Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AAAAAARGH!!
#41
Citat:quote:

Nu kører jeg i en Seat Cordoba som har kørt 120.000 km og de 30.000 km jeg har haft den har den smidt bunden af ERG-ventilen 2 gange og lavet fejl på sensore 3 gange. Nymodens pis. jeg vil ha en gammel landrover snart tror jeg.

Be cool... Or put on some more clothes
http://www.strandjaegerliv.dk



Hvis du skal have en bil, skal du, starte når det koldt, køre frisk til i trafikken (ikke ræse på motorvej), være ultrabillig i drift og reservedele, så prøv en skoda favorit. Den fås i både 1,3 og 1,6 udgave.
Jeg havde en 1,3´er inden jeg fik mazdaen. Den kørte squ hele tiden. Den skulle laves for 3500 i forbindelse med sidste syn. (For den pris fik jeg ny håndbremse, bremsetromler bagi, ny bremsevæske, olieskift med ny bundpakning og oliefilter, ny affjedring i højre bagende, ny styrekugle i venstre side og sporing af styrtøjet + skiftet et par pærer.... Prisen var inkl. arbejdsløn og moms ved Hjulcentret/Euromaster!

Den kørte jeg 30.000 km i havde i alt værkstedsregninger for 5000,- i perioden.
Når alle udgifter (benzin, forsikring, vægtafgift, værksted m.m. blev lagt sammen, så er det den eneste bil jeg nogensinde har haft reelt økonomisk overskud ved at have. Brugte den til lidt firmakørsel en gang imellem til statens takster....)
Den er ikke særlig fed - men den er billig i drift og anskaffelse... :-)

Den kostede 3500 kr/år i ansvar+kasko+falck plus

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)