over sommeren!

Hvis så mange som muligt melder tilbage med deres ledige weekender, så er der en god risiko for at vi kan få samlet rigtigt mange DRALF'ere til et weekendarrangement, eventuelt med overnatning og grovhygge!

Ellers er alternativet at vi arrangerer en dag i Ulfborg og sætter en dato, og ser hvor mange der melder sig til.

se eventuelt tråden i "members only" VTF-DRALF skydning 2006

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#25
Hej Dravis,mon ikke det er bedst at afholde skydningen inden industriferien....? Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#26
Angående Dato'er for VTF-DRALF-SHOOTOUT!!

sidste år gik det jo fint med en dato lige i starten af industriferien, men der er meget der taler for at sætte en meget tidligere dato, f.eks i løbet af Maj eller juni--- der er mange der har abstinenser!!!

Der er jo generelt RUN på skydebanerne lige i tiden op til midten af maj, men lige efter er der ret god muligheder.

Jeg vil skaffe nogen mulige dato'er snarest.

En tidlig Dato gør det jo noget nemmere at få stablet et efterårs-arrangement på benene også!![Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#27
Dravis-du har ret i alle dine betragtninger.....[Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#28
NU SKAL VI DA SNART UD AT SKYDE ELLER HVA'..........[?][?][?] Jeg kan snart ikke holde ud ikken at komme på banen med ligesindede[V] Hvad gør vi-er der ikke andre der har abstinenser[?][?]

Hilsen Ulrik.
Hilsen Ulrik
Svar
#29
Hvad lavede du i tirsdags....................

http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=5527

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...Dakota.gif [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#30
Er der ikke SemiDralfStævne på næste søndag[?]
Mesteren fra sidste år skal da bla. skyde - mener jeg at have set i programmet - hmmm svømmelæreren stiller han op[?] og Mugge er der da - hvis jeg husker de borgelige navne rigtigt....

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#31
M@x-det har jeg jo berette om i samme tråd...[Big Grin][Big Grin][V][V]

Halvauto-hvor????

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#32
DU KOMMER IKKE MED ULG!!!!
[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#33
Det lyder som en NSK skydning.....Nu får jeg da ellers snart min non-barbie....Men det er jo ikke adgangsgivende til den slags skydninger...Hvor mange gange var det man skulle sidde i gramsekassen inden man må komme med i kliken...[?][Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]
Hilsen Ulrik
Svar
#34
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Det lyder som en NSK skydning.....Nu får jeg da ellers snart min non-barbie....Men det er jo ikke adgangsgivende til den slags skydninger...Hvor mange gange var det man skulle sidde i gramsekassen inden man må komme med i kliken...[?][Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]



Gramsekassen....Det lyder som en historie den langhårede kælling har bildt dig ind - Ja han kan jo godt lide mænd og Bla**r [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#35
Hvad pipper "stumpen" nu over... han vil jo alligevel aldrig ud og skyde og når han endelig kommer afsted vil han hellere nikke Høgens spisebord "skaller"...[Big Grin]

Men du kan jo sige til ULG, så må du med til forårets NSK skydning der varer en hel weekend..... det plejer at være overordentligt fornøjeligt. Men du skal være hurtig med tilmeldingen!!

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#36
Ok Gammelpot,husk at fortæl mig hvornår der er tilmelding,for jeg vil da rigtig gerne med[Smile]
Hilsen Ulrik
Svar
#37
Det er en aftale. Du skal få meldingen som den første[^]

Og det bliver ikke på PM! Vi vil jo ikke ha´at "betterøv" læser med[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#38
Den safariskydning er jo for medlemmer, og som medlem kan man vel læse om tilmelding, tidsfrister osv i med-lems-bladet.[^]
Så nu kommer Brobølskimlen farende og skal prale af sin nye Zeiss sigtekikkert som han som den første i Danmark har fået fat i.[xx(][xx(][Sad!]. Han skal nok også have tiltusket sig et par QR ringe kan jeg forestille mig[Big Grin]

MVH
Mugge
[Image: tsx-combo.jpg]
MVH
Mugge

Svar
#39
Citat:quote:

Så nu kommer Brobølskimlen farende og skal prale af sin nye Zeiss sigtekikkert som han som den første i Danmark har fået fat i.. Han skal nok også have tiltusket sig et par QR ringe kan jeg forestille mig


Er det mon med ekstra lang øjenafstand[Wink]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)