Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opsigelse
#21
Et stort TAK skal der lyde herfra! I har gjort et fantastisk stykke arbejde, sjældent har man set sådanne ildsjæle.
I, og især dig Kim, har gjort et fantastisk stykke arbejde.

Håber i nyder pensionen [Big Grin]

Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar
#22
Tak for en solid indsats i mange år. Håber, at I vil nyde jeres otium som almindelige debattører på VTF.
Knæk og bræk til de nye kræfter. Jeg håber, at I formår at holde en lige så god tone fremover på VTF.
Godt nytår
Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#23
Også stor tak herfra til det gamle Moderator Team. Velkommenen til de nye Moderatorer, selvom jeg synes det er drastisk at alle de gamle Moderatorer holder på en gang.
Endnu engang velkommen til de nye, der er noget at leve op til.

Mvh. Nemo
  3 Skuds-regel, det er spild af 2 patroner.

Mvh. Nemo
Svar
#24
Også herfra skal der lyde en stor tak til teamet. Uden jer havde tonen udviklet sig lige så skinger som den er på andre fora.
Netop det at holde en god tone, bliver en af de store opgave for det nye team, og jeg håber det vil lykkes for jer.

Venlig hilsnen

JCK
Svar
#25
Kim
Har du overhovedet kikket i din ansættelseskontrakt (salgsdokument for slaver) Mig bekendt står der intet om at du kan opsige din stilling (blive frigivet som slave)

Hvor meget det så en piner mig, så må jeg dog erkende at du har været en fuldstændig misforstået version af en moderator (moderatorer, er generelt nogle små personer med et uhæmmet behov for at hævde sig)
Her har du slet ikke kunnet leve op til standarden, da du næsten altid har været grebet af en pragmatisk fornuft.

Man må håbe at novicerne kan blive smittet og inspireret af dit forbillede.
Kan vi ikke også få indført i betingelserne for din midlertidige frigivelse, at du til enhver tid har retten til at hive dem i ørene, hvis de påtager sig for mange unoder.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#26
What n_a said.
Svar
#27
Tak for slæbet Kima.God vind til fremtidig færden.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar
#28
Jeg tror nærmere det er fordi MHV 806 har faaet en .50 BMG og den skal der leges med!
Men stor tak, du har gjort et fantastisk arbejde.
H
Hogmeister
Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Jeg tror nærmere det er fordi MHV 806 har faaet en .50 BMG og den skal der leges med!



For mit vedkommende er 806 blevet forsømt i et års tid og der er nok desværre ikke udsigt til at tiden til hende bliver nem at finde.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#30
Du skal ihvertfald fald have tak for en stor og god indsats,
Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by n a

Kim
Har du overhovedet kikket i din ansættelseskontrakt (salgsdokument for slaver) Mig bekendt står der intet om at du kan opsige din stilling (blive frigivet som slave)

Hvor meget det så en piner mig, så må jeg dog erkende at du har været en fuldstændig misforstået version af en moderator (moderatorer, er generelt nogle små personer med et uhæmmet behov for at hævde sig)
Her har du slet ikke kunnet leve op til standarden, da du næsten altid har været grebet af en pragmatisk fornuft.

Man må håbe at novicerne kan blive smittet og inspireret af dit forbillede.
Kan vi ikke også få indført i betingelserne for din midlertidige frigivelse, at du til enhver tid har retten til at hive dem i ørene, hvis de påtager sig for mange unoder.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed



na: har du ikke fået fat i vedtægterne fra NVF her?

Hvor meget det så en piner mig, så må jeg dog erkende at du har været en fuldstændig misforstået version af en moderator (moderatorer, er generelt nogle små personer med et uhæmmet behov for at hævde sig)

222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960 jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
222R,222Rem Mag 5.56x55. 6x55x2,25-06Rem,6.5x55x4
,280Remx2, 308W 38spl(knæklåsriffel)
20308960  jeg bliver altid glad når jeg får en kasse hylster
Svar
#32
Til moderatorteamet, men især til Kima.

TAK FOR ALT ...[Smile]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with Viper-Flex® ...
K&B Claxel Wink




Svar
#33
Stort tak til det "gamle" team og et stort velkommen til det nye som har noget at leve op til men som sikkert vil gøre det godt
Svar
#34
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Nu skal vi så til at bruge en del tid på at opdrage Rolin. Ham skal vi nok få lidt bøvl med [Wink]
Hvis han ikke makker ret, så melder jeg mig til at køre over og æde ham ud af huset....[^]



Kan du så ikke lige komme omkring og tage mig med[:p], jeg elsker mad og godt selskab[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#35
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Nu skal vi så til at bruge en del tid på at opdrage Rolin. Ham skal vi nok få lidt bøvl med [Wink]
Hvis han ikke makker ret, så melder jeg mig til at køre over og æde ham ud af huset....[^]



Kan du så ikke lige komme omkring og tage mig med[:p], jeg elsker mad og godt selskab[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.



Aftale [Big Grin]

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#36
@KIMA & @M@X
Så kommer i på noget af en opgave,[^] men i er altid velkommen.[:p][:p]

/Rolin

PS: Husk rigeligt med drikkevare[Big Grin]

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#37
Trist at høre Kim. Du har gjort et godt og stort stykke arbejde.

Godt nytår ......også til resten af forummet ..

/Buba

Dubravko
/Buba

Dubravko

Svar
#38
Tak for indsatsen til jer allesammen....

Ingen tvivl om at det har været guld værd for at debatten har kunnet foregå i en god tone[Smile][Smile]

Og velkommen til de "nye" - og god arbejdslyst

Jimmy
Svar
#39
Tunsind tak for alt jeres arbejde - jeg har selv været moderator, og ved hvor meget arbejde det medfører - og ikke mindst hvor meget diplomatisk sans det kræver [Big Grin]

Hilsen Kenneth

-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#40
CHOKERENDE nyhed !!!

I har jo været her altid, for nogen af os "nye" i ihvertfald

Jeg har ofte tænkt på, at det er imponerende, at der er mennesker der er villige til at bruge så stor en del af deres fritid, til at holde sådan et forum kørende, for alle os andre, og jeg forestiller mig at i sommetider har måttet lægge ører til meget "mundlort"

Stor TAK til jer for jeres fantastiske indsats.

Knæk & Bræk fremover

Mojn Weide
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)